timmya Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 det som e stygt er vist du har foreldre der du bor og de er veldig ifrkantete så sier de at man ikke får spille noe lenge.. hvor lenge får dere låv? hva synest dere ska være gensen?
MadsFN Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 (endret) jeg er 13 å for spille MASSE hvis jeg er med fatter'n å jobber når'n spør. så det er sikker mer enn 10timer i helgene ...PS det er sjelden jeg orker 10 timer... Endret 21. juni 2006 av MadsFN
henrik_s Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Tja, spiller når jeg har lyst. Men jeg spiller ikke end-game raiding (yaaawn) så jeg sitter sjelden langt ut på nettene.
wilzoo Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Foreldrene mine har mast i snart 5 år om at jeg sitter for mye men de siste par årene har de bare lært seg å leve med det
Pilot_ Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Skal innrømme at det har blitt litt for masse den siste måneden, holder på å levle opp min første char. Men når jeg blir 60 tror jeg at jeg skal roe ned litt, er jo sommer og greier.
LowBalls Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 går vel en time eller to på hverdagen og 10-15timer til sammen i helgene, om natta selfølgelig. mamma og pappa har ingen grenser på spilling, så lenge jeg trener såpass mye som jeg gjør og gjør det bra på skolen, dritter de i om jeg spiller hele dagen for den saks skyld
timmya Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 e får avgotil spille 4-7 tima men d e sjeldent.. men med mormor og morfar kan e spille drit lenge men probleme e at graffiken e dårlig
Thorsen Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Vet det kan være plagsomt med foreldre som maser om at du spiller for mye. Men det verste er at de i de fleste tilfeller også har rett.
Feonar Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 De som ikke kan skrive ordentlig, bør prioritere skole før WoW. Og du som er blant de, burde spare oss andre som spiller for bryet med å si det.
andiss Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 det som e stygt er vist du har foreldre der du bor og de er veldig ifrkantete så sier de at man ikke får spille noe lenge.. hvor lenge får dere låv? hva synest dere ska være gensen? 6351357[/snapback] WTS : Teacher Racial abilities : Grammar (300) Special abilities : Dictionary (300) Skjønner nesten ikke hva du skriver. Men husk " Øvelse gjør mester "
stigos3000 Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Please, kan du ikke se over trådene dine og rette skrivefeil, i alle fall der bokstavene har byttet plass. Men on-topic: Jeg har pc på rommet og hvis foreldrene mine hadde prøvd å si at jeg ikke kunne spille når jeg ville så hadde jeg ikke hørt på de. Hvis de tok strømmen eller internett til rommet mitt så ville jeg sultestreiket til de ga det tilbake. :!:
mobilfreek Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 spillte 10 timer hver dag wow så fannt jeg ut at det var for geekvigo oppleg så bare spillte når jeg raidet 4 timer hver dag og så sluttet jeg lol
Theoneask Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 det som e stygt er vist du har foreldre der du bor og de er veldig ifrkantete så sier de at man ikke får spille noe lenge.. hvor lenge får dere låv? hva synest dere ska være gensen? 6351357[/snapback] Enkelt og greit, Det er BRA at foreldra dine setter grenser for spelinga. Las i ein anna tråd av deg at du er 12 år. Då helde 4tima wow om dagen virkelig! Grensen får ein person som deg, altso 12år. Tja, par timer daglig.
Nstin Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Jeg får spille så lenge jeg vil, samme om det er skole eller ikke.
Bredoc Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Det er opp til meg selv hvor lenge jeg spiller. Er min egen herre i eget hus. Kun jobb å familie begrenser meg fra å spille 24/7. Kunne gjerne gjort det før, men RL betyr endel mer enn ett dataspill. Derfor har jeg kutta betraktelig ned å ligger nå på ca 4 timer 5 ganger i uka. Spiller nesten ingenting i helgene mer. Da kommer fritid med familien foran.
.Marcus Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Jeg har 3 dataer alene, og er herre over min egen dose spilling
Cannabiskopen Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Jeg får spille så lenge jeg vil, samme om det er skole eller ikke. 6352179[/snapback] Svake foreldre som ikke klarer å stoppe barnene deres i å spille... Bare kødder jeg, men veit du har skrevet at veldig mange er svake i det siste så jeg ville bare owne deg litt :!:
Bautastein Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 (endret) Så lenge du bør på skole, bør foreldre absolutt begrense spilletiden dersom du ikke greier det selv. Jeg vet at det er morsomt å spille (for WoW er et altfor bra spill), men det er ting som er mye viktigere. Når du blir eldre og eventuelt er ferdig med skolen, vil du skjønne hva jeg prater om. Da kan det til og med hende at du har tid til å spille mye. Og som andre har påpekt. Du bør prioritere rettskrivning framfor WoW en periode. On topic: Ettersom jeg ikke bor hjemme lenger, får jeg spille så mye jeg vil. Dette prøvde jeg en kort periode, og det gikk dårlig. Nå er WoW siste prioritet, men allikevel ser jeg at jeg får ganske mye tid til overs for å spille. Spillingen blir mye morsommere når du vet du allerede har gjort alt du burde gjøre for dagen! Endret 21. juni 2006 av Pinglebolle
Killerquo Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Heh, går på skole, fant i dag ut at jeg endte opp med 4.75 i snitt ( ni 5, tre 4) og bruker en god del av fritida på diverse data. Nå er jeg 17 år, har lett for å forstå ting, og har aldri slitt på skolen (begynte med lesing som 4-åring etcetc) Kjøpte forresten egen PC for konf-penger, hadde fattern hatt utrolig mye imot det, så hadde han forbudt meg det da, ikke i ettertid. Hender han kutter nettet innimellom, i forkant av eksamen, eller i tider der jeg har sagt "jaja, jeg gjør det etterpå" men det skjer aldri. Aldri da som i to måneder. Skjønner jeg han? Visst faen. Har nå vært uten nett på min egen pc i to måneder, og det ble kutta et par dager etter siste subscription gikk ut. Jeg klager ikke, og til og med om jeg har nett kan jeg avgrense spilling. Iallfall om subscription går ut. Tar da ofte 1 mnd - 1.5 mnd pause. Null stress. Har jeg subscripion, ingen venner å gjøre noe med akkurat da, eller ikke mulighet selv, blir det ofte mye spilling. SÆRLIG når jeg er aleine Hopper tilbake om halvannen uke, men blir vel ikke mye spilling, fordi det er sommer. pis avt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå