Gå til innhold

Skateboardkaféen - Løst og fast om skating


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva tenker du på? Toy Machine er et av de største brandsa og med ledgend Ed Templeton bak så vet du at du får kvalitet. Teamet er rått, graphicsa er kule og merket er 100% legit.

 

Hadde isåfall gått for Nick Trapasso. Råeste fyren. "Nye" parten hans i 'Prevent this tragedy' er insane. Denne fra 'Suffer the Joy' er allerede legendarisk.

 

http://www.youtube.com/watch?v=WupfsABGf5w&p=51C0D9D8C204DF34&playnext=1&index=47

Lenke til kommentar

Har vel hatt i underkant av 10 Toy Machine-plater i løpet av mitt liv. Ingen enorm fan, men det er jo forskjellig fra person til person. Syns det er digg nok. 8' platene er gode syns jeg. "Flippen" i brettet er strengt tatt ikke ett begrep da det er opp til føttene dine/motorikken din hvor bra du klarer å flippe det du prøver på, og concaven varierer fra modell til modell.

 

Som med alle andre store brands. De er lagd av samme treverk, på høykvalitetsfabrikker og det ebber som regel altid ut til hva du foretrekker personlig. Its not the gear, its the guy.

Lenke til kommentar

Du var ikke på Dombås contesten også da eller? :)

Hm, hvilket år? Husker faktisk ikke om jeg var der eller ikke. Hadde Rich opplegg?

 

ibrick. Concave varierer fra modell til modell. Personlig liker jeg brettene nærmere pannekaker, så at det modellen der ikke har ekstrem konkav er jo ikke noe negativt. Uansett enig i at det beste er å prøve ut selv om man har muligheten.

Lenke til kommentar

ibrick. Concave varierer fra modell til modell. Personlig liker jeg brettene nærmere pannekaker, så at det modellen der ikke har ekstrem konkav er jo ikke noe negativt. Uansett enig i at det beste er å prøve ut selv om man har muligheten.

 

Jeg som surrer, jeg trodde han var ute etter et brett med høy concave og tail for maks pop og lettere gjøre triks når man er nybegynner. Selv foretrekker jeg et brett med lav concave og lange og middels høye tail og nose, 8.0-8.1 har jeg havnet på nå.

 

Sorry at jeg blander meg inn her, men siden han kanskje ikke har skata flere år, så bør vel han satse på lette trucks og brett med ekstra lett pop og flip. 50-53mm hjul. Det er forskjellige concave fra brett til brett som du sier, så det gjelder å bare prøve litt forskjellig. Alt avhenger av din stil og kjøremåte. Er du mer erfaren og har poppen i beina til å slenge rundt et 7.75+ brett så gå for det! Ellers ville jeg gått opp fra 7.5 til 7.6-ish prøve det først, anbefales :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...