Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja turin, oppførselen er jo litt klomsete noe som kan minne om det man så av obito ;P og håret da. men jeg håper ikke det er så åpenlyst at det skal være han til sist da :p

8829573[/snapback]

ja, det sjer bare ikke att tobi er obito. Tror bare Kishi vil att vi skal tro det.

 

"dessuten undervurderer han alle han møter "

 

det er derfor jeg liker ham. pga personligheten hans :D

Lenke til kommentar

Tror nok at Sasuke kommer til å vinne over Deidara. Han gjør det slettes ikke ille nå, og han har ikke engang begynt på Curse seal. Regner med at han vinner over Deidara, men Tobi viser seg å bli for mye for han. Og med tanke på at de er 2stk, kommer noen og hjelper han akkurat når de får overtaket.

 

Det feteste måtte vel ha vært hvis Kakashi redder Sasuke med Mangekyo :dribble:

Da hadde han nok fått tørket vekk EMO look'en sin noen sekunder.

 

Så er jeg veldig spent på hvilke de andre gruppene skal slåss mot. Og etter vi får se en del "mini fights" regner jeg med at Itachi og Kisame dukker opp og mopper gulvet med de fleste. Og da hadde en 100% Kakashi vs 100% Itachi vært utrolig digg :thumbup:

Lenke til kommentar

haha :p sorry dude, selv om kakashi er fet (liker han selv) så tviler jeg på at han plutselig tar over helt for sasuke å istedet begynner å sloss mot itachi :p tror ikke sasuke kommer til å slite med tobi, fordi han må vinne litt til før kampen mot itachi. bryr meg ikke hvem som vinner der da, fordi jeg liker begge to :p meen vil helst se sasuke vinne! og da vil jeg se han vinne med litt smerte, ikke sånn svisj du er død opplegg:p tvilsomt at det skjer mot itachi da x)

 

sorry men dette er vel sasuke-arc og jeg er litt sasuke-fan så det må bare bli sasuke på meg!

Lenke til kommentar

Hadde vært tøft med kakashi vs sasuke da ^-^

 

sasuke har vel utviklet litt nye lightning jutsues og siden man vet så lite om hva han har fått til, så drømmer jeg om en MS på baklur :D

 

Itachi skulle vel ha 3 MS-users og da ser det ut som om det er Itachi, Sasuke og Kakashi som er disse? håper på det hvertfall :p

Lenke til kommentar
Hadde vært tøft med kakashi vs sasuke da ^-^

 

sasuke har vel utviklet litt nye lightning jutsues og siden man vet så lite om hva han har fått til, så drømmer jeg om en MS på baklur :D

 

Itachi skulle vel ha 3 MS-users og da ser det ut som om det er Itachi, Sasuke og Kakashi som er disse? håper på det hvertfall :p

8832595[/snapback]

Tror det er lite sannsynlig at Sasuke har MS, for de gjorde jo ganske mye ut av at Sasuke ikke ville følge i Itachis fotspor, pluss at det ville fått Kakashis fremgang til å virke mer ubetydelig.

Lenke til kommentar

ja vet det :p men siden kakashi fikk MS på en annen måte behøver jo ikke sasuke gjøre det på samme måte som itachi ;) og nei kakashi har vist fram sin MS, og vi får nok se mer av den. Hvis sasuke viser den fram nå får de jo begge like mye tid til å vise den fram så ^^ dessuten ville jo det gjøre logikk i den 3 ms-users teorien.

Lenke til kommentar

Vel, jeg ser i allefall for meg at Sasuke blir skameid av Itachi, takket være Mangekyo. Tror Sasuke slettes ikke gjør det dårlig mot Itachi med tanke på Taijutsu, ninjutsu og Genjutsu i sine vanlige former... men mot Mangekyo har han ikke sjans.

 

Derfor ville Kakashi Mangekyo vs Itachi Mangekyo blitt noe jevnere :dribble:

 

Når det gjelder Sasuke så vinner han nok over Daidara, men Tobi virker som en utrolig svak fyr, men som kommer til å vise seg å ha mye på lager

Lenke til kommentar

Kan jo hende at sasuke vet litt mer om mangekyo, og vet hvordan man skal ungå Itachis mangekyo eller hva nå det heter.

Har følelsen på at det skjer noe uventet når(hivs) sasuke og itachi møtes.

 

Jeg TROR kanskje sasuke kan vinne over itachi med sin Curseseal2.

Men vi har jo heller ikke sett så mye av itachis krefter bortestt fra "..." hehe:p

 

Itachi isnt that your little brother

 

Itachi: "..."

 

også når de prata om at sasuke hadde drept oro..

da var det også

 

"..."

Lenke til kommentar
mhm. men tviler på at han lever? han er jo skaperen av hele greia :p men vi får vel mer info om han ja. men blir spennende å se hvertfall!

8838879[/snapback]

det om att madara er skaperen av sharingan og att itachi trenger 3MS folk er jo bare teorier :p

 

Turin, enig med deg. det ville vert rått og sett itachi fighte "seriøst" :dribble:

Lenke til kommentar
mhm. men tviler på at han lever? han er jo skaperen av hele greia :p men vi får vel mer info om han ja. men blir spennende å se hvertfall!

8838879[/snapback]

det om att madara er skaperen av sharingan og att itachi trenger 3MS folk er jo bare teorier :p

 

Turin, enig med deg. det ville vert rått og sett itachi fighte "seriøst" :dribble:

8842794[/snapback]

 

 

hmm, hva mener du med at itachi trenger 3ms folk? :S

Lenke til kommentar
mhm. men tviler på at han lever? han er jo skaperen av hele greia :p men vi får vel mer info om han ja. men blir spennende å se hvertfall!

8838879[/snapback]

det om att madara er skaperen av sharingan og att itachi trenger 3MS folk er jo bare teorier :p

 

Turin, enig med deg. det ville vert rått og sett itachi fighte "seriøst" :dribble:

8842794[/snapback]

hmm, hva mener du med at itachi trenger 3ms folk? :S

8843552[/snapback]

Det er en sykt bra gjennomtenkt teori(tror jeg har linket den til deg før :hmm: ), for de som ikke har lest den, klikk her

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Husker jeg så litt på den teorien jeg også for leenge siden. At folk gidder slik. :p

 

Lurer på hva denne gjør :green: :

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Naruto_357_doublespread_by_kunai_knight.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...