Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, kan jo være den virkelige naruto det der da. hadde vært litt tøft med itachi mot alle leafs da :D haha itachi bare eier alle 8 på en gang liksom

9208110[/snapback]

 

Tror det er en tapt kamp for Itachi, selv om det hadde vært dødsfett å se :)

Kakashi er en verdig motstander for ham virker det som, men Itachi er dog

sterkere og vil vunnet en 1v1 fight. Selv Itachi blir sliten av mangekyou så jeg tror

han hadde fått en "can of asswhoop" av leaf gjengen hvis han hadde prøvd alle,

derfor blir det nok noen tvister som skiller dem opp. Vanskelig å si hva som skjer.

Men jeg tror det første sammenstøtet med Itachi blir konoha gjengen.

 

 

Men for å hoppe litt av sporet så har jeg lyst til å gjette litt på om Sasuke kommer til

å drepe Itachi eller ikke. Om Sasuke skal vende tilbake til den "gode" siden så må han

i mine øyne frastå fra å drepe Itachi (altså ikke synke ned til hans nivå). Altfor

mange historier tar denne vrien, og til nå så virker det som om Naruto serien vil

gi fra seg samme moralsyn. Jeg tror altså ikke at Sasuke kommer til å drepe Itachi.

 

Hmm kan hende alt det jeg har skrevet er bare tull, siden jeg sitter på et kjedelig

vorsch og har blitt alt for full og bestemte meg for å taste på forum :p

Lenke til kommentar

Naruto dropper to hele poeng på en skala fra 1-10 hvis sasuke ender opp med å vende tilbake pga at han ikke klarer å få seg til å drepe itachi, or det ligger ikke innenfor realitetens rammer at han skal bli en god kar igjen fordi noen andre drepte itachi.

 

Dessuten, noen andre som synes de nye kappene folka går med er ekstremt stygge?

Endret av krigsnaut
Lenke til kommentar
Haha, kan jo være den virkelige naruto det der da. hadde vært litt tøft med itachi mot alle leafs da :D haha itachi bare eier alle 8 på en gang liksom

9208110[/snapback]

 

Det skjer neppe.

9208685[/snapback]

 

JO DET SKJER JO MENTE JO DET! HELT SERIØST INNLEGG

-.-.-.-.-.--.-.-.-

Lenke til kommentar
Haha, kan jo være den virkelige naruto det der da. hadde vært litt tøft med itachi mot alle leafs da :D haha itachi bare eier alle 8 på en gang liksom

9208110[/snapback]

 

Tror det er en tapt kamp for Itachi, selv om det hadde vært dødsfett å se :)

Kakashi er en verdig motstander for ham virker det som, men Itachi er dog

sterkere og vil vunnet en 1v1 fight. Selv Itachi blir sliten av mangekyou så jeg tror

han hadde fått en "can of asswhoop" av leaf gjengen hvis han hadde prøvd alle,

derfor blir det nok noen tvister som skiller dem opp. Vanskelig å si hva som skjer.

Men jeg tror det første sammenstøtet med Itachi blir konoha gjengen.

 

 

Men for å hoppe litt av sporet så har jeg lyst til å gjette litt på om Sasuke kommer til

å drepe Itachi eller ikke. Om Sasuke skal vende tilbake til den "gode" siden så må han

i mine øyne frastå fra å drepe Itachi (altså ikke synke ned til hans nivå). Altfor

mange historier tar denne vrien, og til nå så virker det som om Naruto serien vil

gi fra seg samme moralsyn. Jeg tror altså ikke at Sasuke kommer til å drepe Itachi.

 

Hmm kan hende alt det jeg har skrevet er bare tull, siden jeg sitter på et kjedelig

vorsch og har blitt alt for full og bestemte meg for å taste på forum :p

9208730[/snapback]

 

Helt enig med deg der ;)

Lenke til kommentar
Haha, kan jo være den virkelige naruto det der da. hadde vært litt tøft med itachi mot alle leafs da :D haha itachi bare eier alle 8 på en gang liksom

9208110[/snapback]

 

Det skjer neppe.

9208685[/snapback]

 

JO DET SKJER JO MENTE JO DET! HELT SERIØST INNLEGG

-.-.-.-.-.--.-.-.-

9221052[/snapback]

 

Right..

 

Denne delen av forumet blir bare mer og mer håpløs. Fullt av fjordizer som skriver bare piss. Ingen trenger svare på dette innlegget, jeg vil bare ytre min frustrasjon; noe jeg håper er greit.

Lenke til kommentar
Haha, kan jo være den virkelige naruto det der da. hadde vært litt tøft med itachi mot alle leafs da :D haha itachi bare eier alle 8 på en gang liksom

9208110[/snapback]

 

Det skjer neppe.

9208685[/snapback]

 

JO DET SKJER JO MENTE JO DET! HELT SERIØST INNLEGG

-.-.-.-.-.--.-.-.-

9221052[/snapback]

 

Right..

 

Denne delen av forumet blir bare mer og mer håpløs. Fullt av fjordizer som skriver bare piss. Ingen trenger svare på dette innlegget, jeg vil bare ytre min frustrasjon; noe jeg håper er greit.

9222637[/snapback]

 

Da er isåfall fjortissene smartere enn deg som ikke tar en kødd/spøk. du kan forlate forumet hvis du ikke liker de såkalte fjortissene som kommer :) eller bare unnlate å kommentere i det hele tatt? valget er ditt

Lenke til kommentar
Nja, Lee vs Gaara?

Shino vs Kankuro?

Sasuke vs Deidara?

Kankuro vs Sasori?

 

og så videre. Lett å tape en kamp uten å dø. Taperen dør vel kun hvis motstanderen liker å drepe, har en grunn til å drepe eller bruker et dødelig angrep for å vinne.

9187755[/snapback]

 

Såvidt jeg husker så var det ulovelig å drepe i turneringen.

Ble uavgjort (kank ble dekket av bugs og Shin ble forgiftet), siden hele Naruto gjengen er kjent for å være barmhjertelig så er det ikke ofte at de dreper (med unntak av Aka).

Døde ikke Deidara?

Saso visste ikke at det de kunne faktisk få Kank til å overleve, han sa jo selv at Kank ville dø, hadde det ikke vært for Sakura så hadde han død.

Lenke til kommentar

Lurer på om det faktisk er den virkelige Naruto eller ei, det vi lærte fra treningen var at Naruto bare fikk vite hva klonene hadde gjort, sett, hørt og lært etter han hadde fjernet dem.

 

Betyr dette at vi kanskje må vente noen chapters før Naurto løser opp alle klonene så Naruto og Co får vite hvor Itachi er? (Hvis dette skjer så blir sikkert et chapter brukt til en Naru og Itachi samtale mens vi ser glimt av begge sider som leter etter Sasuke)

Lenke til kommentar
Nja, Lee vs Gaara?

Shino vs Kankuro?

Sasuke vs Deidara?

Kankuro vs Sasori?

 

og så videre. Lett å tape en kamp uten å dø. Taperen dør vel kun hvis motstanderen liker å drepe, har en grunn til å drepe eller bruker et dødelig angrep for å vinne.

9187755[/snapback]

 

Såvidt jeg husker så var det ulovelig å drepe i turneringen.

Ble uavgjort (kank ble dekket av bugs og Shin ble forgiftet), siden hele Naruto gjengen er kjent for å være barmhjertelig så er det ikke ofte at de dreper (med unntak av Aka).

Døde ikke Deidara?

Saso visste ikke at det de kunne faktisk få Kank til å overleve, han sa jo selv at Kank ville dø, hadde det ikke vært for Sakura så hadde han død.

9241046[/snapback]

Nei, det var oppfordret til å ikke drepe, og hvis kampen var avgjort kunne jounin'sa bryte inn.

Hmm, må ha tenkt på en annen kamp når jeg sa sasuke vs deidara. Hmm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...