Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde faktisk hvert ganske kult om Nagato ga kreftene sine til Naruto. Men en vet aldri, hadde vært litt ironisk egentlig nå om Nagato hadde angrepet Naruto :p

 

Men lurer veldig på hva som kommer til å skje videre nå. Hvis Nagato forsvinner nå, så er det vel egentlig ikke så altfor mye som gjennstår eller?

Lenke til kommentar

Fremdeles en hovedkamp med Madara som gjenstår, om den ikke ender opp med Madara vs Sasuke.

 

Tipper det er en av disse tingene som skjer nå når Nagato gjør noe her:

1. Krefter -> Naruto (= han trekker seg tilbake helt)

2. Han tar knekken på de hale-dyrene han har fanget så langt. (det er tross alt han som "eier" det der dyret med øynene som suger dyrene i seg)

3. Fikser byen?

4. Eller ganske enkelt, løsriver seg fra den saken han er tilkoblet :)

Lenke til kommentar
Fremdeles en hovedkamp med Madara som gjenstår, om den ikke ender opp med Madara vs Sasuke.

 

Tipper det er en av disse tingene som skjer nå når Nagato gjør noe her:

1. Krefter -> Naruto (= han trekker seg tilbake helt)

2. Han tar knekken på de hale-dyrene han har fanget så langt. (det er tross alt han som "eier" det der dyret med øynene som suger dyrene i seg)

3. Fikser byen?

4. Eller ganske enkelt, løsriver seg fra den saken han er tilkoblet :)

 

Jeg tipper noe stoort, . men hadde likt ha nr 1

Lenke til kommentar

Hvis Kakashi faktisk er død, som mye kanskje tyder på, blir jeg jævlig sur hvis hvis Nagato bare "Ja, jeg drepte han, men se her, jeg kan gjenopplive ham! Pooom!!" Maskingud på sitt sterkeste D: Enda verre ville det selvfølgelig vært om han kom med "det var en illusjon hihihihihi!" men SÅ mye tro på Kishi har jeg så vidt igjen.

 

Håper virkelig ikke Nagato gir fra seg øyeteknikkene heller. Blir bare nok en billig og ufortjent power-up.

Lenke til kommentar
"Here, have this power-up."

 

Kjedelig og feig måte å bli sterkere på. Dessuten har han vel alt to(?) lignende ting han ennå ikke har brukt.

Enig i den.. Får se hva som skjer da, har blitt overrasket før. Tror Kishimoto ser dobbeltmoralen i at den harde arbeideren får framskritt fra latterlige power-ups sånn som Uchiha-folket med sin Mangekyo Sharingan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...