mESA Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Mest sannsynlig det ja. Hvis du har installert spill og brent manualen kan du lete i registeret.
sixx Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Mest sannsynlig det ja. Hvis du har installert spill og brent manualen kan du lete i registeret. 6378059[/snapback] kunne trengt det samme selv...hehe...hvordan finner jeg den i registeret da?
hightow Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Den ligger i registeret under HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield 2\ergc (det som er etter 'x9392'), men som Steina sier er den kryptert.
mESA Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Oh... hmm, det viste jeg ikke. www.google.com Så søke etter bf2 keychanger eller noe lignende. Pass på for spyware og lignende da :/
QBab Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 Jammen, eg skal ikkje change keyen min. Eg kjøpte keyen av en kamerat. Og nå vil eg reinstallere spillet å da må eg ha keyen igjen. Og kameraten min har den ikke lengre. Dessuten følger key changer med i battlfield fra før av
Steina Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Det som er med keychanger til de fleste spill er at det står hvilken en du bruker, og at du kan skifte mellom flere du har lagt til i listen. Er nok dette han mener. Men nå var vistnok ikke key'en kryptert i disse andre spillene jeg har hatt et slikt program til, og jeg tviler på at det ville funket når de er krypterte. Så jeg tviiiler på at du kan finne den ut. Eller kanskje en serveradministrator kan se den? Om du har spilte på en battlefield.no server, så kan du jo spørre en admin om de ser key'en din.
Mow Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Jeg hadde samme problemet, og har du mistet keyen er det klin umulig å få den igjen. Prøver du å kontakte EA får du ikke svar. Jeg måtte kjøpe ny key etter jeg formaterte..
iDude Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Eller kanskje en serveradministrator kan se den? Om du har spilte på en battlefield.no server, så kan du jo spørre en admin om de ser key'en din.6395893[/snapback] Tror ikke serveradministratorer ser original-key'en, de ser bare en hash (det er denne de bruker for bans osv).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå