Gå til innhold

Morsomme sitater fra fotballens verden


Anbefalte innlegg

Terje Dalby:

 

Puh, så varmt det er ... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin

 

Ballen går høyt over...og i mål?

 

Det er veldig mye nerver å se ute på banen

 

Jeg er ikke helt sikker på at jeg ikke er uenig

 

Ballen forsvinner forfjamsende bak det italienske forsvaret

 

Det var en kjempenorsk sjanse!

 

Han gikk gjennom forsvaret som smør.

 

Han har hatt et stort internasjonalt sammenbrudd.

 

------------------.--------------------------------------------------------

 

David Beckham:

 

Foreldrene mine har alltid vært der for meg, helt siden jeg var syv år.

 

 

Alex Ferguson er den beste manageren jeg har hatt på dette nivået. Faktisk er han den eneste manageren jeg har hatt på dette nivået. Men han er den beste manageren jeg har hatt.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jørn Jamtfall:

 

Nå skal vi hjem og snu kjerringa

 

-----------------------------------------------------------------------------------------

 

Nils Arne Eggen:

 

Livet er som en drøm noen ganger. Spesielt når jeg titter ned og oppdager at jeg har glemt å ta på buksene

 

Det var jo et elendig forsvarsspill. Og spesielt Christer Basma gjør mye tøv. Det ser ut som han var gipset på begge beina.

 

My grammar is bad, but my meaning is good.

 

Når du sier så mye som jeg gjør, så stemmer det ikke alltid

 

We play with 2 stoppers and 3 spisses

 

There is hope in a hanging snore.

 

 

------------------------------------------------------------------------

 

Ivar Hoff:

 

Det beste du kan gi en god venn er en god pasning

 

Det var et utrolig skudd, bare så synd det går midt på keeper.

 

Han hadde spenst som en tepose.

 

Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!

 

Slike tekniske finesser vil jeg ha meg frabedt.

 

Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd.

 

Det var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.

 

 

Her gjør Kaasa alt selv, med god hjelp av Pascal Simpson.

 

Bjørn Wirkola skjøt hardere med hoppski på beina

 

Kvinnefotball, hva er det? Ikke er det kvinner, og ikke er det fotball

 

 

------------------------------------------------------------------------

 

George Best:

 

 

Jeg pleide å misse mye... Miss Canada, miss Storbritannia, miss World.

 

Jeg har sluttet å drikke, men bare når jeg sover.

 

I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv

 

Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------

 

Ernst A Lersveen:

 

Der kan man se. Ingen vits i å aldri gi opp!

 

Formasjonen til Hviterussland minner om kinasjakk.

 

Når Erik Nevland scorer, blir det mål!

 

I annen omgang fikk vi se en naken mann og noen flotte mål.

 

--------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Svein Mathisen:

 

Nå er det så mye bråk på banen at dommeren burde hatt trompet

 

Det er ingen klubber som har levert flere spillere til europeiske nattklubber enn Start

 

Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Terje Dalby:

 

Han gikk gjennom forsvaret som smør.

 

------------------.--------------------------------------------------------

 

Ivar Hoff:

 

Det var et utrolig skudd, bare så synd det går midt på keeper.

 

Han hadde spenst som en tepose.

 

Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!

 

Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd.

 

Det var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.

 

------------------------------------------------------------------------

 

Når Erik Nevland scorer, blir det mål!

 

--------------------------------------------------------------------------------------

 

Svein Mathisen:

 

Nå er det så mye bråk på banen at dommeren burde hatt trompet

6383264[/snapback]

Hahaha, mykje bra som er blitt sagt her ja, korleis fant du desse?

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Ivar Hoff er mannen:

 

Si meg, har Pascal Simpson fått for liten shorts, eller er han bare feit?!
Førsteomgangen har artet seg akkurat som et hyggelig søndag ettermiddags kaffeslabberas. Det har ikke vært mye søling på duken.

Om at fotballspillere blir trenere:

Selv om du er en fyrig elsker, så er du ikke automatisk skikket til å være gynekolog.
Lenke til kommentar

Nils Arne Eggen

 

OM SEG SELV:

 

München, 18. september 2000:

 

1. - Ich habe einen Hexenschoss!

Eggen hadde vondt i ryggen under pressekonferansen før møtet med Bayern München.

 

Moskva, 1. november 1995:

 

2. - Æ trur de fleste hær vet kæm æ e'.

Avbrøt presentasjonen på pressekonferansen etter 1-4-tapet mot Spartak i Champions League.

 

Trondheim, 26. november 1997:

 

3. - Asså, vet dokk kordan æ lade opp te kampen mot Real Madrid? Jo, æ ska' kastrer ei katt!

Foran hjemmekampen mot Real Madrid i Champions League.

 

Trondheim, på 90-tallet:

 

4. - Æ har aldri sagt at æ har slutta å røyk. Æ bærre røyke itj' akkurat no.

På direkte spørsmål på en pressekonferanse om han hadde klart å slutte med sigaretter - som han visst skulle ha prøvd på.

 

Trondheim, oktober 1999:

 

5. - Æ si' og påstår - og har sjølsagt helt rætt . . .

På et trenerseminar under en fotballfaglig diskusjon med trenerkolleger.

 

Trondheim, 9. oktober 1999:

 

6. - Mainn' træne aldri et landslag, mainn' e' lagleder.

Da VG konfronterte ham med den elendige landslagsstatistikken hans, sammenlignet med Egil Olsen og Nils Johan Semb.

 

Trondheim, 23. oktober 1997:

 

7. - Æ har itj no' mer å sei i dag, æ!

På Lerkendal dagen etter 2-0-seieren mot FC Porto. Etter sitatet ovenfor snakket han uavbrutt i halvannen time . . .

 

Moss, 4. juli 1999:

 

8. - Æ klær alltid på mæ sånn.

Til Ola By Rise, som påpekte at det var utradisjonell påkledning å ta på seg sokker og sko før buksa. Med tre portugisiske journalister som vitner i garderoben på Melløs.

 

Porto, 14. september 1999:

 

9. - Sorry, it's only me.

Da han sølte vann på låret til en søt kvinnelig tolk på pressekonferansen for Boavista-Rosenborg.

 

Trondheim, 4. mars 1997:

 

10. - Æ e' træner'n, men ich speak nicht deutsch.

Da en sveitsisk journalist stilte spørsmål til RBKs pressetalsmann Dag Svinsaas (som han trodde var treneren) - på tysk.

 

OM UTENLANDSKE STORKLUBBER:

 

Trondheim, 4. mars 1997:

 

11. - Juventus is the world’s best team - in the world!

Nok en elleville pressekonferanse. Denne gang før kvartfinalen mot Juventus i Champions League.

 

Moss, 4. juli 1999:

 

12. - You have no money!!

Til tre forskremte portugisiske journalister som var på Melløs for å se Sigurd Rushfeldt - som den gang var solgt til Benfica.

 

13. - Det må jo dere vite - som akkurat har kjøpt ham! Spør deres egen trener om det!

En oversettelse av svaret de samme journalistene fikk da de lurte på om Eggen kunne fortelle om Rushfeldts sterke sider.

 

München, 14. mars 2000:

 

14. - Vi e' nødt te å reager på vægne av de små. Vi sende' brev te UEFA! Det skal vi jaggu gjør!

Etter å ha skjelt ut dommer Alfredo Trentalange for dømmingen da RBK tapte 2-1 for Bayern München i Champions League.

 

Porto, 14. september 1999:

 

15. - Benfica-presidenten trudd hainn kunne kom' med handlevogna si te Trondheim, og at supermarkedet va' døgnåpent.

På pressekonferansen i Porto før møtet med Boavista.

 

Paris, 23. oktober 2000:

 

16. - Makan! Når dokk kjæm te Norge, får dokk både lys og lov te å træn'. Ka e' det med dokk???

Til franske banemannskaper på Parc des Princes, da de slo av lyset før Eggen var ferdig med treningen før kampen mot PSG.

 

LITT AV HVERT:

 

Trondheim, tidlig på våren 1997:

 

17. - Oh! You're not driving yourself? Good brain!

Til Robert Boateng, som satte seg på passasjersiden da Eggen trodde han skulle kjøre med sommerdekk på vinterføre.

 

Trondheim, begynnelsen av 90-tallet:

 

18. - Poænge' é å ta længre steg - og oftar.

Nils Arne Eggen - da Rosenborg hadde en hurtighetstrener på besøk . . .

 

Trondheim, 5. oktober 1998:

 

19. - En håpløs måte å spæll fotball på. En sånn type fotball har itj'nå framti'.

Etter bare å ha vunnet 1-0 over Vålerenga (med Drillo som trener). Dagen etter ba han Drillo om unnskyldning . . .

 

Tromsø, 25. juli 1999:

 

20. - Tøv av Hoff. Hainn har stort sett trænt lag ned, hainn da.

Eggen om Ivar Hoffs kritikk av keeper Jørn Jamtfall på TV 2.

 

Trondheim, på 90-tallet:

 

21. - Hvis du bli' sur over at nån skriv at du e sammen me' Astrid Versto, da har du itj' my' å klag over!

Om Terje Svabø da Se & Hør hadde skrevet om forholdet.

 

Porto, 14. september 1999:

 

22. - The same procedure as last year - the same procedure as every year ... - Har du sjett deinn scenen? Dæm vise deinn hver jul på norsk TV.

Første del er svar på spørsmål om hvordan det var å være tilbake i Champions League - etter ett år nær sidelinjen. Andre del er et forsøk på å forklare svaret for den kvinnelige tolken.

 

Athen, 7. desember 1997:

 

23. - Sjå ut som fotballspællera no - ikke husmødre!

Til RBK-konene under fotografering i Athen før Champions League-kampen mot Olympiakos.

 

Göteborg, 12. september 1996:

 

24. - Æggen! E' du fra Sverige eller e' du fra Portugal?!

Til damen i innsjekkingsskranken på Landvetter flyplass utenfor Göteborg. Hun hadde tillatt seg å spørre hvordan herr Eggen stavet navnet sitt. . . .

 

Trondheim, 22. september 1999:

 

25. - Skal det værra sånn, så koinn hainn ha blitt i Beograd.

Om en straffe den jugoslaviske dommer Miroslav Radoman dømte i Champions League-kampen mot Feyenoord (2-2) i 1999.

 

OM SNØMÅKING OG VÆR:

 

Trondheim, 20. oktober 1997:

 

26. - No må vi få ut finger'n. Aill' som træng fresk luft, går ut og måke banen. NÅ!

Før Champions League-oppgjøret mot FC Porto, og Eggen var først på banen med måka.

 

27. - Dokk må da forstå at snøen må måkes den veien, og itj den veien!

Til banemannskapet som allerede var i gang.

 

28. - Været blir vældig bra, det. Kampen ska' spælles mellom to lavtrykk!

Til pressen, som lurte på om været kunne ødelegge.

 

KLASSIKERE:

 

Moss, oktober 1987:

 

29. - Æ e mossing!

Hjemkomsten til Moss etter seriegullet i 1987.

 

Trondheim, 10. september 1994:

 

30. - Gratulere', rævva-fotball!

Til Molde-trener Åge Hareide etter semifinaletapet på Lerkendal. Dagen etter ba han om unnskyldning.

 

Göteborg, 11. september 1996:

 

31. - Asså, æ må sitere Ibsen. «Ikke øl i en sådan stund, rekk meg heller fløten.» Men i en sådan stund bytter vi ut fløyten. Rekk meg Løiten!

Omskriving av Henrik Ibsen etter borteseieren over IFK Göteborg (3-2) i Champions League.

 

Trondheim, på 70-tallet en gang:

 

32. - Øystein, du må kom fortar ned!

Rosenborg trente på headinger, og da Eggen ikke fant annet å kritisere, kom denne meldingen til Øystein Wormdal.

 

Stockholm, 1967 eller 1968:

 

33. - How much time left, ehhh?

Som landslagsspiller ble han rasende på linjedommeren under en kamp mot Sverige på Råsuna. Problemet var at det var langt å løpe,, og innen han kom fram, var sinnet over. Han måtte likevel finne på noe å si.

 

Trondheim, 1997:

 

34. - You have to come in joggedress!

Til Rosenborgs afrikaner Robert Boateng. Denne misforstår Eggen - og kom joggende i dress . . .

 

Trondheim, 21. september 1999:

 

35. - We play with two stoppers and three spisses.

Til en nederlandsk journalist som lurte på hvordan Rosenborg spiller under pressekonferansen før møtet med Feyenoord i Champions League.

 

Trondheim, november 1995:

 

36. - Jobbe' du i KGB??!!

Til en Trondheims-journalist som stakk en båndopptager opp i fjeset hans før Champions League-møtet med Legia Warsawa.

 

OM JOURNALISTER:

 

Trondheim, 18. september 1992:

 

37. - «Lille-Platon» får ring' heim te' mora si og melde fra kor hainn e' hæn, så ho itj' blir redd for'n.

Til VGs kommentator Truls Dæhli, som ga Eggen hard medfart i forbindelse med et 1-5-tap mot Dynamo Moskva i E-cupen.

 

Trondheim, midt på 90-tallet:

 

38. - Asså, hvis nå' av dokk journalisten ska prat me mæ, så står æ her no!

Da pressen ikke ofret ham hverken et spørsmål eller et blikk i garderoben etter en kamp.

 

Abrahallen, 1997:

 

39. - Still spørsmåla te mæ!»

Avbrøt da en utenlandsk pressemann så på tolken mens han stilte spørsmål før en Champions League-kamp.

 

Trondheim, 25. september 1996:

 

40. - Ja, det dær synes æ va' et genialt spørsmål, du.

Da en journalist spurte om han var fryktelig skuffet etter 1-4-tapet for Milan i Champions League.

 

Trondheim, høsten 1997:

 

41. - Asså, det e' jo det som e' poænget med friåret. Da koinn æ like godt vært hær!

Og pekte mot RBK-brakka da Rosenborg-kanalens Erling Næss antydet at han kanskje kunne komme hjem til Eggen i sabbatsåret hans for å få betraktninger om Rosenborg.

 

OM EGNE SPILLERE:

 

Trondheim, slutten av 80-tallet:

 

42. - Karl-Petter Løken, du har jo tilslag som en Cocker Spaniel!»

Under skuddtrening med Rosenborg.

 

Trondheim, begynnelsen av 90-tallet:

 

43. - Hvis du itj' bynne å spæll baill'n no, så kainn du sættdæ på første båten til Fosen og bli der!

Til Gøran Sørloth under trening.

 

Trondheim, begynnelsen av 90-tallet:

 

44. - Itj' vær så tæknisk!

Igjen til Sørloth - denne gangen under headetrening . . .

 

Bratislava, 7. august 2001:

 

45. - Basma e' bærre noen og søtti . . . nei, sjølsagt litt over 20 år. Men, hainn sjer ut som hainn e' 70!

Da en slovakisk TV-reporter spurte om ikke spillerstallen hans begynner å bli aldrende.

 

Trondheim, 15. januar 2000:

 

46. - Jøss, John - med alt det gullet dær begynne' du faktisk å ligne på en neger.

I Dagbladet etter at John Carew hadde vært på Bahamas og kjøpt smykker.

 

Trondheim, 6. mars 1997:

 

47. - Det va' som å bli svikta av sin egen sønn!

Snakket ut i VG om følelsene da Tottenham kjøpte Steffen Iversen i desember 1996.

 

Porto, november 1997:

 

48. - Det hær e' da itj' nå'n militærleir!

Til Kåre Ingebrigtsen, som nektet å ta med Eggens treningstøy fordi han ikke hadde hengt dem opp som avtalt på forhånd.

 

Trondheim, 30 september 1997:

 

49. - Erik, no ringe æ snart lensmaninn i Hemne!

Til midtstopper Hoftun etter en stygg takling på treningen foran møtet med Olympiakos i Champions League.

 

Bergen, 2. august 1993:

 

50. - No e' vi ferdig me'n. Æ trur hainn træng no' kvitløk. Gøran holdt jo foredrag hvær gang hainn mista baill'n. Sepp Piontek får overta!

Klar melding da Gøran Sørloth forlot Rosenborg til fordel for tyrkiske Bursasport med Sepp Piontek som trener.

 

Trondheim, august 2001:

 

51. - Kainn' du itj' vær så snill å kaill mæ en idiot!

Et forsøk på å få opp aggressiviteten til Jarle Steinsland under trening på Lerkendal.

 

La Manga, 1999 eller 2000:

 

52. - Keeper'n dæmmers måtta hadd' epilepsi om de skuddan skoill' ha gått inn!

Etter en treningskamp der RBK ikke var direkte gode . . .

 

OM HISTORIE:

 

Trondheim, 24. juni 1995:

 

53. - NFF får kontakte Julius Caesar, hainn som ga navnet te kalenderen vår.

Da Fotballforbundet nektet å flytte seriefinalen mot Molde.

 

Bratislava 7. august 2001

 

54. - Hvis æ koinn svare dæ på det, hadd' æ spælt for Nazareth. Svaret til Eggen på spørsmål om han kunne tippe resultatet Inter Bratislava mot Rosenborg.

 

Trondheim, 5. desember 1996:

 

55. - Æ trudd' vi va' ferdig med 1945, æ. Og det kainn dokk sitere mæ på!

Franz Beckenbauer fikk svar da han uttalte at det var synd «lille» Rosenborg slo ut Milan av Champions League.

 

Trondheim, 26. september 1995:

 

56. - No må vi snakk' norsk. Vi blei da egen stat i 1814!

På pressekonferansen før Champions League-møtet med Blackburn.

 

Trondheim, 21. oktober 1999:

 

57. - Æ sa i en bisetning at æ skoill skriv bok i friåret mett. Men unionen med Sverige vart også oppløst i en bisetning . . .

Under lanseringen av boka «Go'foten» på Lerkendal.

 

Göteborg, 10. september 1996:

 

58. - Asså, Göteborg skoill egentlig itj' vært en del av Sverige, det!

Eggen var plutselig inne på krigen, Jämtland og Härjedalen og så videre på under pressekonferansen dagen før Champions League-møtet med IFK Göteborg.

 

OM GAZZA:

 

Trondheim, mai 2000:

 

59. - Æ vil foreslå at hainn spælle nærmest mulig Vangseter, æ. Og det kainn du skriv!

Til VG Nett da norsk presse forhørte seg med norske trenere og ledere om de kunne tenke seg Gazza på utlån. Det endte med at Gazzas manager og advokat truet med å saksøke Eggen. Men han lot seg ikke skremme:

 

Trondheim, 9. mai 2000:

 

60. - Det va' jo en spøk, da, sjølsagt . . . Men, asså, nå gidde æ itj' kommentere det her no' mer. Æ sa bærre meninga mi om ei bråkebøtte, og æ e' imot å få hit en type som har banka kjærringa si tre gang!

Til VG da vi ba om å få en kommentar til trusselen om søksmål.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Dagbladet klarte kunnstykket å formulere keepertabben ved Solskjærs andre mål idag slik da "... Keeper Kiraly - som garantert våkner opp til totalslakt i avisene i morgen - klarte på forunderlig vis å fomle skuddet OVER mål." flere som har tabbet seg ut her ja :tease:

 

Eller som Tom Nordlie uttalte i pausen, i en kamp hvor de lå under 4-0 mot Stabæk :w00t: "Døm spilte som om jeg hadde pælma en pose non-stop på takktikk-tavla"

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jo, ballen var i mål den, men ikke så lenge. (Kai Kristiansen etter kvartfinalen i 1989 mot RBK.)

 

..og det er jo stadig nesten 20 minutter igjen... (Kjell Kristian Rike)

 

Liverpool kan ikke legge seg bakpå og ri på null-null, fordi de har sluppet inn et mål. (Øyvind Alsaker)

 

Omkring Dianas død så slo vi Aserbajdsjan 1-0 (Arne Scheie) :green:

 

Når Erik Nevland scorer, blir det som regel mål. (Ernst A Lersveen)

 

Jeg har faktisk sett alle kampene her nede, for jeg er relativt interessert i fotball. (Arne Scheie under VM i Frankrike 1998)

 

- Her lukter det kjempesprekk!

Uttalt av NRK-reporteren Kjell Kristian Rike da de ventet Berit Mørdre Lammedal inn på stadion under et ski-VM.

 

- Og her kommer LITT av en idrettsutøver...

Terje Dalby kommenterer paralympics under Lillehammer OL.

 

- Det må da være en fordel for Brann at ikke Rosenborg scorer på alle sjansene sine?

Arne Scheie under cupfinalen 1995.

 

- Der kommer Uschi Disl. Hun har vært grensevakt, så hun er vant til å skyte på flyktninger.

Jon Herwig Carlsen. :green:

 

- Han står som kuken!

Rolf Hovden under frittstående i turn VM.

 

- Nå er det faen meg tolv negere på banen!

Rolf Hovden.

 

- Pølseboden er åpen.

Kommentatoren da 14 år gamle Unni Holmen tok spaghaten under turn-VM.

 

- Og nå til andre episode av fotballkampen!

En av Dagsrevy-damene på NRK.

 

- Det kom en svarting på slutten.

Vedbjørn Rodal etter å ha blitt forbiløpt på oppløpsiden under EM.

Lenke til kommentar
- Her lukter det kjempesprekk!

Uttalt av NRK-reporteren Kjell Kristian Rike da de ventet Berit Mørdre Lammedal inn på stadion under et ski-VM.

 

- Der kommer Uschi Disl. Hun har vært grensevakt, så hun er vant til å skyte på flyktninger.

Jon Herwig Carlsen. :mrgreen:

 

- Han står som kuken!

Rolf Hovden under frittstående i turn VM.

 

- Pølseboden er åpen.

Kommentatoren da 14 år gamle Unni Holmen tok spaghaten under turn-VM.

 

- Og nå til andre episode av fotballkampen!

En av Dagsrevy-damene på NRK.

 

6871219[/snapback]

 

Disse likte jeg :mrgreen:

Lenke til kommentar
- Her lukter det kjempesprekk!

Uttalt av NRK-reporteren Kjell Kristian Rike da de ventet Berit Mørdre Lammedal inn på stadion under et ski-VM.

 

- Der kommer Uschi Disl. Hun har vært grensevakt, så hun er vant til å skyte på flyktninger.

Jon Herwig Carlsen. :mrgreen:

 

- Han står som kuken!

Rolf Hovden under frittstående i turn VM.

 

- Pølseboden er åpen.

Kommentatoren da 14 år gamle Unni Holmen tok spaghaten under turn-VM.

 

- Og nå til andre episode av fotballkampen!

En av Dagsrevy-damene på NRK.

 

6871219[/snapback]

 

Disse likte jeg :mrgreen:

6916502[/snapback]

 

Ja, de var de beste :D Uschi Disl... :wee:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spring, din svarte faen!

 

Conny Carlson, FK Haugesund-trener, til Bala Garba under kampens hete

 

--------------------------------------------

 

Hvordan står det til med beinet?

 

NRK-reporters spørsmål til tidligere Vålerenga- og landslagspiss Pål Jacobsen noen dager etter at han har amputert beinet...

 

--------------------------------------------

 

Jeg har fått 14 gule kort i år. 8 av dem har vært min feil, mens 7 av dem har vært tvilsomme. "Gazza" ikke stødig i matematikk.

 

--------------------------------------------

 

Sverige tar ut en neger og setter innpå en sigøyner.

 

Bulgarsk TV da Henke Larsson kom innpå for Martin Dahlin under bronsefinalen i fotball-VM 1994

 

--------------------------------------------

 

Kommer ikke unna dette uten og ta med Lillelien sine geniale kommentarer, fant de to mest kjendte på nrk.no. Fyren er bare sjef :!:

 

Norge slår England 2-1

 

Phil "grisen" Neal

 

 

:w00t:

Endret av hingsten
Lenke til kommentar
Spring, din svarte faen!

 

Conny Carlson, FK Haugesund-trener, til Bala Garba under kampens hete

 

--------------------------------------------

 

Hvordan står det til med beinet?

 

NRK-reporters spørsmål til tidligere Vålerenga- og landslagspiss Pål Jacobsen noen dager etter at han har amputert beinet...

 

--------------------------------------------

 

Sverige tar ut en neger og setter innpå en sigøyner.

 

Bulgarsk TV da Henke Larsson kom innpå for Martin Dahlin under bronsefinalen i fotball-VM 1994

 

--------------------------------------------

6980899[/snapback]

Vakkert, spesilt svenskene! Sigøyner og neger :wee:...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...