Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg tar ikke feil så har ikke RAW kommet ut enda. Da kan de ikke oversette den. FOrdi på mangahelpers.com

De legger ut spoilere og med en gang det kommer ut RAW de fjerner spoilere. Og det er spoilere fremdeles der. Så må vente til RAW kommer ut og pluss til de oversetter den ;d

Lenke til kommentar

Den hadde gode deler, dårlige deler og den verste slutten jeg har sett siden... siden... :(

 

Hokage-møtet var forresten sånn passe tåpelig;

Shikapappa: "Jeg nominerer Kakashi. He has cool eyes and mask and doesn't afrayd of anything."

Leder-kis: "Ja, det virker fornuftig, gogogo!"

Danzo: "Neimen åh! Det funker ikke, jeg vil være hokage!!"

Leder-kis: "Åja, da så, Danzo it is then."

 

Er det sånn man bestemmer hvem som skal bli den bli den viktigste personen i den støste ninjalandsbyen evver? :|

 

Jeg stemmer for at regn/sky/whatever-ninjaene skal få sin egen spin-off serie.

Endret av Serjiously
Lenke til kommentar

Mye viktigere å dedikere paneler til flashback og slikt enn et faktisk troverdig plot vøtt :p 2 sider til kanskje hadde vært nok til at jeg hadde blitt fornøyd. Mistenker forøvrig at Kishimoto overdrev for å virkelig få fram poenget om at Føydalherren er en inkompetent idiot.

Lenke til kommentar
Den hadde gode deler, dårlige deler og den verste slutten jeg har sett siden... siden... :(

 

Hokage-møtet var forresten sånn passe tåpelig;

Shikapappa: "Jeg nominerer Kakashi. He has cool eyes and mask and doesn't afrayd of anything."

Leder-kis: "Ja, det virker fornuftig, gogogo!"

Danzo: "Neimen åh! Det funker ikke, jeg vil være hokage!!"

Leder-kis: "Åja, da så, Danzo it is then."

 

Er det sånn man bestemmer hvem som skal bli den bli den viktigste personen i den støste ninjalandsbyen evver? :|

 

Jeg stemmer for at regn/sky/whatever-ninjaene skal få sin egen spin-off serie.

 

Ærlig jeg er enig i den. Det var tragisk måte å velge hokage på. Når man velger en hokage til landsbyen man skal tenke på fordelene og ulempene og diskutere frem osv, ikke som de gjordet det . en ting jeg skjønte ikke, hvorfor skulle de velge ny hokage de har jo hun andre kvinnen som er i koma nå ? HUn prøvde forsvare landsbyen sin og er i koma , og de velger ny hokage? Hun lever fremdeles da. Trodde de valgte ny hokage når den ene dør ...

Håper sasuke banker danzo som hevn for landsbyen

Lenke til kommentar

Smartix: " hvorfor skulle de velge ny hokage de har jo hun andre kvinnen som er i koma nå" (FORDI JEG IKKE GIDDER QUOTE)"

Tenkte dette et halvt sekund selv men, så kom jeg på at første og andre hokage var ledere mer eller mindre samtidig, og at fjerde døde før tredje. Så Kishi kan nok ikke angklages akkurat der.

Endret av Serjiously
Lenke til kommentar
Den hadde gode deler, dårlige deler og den verste slutten jeg har sett siden... siden... :(

 

Hokage-møtet var forresten sånn passe tåpelig;

Shikapappa: "Jeg nominerer Kakashi. He has cool eyes and mask and doesn't afrayd of anything."

Leder-kis: "Ja, det virker fornuftig, gogogo!"

Danzo: "Neimen åh! Det funker ikke, jeg vil være hokage!!"

Leder-kis: "Åja, da så, Danzo it is then."

 

Er det sånn man bestemmer hvem som skal bli den bli den viktigste personen i den støste ninjalandsbyen evver? :|

 

Jeg stemmer for at regn/sky/whatever-ninjaene skal få sin egen spin-off serie.

Virker mer for meg som om de ble manipulert til å velge han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...