Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

 

 

nagato gjennopliver alle han har drept(kakashi, shizune og gammlefrosk) (ikke jiraja) og blir grå og gammel og tilslutt dør han, mens han sier han stoler på naruto til og gi verden fred, konan forlater akutski, sasuke setter kursen med laget sitt mot konoha

 

 

 

Bekreftet fra spoilertråden på www.narutofan.com

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det var helt greit jeg, hadde Jiraya også blitt vekket til live hadde det blitt litt for mye klisjé, men med tanke på at vi ikke hadde fått noe forhold til de som ble drept av Nagato (begravelser ol.), så synes jeg det var helt greit at de overlevde på bekostning av hans eget liv.

Lenke til kommentar

For å oppsummere de to siste kapitlene:

 

Naruto: "Jeg tror på hva Jiraya trodde på!!"

Nagato: "Er du tunghørt, gutt? Jeg fortalte deg jo nettopp at alt går til helvete og at den ideologien ikke fungerer!"

Naruto: "*noen setninger fra ei bok*"

Nagato: "Errrrrr, ja, noe jeg sa før en gang og ikke har tro på lenger. So?"

Naruto: "Jeg er oppkalt etter deg!!"

Nagato: "Åja, neimen da så!

...

DEUS EX MACHINA PLOT PLOT FRUIT NO JUTSU!!!"

Og slik kommer alle tilbake til livet igjen, og det eneste tegnet igjen på invasjonen er en ødelagt by som Naruto sikkert må bruke en times tid på å gjenoppbygge med klonene sine.

 

Hva var vitsen med å redde Hinata og et par av de andre som var nær døden, hvis de bare skulle bli gjenopplivet igjen uansett? Meningsløst. Jeg kan på sett og vis godta at han kan gi livet tilbake til de han stjal sjelene fra (fremdeles teit, og Shizune burde forblitt død, siden hun ligger på linje med Tenten når det gjelder ubrukelighet), men folk som Kakashi? Folk som ble drept på helt vanlig måte? Gah. I det minste litt bra at Kakashi ikke fikk slik en patetisk død da.

 

På toppen av det hele planlegger Sasuke nå en NY invasjon av Konoha (dog, høydepunktet i kapittelet var likevel at han dukket opp). Wuhu!

Lenke til kommentar
For å oppsummere de to siste kapitlene:

 

Naruto: "Jeg tror på hva Jiraya trodde på!!"

Nagato: "Er du tunghørt, gutt? Jeg fortalte deg jo nettopp at alt går til helvete og at den ideologien ikke fungerer!"

Naruto: "*noen setninger fra ei bok*"

Nagato: "Errrrrr, ja, noe jeg sa før en gang og ikke har tro på lenger. So?"

Naruto: "Jeg er oppkalt etter deg!!"

Nagato: "Åja, neimen da så!

...

DEUS EX MACHINA PLOT PLOT FRUIT NO JUTSU!!!"

Og slik kommer alle tilbake til livet igjen, og det eneste tegnet igjen på invasjonen er en ødelagt by som Naruto sikkert må bruke en times tid på å gjenoppbygge med klonene sine.

Hva var vitsen med å redde Hinata og et par av de andre som var nær døden, hvis de bare skulle bli gjenopplivet igjen uansett? Meningsløst. Jeg kan på sett og vis godta at han kan gi livet tilbake til de han stjal sjelene fra (fremdeles teit, og Shizune burde forblitt død, siden hun ligger på linje med Tenten når det gjelder ubrukelighet), men folk som Kakashi? Folk som ble drept på helt vanlig måte? Gah. I det minste litt bra at Kakashi ikke fikk slik en patetisk død da.

 

På toppen av det hele planlegger Sasuke nå en NY invasjon av Konoha (dog, høydepunktet i kapittelet var likevel at han dukket opp). Wuhu!

:!:

Lenke til kommentar
Jeg kan på sett og vis godta at han kan gi livet tilbake til de han stjal sjelene fra (fremdeles teit, og Shizune burde forblitt død, siden hun ligger på linje med Tenten når det gjelder ubrukelighet), men folk som Kakashi? Folk som ble drept på helt vanlig måte?

Akkuratt de irriterer meg grenseløst!

Lenke til kommentar

naaah, synes det var helt greit, siden rinnegan faktisk er "the eyes of regeneration" regeneration plot nu jutsu er tydeligvis den sterkeste skillen du får, dette bare bekrefter at rinnegan > EMS

 

alikevel, så er det asgt at hadde nagato brukt plot no justsu med full chakra hadde han overlevd vilket gjør det enda mer awsome, mtp jiraja er det sagt at du ikke kan gjennopplive mennsker som har vært døde så lenge, vilket er bra, blir ikke for klisje samtidig som det etter begrensinger på skillen og ikke gjør den før wtflolimba

 

når det er sagt, RIP JIRAJA you are awsome!

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar

Oløø gærn chap.

Men hva faen etter så mye kaos, så skal dem bygge alt på nytt også skal Sasuke komme og lage helvete igjen. Løøø ass. Kan de ikke sloss i skogen uten å knerte landsbyen a. Damn, jeg syns synd på befolkningen bruker tid til å gjennom bygge byen så blir den sikkert ødelagt igjen.

Og sasuke skal prøve ta naruto sin rev, lykke til. Sasuke vs naruto jeg støtter naruto :p , så får sasuke bank og da er det madara sin tur å komme , hahaha hadde vært lættiz. uvinnelig naruto

Lenke til kommentar
Håper det drøyer litt med før Sasuke og gjengen angriper. Hadde vært litt for dumt om Naruto kom seg tilbake til de andre, også kommer Sasuke og fucker ting enda mer opp.

 

Er enig der ass. Men det tar tid for sasuke komme så tipper de bygger opp byen igjen så da dukker sasuke opp.

Men jeg skjønner ikke hvorfor skal han komme. Har akutsi allerede fått vite at pain tapte ? eller drar sasuke på egen hånd

Lenke til kommentar

Preview på morgendagens kapittel!

 

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Exhausted, Naruto heads back to the village. There, Kakashi appears and lends him his shoulder

Naruto returns to the village (inside his mind, Kakashi praises him "you held on well") Naruto is greeted by a large mass of followers

 

From a distance, Hinata affirms Naruto's safe return, crying. She remembers how Naruto was always all alone when he was a child and compares it to the present.

 

Watching Naruto being adored by everyone makes Iruka-sensei cry as well. Sakura approaches Naruto and hits him on the head, hugging him immediately after "Thank you..." Shikamaru's father calls for an important village meeting (for the jounin squad leaders)

 

Zetsu is watching this all

 

"Pain was killed... I'll report this to Tobi..."

The scene changes to Akatsuki

 

Zetsu: Pain was killed. I don't think it's likely Konan will be coming back

Madara: We cannot prepare link to the Demonic Statue of the Outer Path¹ with two people²

Kisame, you go after the Eight-Tails. I have a little something to do after this

The scene changes to Konoha

Finally, the envoy from Lightning³ arrives in Konoha~ (After a stupid comedic scene or something, they think they may be late)

 

Tsunade exhausted all of her power. She's still in her old woman form, in a comatose state

 

Sakura also say there's nothing that can be done...

 

Then there's a meeting of the Land of Fire to decide on the next Hokage

Before Danzou can nominate himself, Shikamaru's father say "I recommend Hatake Kakashi!"

Danzou has a look of disgust

Everyone approves, but Danzou roars out

Konoha was destroyed by Jiraiya's pupil~

The betrayal of our allies, Suna~

Orochimaru's Konoha Crash~

And finally Uchiha Sasuke becoming a missing-nin~

All of this was caused by the Third Hokage's naive thoughts~

 

With this he nominates himself for Hokage

 

The Fire Country's Daimyo: Well then, Danzou is appointed* as the Sixth Hokage!

 

Danzou smiles

 

The end

 

The spine possibly has Manda on it

 

¹ Akatsuki's sealing statue. The Demonic Statue of the Outer Path (外道魔像, Gedou Mazou).

² I'm not entirely sure about this sentence... it's a bit confusing.

³ The Kumo-nin. Kumogakure is in the Lightning Country.

* The word used could also mean "nominate". I'm unsure if Danzou is officially Hokage, especially considering that everyone backed Kakashi. [\spoiler]

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar

 

 

Det passer rimelig bra at Danzou bli Hokage, for da får Sasuke gjort den han ønsker. Knertet Danzou og the elders. Og vips kan den unge generasjonen (med mer fredelige hensikter) overta med Naruto som Hokage (seff etter en kamp mot Konohamaru som sikkert kommer til å overraske).

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...