Gå til innhold

Avhengig av internett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jef føler meg på en måte avhengig av internet. Jeg må hele tiden inn på msn, sjekke forumer, vgnett osv. Jeg er ingen nerd. jeg spiller fotball, har venner osv men alikevell må jeg hele tiden inn på internett å sjekke alt mulig.

Noen tips om hvordan bli mindre avhengig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jef føler meg på en måte avhengig av internet. Jeg må hele tiden inn på msn, sjekke forumer, vgnett osv. Jeg er ingen nerd. jeg spiller fotball, har venner osv men alikevell må jeg hele tiden inn på internett å sjekke alt mulig.

6313259[/snapback]

bytte til analog linje :thumbup:

da blir du så lei av transfer at du slutter selv

Endret av no_viking_no
Skrevet

6313259[/snapback]

Hmm, sånn kunne jeg forklart meg selv og!

Akkurat sånn jeg har det :D

Skrevet

6313259[/snapback]

Akkurat slik har jeg det og, er bare sånn jeg MÅ sjekke om det har kommet noen nye svar på en tråd jeg svarte på i stad, eller om det har kommet en ny nyhet på vg.no... :roll: Jeg henger meg på denne tråden!

Skrevet

Jeg er også avhengig, men jeg klarer meg uten.

Så avhengig når jeg har det :p Å ha internett er en trygghet, akkurat som å vite at du har mat i skapet :p

Skrevet

Har alltid hatt fast tilgang til det siden 1995, selv om det ikke til enhver anledning var hjemme hos meg selv. Ville vært litt plagsomt å ikke kunne komme seg på i det hele tatt. :hm:

Skrevet

Øh. Eneste du kan gjøre er vel å ikke gå inn på internett. Tviler på at det finnes noen "kurer" mot dette problemet.

Eventuelt kaste vann på datamaskinen din.

Skrevet

Avhengig av internett :S

Hvis man blir avhengig sånn som dere sier av noe man ikke kan bli fysisk avhengig av så er man svak.

Skrevet
Avhengig av internett :S

Hvis man blir avhengig sånn som dere sier av noe man ikke kan bli fysisk avhengig av så er man svak.

6313782[/snapback]

Ikke noe svakere enn halve USA som er feite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...