Gå til innhold

Jeg flytter sammen med dama, enkle regler?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, dette var skikkelig morsomt, Haddis. Nå fikk jeg meg en god latter, tror jeg skal printe ut denne og ta med på kontoret jeg. Alle vil få seg en god latter av dette.

 

Ups, nå hørtes jeg veldig ironisk ut, kanskje fordi pappegøyen min ler av meg om dagen.

Endret av George Bush
Lenke til kommentar
Du vet at når du flytter sammen med henne, vil du se nye sider ved henne du ikke ante at hun hadde? Det er når en flytter sammen en virkelig ser de negative sidene til partneren sin.

 

Ups, nå høres jeg bare negativ ut, sikkert fordi typen min er en dust for tiden.

 

Lykke til, men reglene høres litt enveiskjørte ut.

6364759[/snapback]

 

 

det du sier der stemmer alt for godt!

Jeg og dama hadde vært sammen i 2 år og 2 måneder da vi flyttet sammen, bodde sammen i 5 måneder, uka før vi flyttet tilbake ble det slutt...

 

Men for all del, det var kjempekoselig og bo sammen med henne!

Lenke til kommentar
1. Alt vi sa for 6 måneder siden er utilgjengelig i en

krangel. Faktisk blir alle våre kommentarer annullert

og ugyldige etter 7 dager!!

6363212[/snapback]

Denne er for drøy. En mann er bundet av sitt ord.

1. Gråting er utpressing!

Det er denne óg. Men ja, gråting kan brukes som utpressing.

1. Ikke spør hva jeg tenker på med mindre du er

forberedt på diskutere tema som breakdown, soneforsvar

eller pupper!

:!:

 

EDIT: Resten av lista kan du godt legge frem, og rapporter reaksjonen hennes her etterpå!

Endret av HilRam
Lenke til kommentar
Det har ingenting med hva vi trenger eller ikke men om hygiene, og hva som ser estetisk riktig ut.

6365862[/snapback]

Hygiene? Estetisk? I deres øyne kanskje...

6365908[/snapback]

 

 

Slask, du vet hva som skjer om du spyler ned uten å ha lokket igjen?

 

Med nærmere ettertanke tror jeg det er på tid å flytte diverse tannbørster, vannglass og diverse. Vi bader i usynlige og grettne monsterbakterier.

 

Joda, det er et poeng at det er estetisk riktig å ha de nede - begge lokkene.

Lenke til kommentar
Det har ingenting med hva vi trenger eller ikke men om hygiene, og hva som ser estetisk riktig ut.

6365862[/snapback]

Hygiene? Estetisk? I deres øyne kanskje...

6365908[/snapback]

 

Så du mener det er mest hygienisk å bare fjerne hele toalettsetet og lokket? Ser det best ut slik også kanskje? Kanskje man bare skulle gå til anskaffelse av et hull i bakken?

Lenke til kommentar
Det har ingenting med hva vi trenger eller ikke men om hygiene, og hva som ser estetisk riktig ut.

6365862[/snapback]

Hygiene? Estetisk? I deres øyne kanskje...

6365908[/snapback]

 

 

Slask, du vet hva som skjer om du spyler ned uten å ha lokket igjen?

 

Med nærmere ettertanke tror jeg det er på tid å flytte diverse tannbørster, vannglass og diverse. Vi bader i usynlige og grettne monsterbakterier.

 

Joda, det er et poeng at det er estetisk riktig å ha de nede - begge lokkene.

6365970[/snapback]

*Immunforsvar*. Om immunforsvaret ditt ikke klarer å spyle ned med lokket oppe må du til lege.

Immunforsvaret trenger også trening. Lever man i sterile miljøer vil man ikke klare seg utendørs tilslutt. Så jeg mener hygiene ikke er et godkjent argument.

Lenke til kommentar
Det har ingenting med hva vi trenger eller ikke men om hygiene, og hva som ser estetisk riktig ut.

6365862[/snapback]

Hygiene? Estetisk? I deres øyne kanskje...

6365908[/snapback]

 

Så du mener det er mest hygienisk å bare fjerne hele toalettsetet og lokket? Ser det best ut slik også kanskje? Kanskje man bare skulle gå til anskaffelse av et hull i bakken?

6366014[/snapback]

Rimelig stor forskjell på hull i bakken og porselen da. Kan ikke si det ser penere ut med lokker nede eller oppe.

Lenke til kommentar

Genialt Haddis.

 

Det som er viktig er at man setter standarden umiddelbart i starten av et forhold. Man kan ikke be dama ta med den fine venninna si på en trekant etter 6 månder, men du kan gjøre det den første uka. Og slik setter du standarder. Lev ut dine perverse lyster i starten, ellers får du aldri utløp for de:)

 

Men når man skal sette regler for et samboerskap er det enkle ofte det beste: Mitt ord er lov .)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...