Gå til innhold

butikk med band t-sjorter?


Anbefalte innlegg

IKKE KJØP FRA KRAPYL.NO!

 

Bestillte 3 tskjorter fra krapyl.no 21.mai. Ventet en måned (står på siden demmes at varene skal bli levert innen 5-10 dager) men kommer det noen tskjorte...nei! Istedet får jeg en eske full av leker og skrot! Ringer dem og dem beklager feilen 21.juni og sier dem skal sende retur lapp og tskjortene mine dagen etter. Og sier at grunnen til jeg ikke har fått tskjortene er fordi dem var utsolgt for den ene. Jeg venter en uke til og fortsatt ikke fått verken tskjorte eller retur lapp. Ringer dem hver dag etter det her men dem har kun tatt telefonen en gang og da sier dem at dem skal ordne opp med en gang. I dag er det 6.juli og jeg har enda ikke fått tingene mine. Det neste blir vel bare å kjøre hjem til eieren av Storplaza Holding dem som eier krapyl.no. Svarer ikke på mail heller!

 

Fy faen og sint jeg er på dem! :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke handlet fra www.krapyl.no selv, men en kamerat bestilte en "jokke"

t-skjorte der i april som han ikke har fått. Ser ut til at det er flere i denne tråden som har hatt negative erfaringer med denne nettbutikken. Kjedelig med useriøse aktører  :no:

6317843[/snapback]

 

Han har fortsatt ikke fått t-skjorten sin :no:

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Alltid når jeg har vært på konsert, har de solgt band-t-skjorter utenfor eller i selve konsertområdet. :)

 

Vet dog ikke hvordan det er på festival, men det gjør sikkert noen andre?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...