Gå til innhold

Nye e-postadresser fra Microsoft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja, sikkert flott for nye brukere, men selv har jeg ikke behov for ny adresse. Har en @msn-adresse og to @hotmail, pluss en hos gmail, start og yahoo - og hellokitty.com :p  Venter fortsatt på den endelige versjonen av Messenger Live.

6313276[/snapback]

Brukere som allerede har en Hotmail- eller MSN-konto trenger i utgangspunktet ikke å registrere seg på nytt. Per i dag vil brukerne ikke beholde dagens kontaktliste fra Hotmail- eller MSN-kontoen dersom man oppretter en ny konto, men Microsoft jobber med et nytt verktøy som skal gjøre det mulig å importere kontaktlisten fra dagens konto.

Lenke til kommentar
Skulle ikke disse kontoene være mulig å få tak i nå, ettersom det er blitt 20.06.06?

 

Jeg vil veldig gjerne få en kort og fin en er derfor tidlig ute. Om noen finner ne link så takker jeg så mye, selv fant jeg ikke noe kl 00.30 om "morgenen" (her i Norge).

6342438[/snapback]

 

 

bra derre skriver sant :)

 

Eposten kom den 20 da!

Lenke til kommentar
er det mulig å registrere snart? finer bare mulighet for hotmail fremdeles

6344917[/snapback]

Liten bump fra meg her. Valgte å registere meg nytt da jeg lastet ned Live Messenger, i håp om å få @live-adresse, men var bare @hot som var alternativ.

 

Hjelp? :)

6396346[/snapback]

 

Jeg snakka med microsoft customer support og de sa de skulle komme "snart", noe jeg tolker til 3 uker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...