Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tipper det ligger litt mer bak Tobi. Jeg tror sterkt at han kommer til å vise sine krefter, eller vise noe makt, mange tror nemlig at Tobi er sjefen av Akatsuki(mener ikke pein-AL).

9122947[/snapback]

 

Tobi? Sjef av Rødmåned? Neppe, han hadde mast i flere måneder for å få lov til å være med i gjengen, når endelig noen døde, så klarte han akkurat det. (YEY for Tobi X3)

 

Så langt vi vet om Tobi, så er han flink til å løpe (?), det var kommentaren fra de andre i Aka som fikk meg til å stusse over det hele.

 

Ikke glem av chapteret når Tobi og Deidara kjempet mot skilpadden, der Tobi så ut som en litt-for-ustabil unge, desverre fikk vi ikke se Tobi gjøre noe.

Lenke til kommentar
Rart at ingen er mer overrasket over ukens kapittel..

9158262[/snapback]

 

Hmm jo du har vel rett der, men jeg hadde en viss

forventning til at Tobi ikke skulle være helt den

han ga seg ut for å være. Men jeg skal absolutt

ikke skryte på meg at jeg hadde sett den twisten

komme. Kult er det nå :)

Lenke til kommentar
Rart at ingen er mer overrasket over ukens kapittel..

9158262[/snapback]

 

Hmm jo du har vel rett der, men jeg hadde en viss

forventning til at Tobi ikke skulle være helt den

han ga seg ut for å være. Men jeg skal absolutt

ikke skryte på meg at jeg hadde sett den twisten

komme. Kult er det nå :)

9158346[/snapback]

 

Boy was I wrong, begynte å lure litt;

Hvorfor Tobi bruker bare et øye til å se med (såklart, kanskje han bare liker å ha ett hull i masken sin)?

Hvorfor Tobi går rundt med maske (sikkert for å at det skal være mer spennende)?

 

Så kom jeg på det, en annen person som bare har ett øye og som er fra Uchiha klanen; Obito Uchiha.

Det var gutten som var med i Kakashi Gaiden, gutten som ble kveset under masse stein og ga det ene sharingan øye til Kakashi.

 

Er sikkert mulig, men igjen, jeg tok feil om Tobi, hvorfor vil noen av Aka ikke fortelle hvem Tobi egentlig er til resten? Irriterer meg grundig.

 

EDIT:

Fant forresten, kanskje den beste teorien hittil når det kommer til Uchiha klanens bakgrunn, alt blir backet opp med bider fra serien, hint etc.

http://forums.narutofan.com/showthread.php?t=106576

Må leses..

Endret av Bamsebomsen
Lenke til kommentar

Den teorien har vært tatt opp før, and I don't like it. Den er sykt gjennomført, men liker ikke tanken på at en demon liksom er klanens forfader. Blir for teit.

 

Angående Tobi, så håper jeg også at det ikke er Obito, han var jo så snill og uskyldig. Det _kan_ jo hende han manipulerer resten av Akatsuki til å gjøre noe som ikke er så ille da, men tviler på det.

Lenke til kommentar

Så en "Naruto-Bok" på Prix igår, det sto et ett-tall på den. Og det va striper fra serien, i svart-hvit. Og boken var speilvendt for faen, den hadde åpningen på andre siden, men teksten sto riktig vei. Så I wonder: noen andre som har/sett disse? Er de bra? Eller finnes det andre Naruto-Bøker? Fordi jeg orker ikke holde styr på episode-nummer lenger. :)

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som har begynt å lure litt på hvem den damen som står ved siden av Pein er? Tanken some slo meg er at det kan være Rin!(hvis du ikke husker hvem det er, les Gaiden en gang til) Hun har jo bare på mystisk vis forsvunnet i løse luften. Og nå er Uchiha Madara blitt tatt opp igjen, jeg lurer veldig fælt på hvem han er:P

 

Jlona

Lenke til kommentar
Så en "Naruto-Bok" på Prix igår, det sto et ett-tall på den. Og det va striper fra serien, i svart-hvit. Og boken var speilvendt for faen, den hadde åpningen på andre siden, men teksten sto riktig vei. Så I wonder: noen andre som har/sett disse? Er de bra? Eller finnes det andre Naruto-Bøker? Fordi jeg orker ikke holde styr på episode-nummer lenger. :)

9159498[/snapback]

 

Uhm, det er manga'en. Og den er ikke speilvendt, kanskje for oss, men den er akkurat sånn som manga skal være.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

1-tallet betyr nok volum en. Og den er helt normal ja. Jeg klarer ikke å lese Donald og andre tegneserier som går fra venstre til høyre, leser bare motsatt vei og skjønner ingenting. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...