Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Er ute nå..

 

Mmmmmhmhm Naruto er senju : 3 (kom ikke som noen bombe men)

 

Min teori:

TROR ikke at maskerte mannen er samme som tobi / madara.

For det første, masken er annerledes

for det andre: Tobi / madara har aldri vist seg å være særlig voldelig eller brutal som vises her nå

Tredje: Kvelte en anbu ninja? Ikke noen "ta-med-ut-i-annen-dimensjon-jutsu?"?

 

 

 

Hmmm kom på en annen vill teori nå

 

Hva om han som viste seg i dette kapitellet ER Madara og den vi nå kjenner som Tobi / madara kanskje er broren til madara! Han mistet jo øynene sine, men han hadde et helt lager av sharingan øyer. Han var også sjokkert om at Kabuto visste et eller annet om han.. hmmm hmmm

Lenke til kommentar

Tror nok at den personen som viste seg kan være Tobi/Madara. Jeg mener, Tobi/Madara var jo grunnleggeren av Uchiha - og det er på en måte litt vanskelig å sammenligne grunnleggeren av Uchiha med en tilsynelatende fjott som Tobi/Madara (tenker da på måten han oppførte seg på tidligere i serien). Vi vet ikke, men det er en mulighet.

Lenke til kommentar

Er ute nå..

 

Mmmmmhmhm Naruto er senju : 3 (kom ikke som noen bombe men)

 

Min teori:

TROR ikke at maskerte mannen er samme som tobi / madara.

For det første, masken er annerledes

for det andre: Tobi / madara har aldri vist seg å være særlig voldelig eller brutal som vises her nå

Tredje: Kvelte en anbu ninja? Ikke noen "ta-med-ut-i-annen-dimensjon-jutsu?"?

 

 

 

Hmmm kom på en annen vill teori nå

 

Hva om han som viste seg i dette kapitellet ER Madara og den vi nå kjenner som Tobi / madara kanskje er broren til madara! Han mistet jo øynene sine, men han hadde et helt lager av sharingan øyer. Han var også sjokkert om at Kabuto visste et eller annet om han.. hmmm hmmm

 

Vi har sett Madara i sånn maske mens han fortalte Itachi sin historie, så det er nok Madara ;)

Lenke til kommentar

Det er nok Madara med masken. Samme høyre øyehull. Og tatt i betraktning av at Madara satte seg opp mot første hokage og nappet ut øya på bror sin, så var han nok egentlig voldelig. Pluss at han var villig til å bruke Kyubi i sitt plott, burde vel si litt om ham.

 

Men vent litt? Har Naruto værhårmerkene før han fikk Kyubi i seg?

Lenke til kommentar

Men vent litt? Har Naruto værhårmerkene før han fikk Kyubi i seg?

 

My guess -sånn om det er en logisk forklaring på det- er at ni måneders Kyubi-chakra gjorde det med ham, og som med Gaaras øyne, forsvinner ikke merkene når chakraen slutter å virke på ham.

Lenke til kommentar

Trouble: Siste side sitter Itachi med baby Sasuke, og plotteksten indikerer: "Her begynner akt 1 av denne horrible dagen". Tror vi kommer til å se mer av Itachi sin bakstory.

 

Hm. Er det så mye mer å hente fra itachi sin bakhistorie? Hva mer er det man kan hente egenlitg?

Lenke til kommentar

Trouble: Siste side sitter Itachi med baby Sasuke, og plotteksten indikerer: "Her begynner akt 1 av denne horrible dagen". Tror vi kommer til å se mer av Itachi sin bakstory.

Jeg leste posten din helt feil. Så jeg misforsto helt. Kom til den siden, men synes det sluttet så brått alikevel.

 

Baby-Sasuke er bare helt skjønn. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...