Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er han heller ikke, men Sasuke kommer og dreper han om noen chapters, så det er bare å slappe av.

 

HAHA den var bra asss. Hadde vært fett om sasuske haadde brukt sine gærneste øynene , og lagd sånn svarte flammer over danzo mens naruto ser på ..

 

Men hey folkens. Tror dere at han kisame klarer banke han fyren med 8 haler ?

Liksom sasuke og gruppen hans sleit heftig og holdt på å dø, takket være øynene til sasuke.

Jeg tror ikke kisame banker 8 halen.Kisame er driit sterk, men ikke sterk nok , tror jeg da.

 

Og hvem var de 3 små kidsa ? de som tror at jentene og guttene fra landsbyen kommer til å bli forelsket i dem..?

Lenke til kommentar

Ok kapittel, faktisk. Ikke så mye som skjedde, men fint å se at Kishi minner oss på de bedre tidene ved at han bringer tilbake Inari og bestefaren for en liten cameo.

 

Men så til det jeg ikke forstår; første og andre hokage så ut til å være hokager mer eller mindre samtidig, og den fjerde ble utnevt lenge før Sarutobi sluttet, så hvorfor har plutselig Danzo all makt nå, mens Tsunade ikke får være hokage lenger?

Endret av Serjiously
Lenke til kommentar

Den første og andre kom etter hverandre. Den første og andre var IKKE de 2 som slåss.

Tror vi har lest/hørt lite om nummer 2. Hvit håret fyr.

 

Nummer 3 var nummer 3 frem til han gav seg som hokage og nummer 4 (pappan til naruto) kom på banen. Hokage #4 døde i kampen mot 9-tail.

Nummer 3 tok over igjen.

Nummer 3 døde, Nummer 5 tok over.

Nummer 5 i koma og pga situasjonen, så valgte man en #6 for å unngå at noen utnytter situasjonen til et angrep.

 

Ca noe sånt

Lenke til kommentar
Den første og andre kom etter hverandre. Den første og andre var IKKE de 2 som slåss.

Tror vi har lest/hørt lite om nummer 2. Hvit håret fyr.

 

Nummer 3 var nummer 3 frem til han gav seg som hokage og nummer 4 (pappan til naruto) kom på banen. Hokage #4 døde i kampen mot 9-tail.

Nummer 3 tok over igjen.

Nummer 3 døde, Nummer 5 tok over.

Nummer 5 i koma og pga situasjonen, så valgte man en #6 for å unngå at noen utnytter situasjonen til et angrep.

 

Ca noe sånt

 

 

Ja det siste du skrev det tenkte jeg også på. Lurer på hvor sterk danzo er. Lurer på om en apen blir drept snart, kansje av sasuke. Men naruto kommer til å klikke nå. Hehe . Action slutta med pain og starter igjen snart .

 

En ting til, har danzo gitt ordre til alle sammen å drepe sasuke hvis de ser han ?

Endret av SmartiX
Lenke til kommentar
Synes det var ok kapittel. Men synes det er litt kjipt at Sasuke planlegger/kommer for å angripe byen så raskt.

 

Enig der. Byen ble nettopp smadret av pain så skal sasuke komme og ødlegge mer. Men håper Danzo får heftig juling av sasuke, liker ikke danzo :@ Men tror at naruto nå klikker også etter det kiba sa til han.

 

Leste om missing nin på narutopedia eller hva det heter. Der stod det vel at at det går ut at byen han kommer fra leter etter han og prøver å drepe han.

 

Ja, jeg tenkte meg det

Endret av SmartiX
Lenke til kommentar
En ting til, har danzo gitt ordre til alle sammen å drepe sasuke hvis de ser han ?

 

Sasuke gikk fra å bare ha en stor dusør på hode sitt + at han burde bli nedlagt vis noen kom over der og det var mulig.

Nå er statusen hans hevet til at de går inn for å ta live av han(sender folk etter han).

 

Takk for Info del_diablo .

 

Seff naruto blir hokage''en dag'', men OM danzo hadde blitt drept imorra av sasuke så hadde ikke naruto blitt hokage.

Da er det ikke noe gøy lenger å se på. Tipper det blir som i One piece, om 6-10 år eller noe, så er naruto hokage og Luffy og co har funnet one piece

Lenke til kommentar
Nå er det vel egentlig ikke så veldig mange av Konoha ninjaene som har sjangs til a ta Sasuke heller da. Om jeg ikke har glemt noen. Tenker mest på Naruto og kanskje Kakashi..

 

Ja vet, befolkningen er svake der. Kakashi hadde klart seg litte grann men ikke mye.Tsunade også kunne vist litte gran.

men BARE naruto har bra sjans . Damn jeg gleeeder meg såå myee til å se igjen en slåsskamp mellom Sasuke og Naruto . Men hey, hva med Danzo ? hmm jeg tror ikke jeg har sett han i action , bare når han var ung og når han drepte den ene lille frosken som skulle hente naruto til konoha.hehe...

Enten danzo er dritt sterk eller en svekling som lar sikkert naruto kjempe og noen andre sterke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...