Gå til innhold

S.T.A.L.K.E.R. utgis første kvartal 2007 (PC)


Anbefalte innlegg

Så da får vi håpe på et bra gameplay, grafikk er ikke alt. :)

6313137[/snapback]

Det er gameplayet som har fått mest oppmerksomhet frå utviklarane, ikkje grafikken. Så forhåpentlegvis blir det eit bra spel på alle områder.

 

Trodde dette spillet hadde kommet ut. Fulgte det litt for noen år siden (screenshots o.l) men nå er det jo for sent. Spillet er for hypa og vil ikke leve opp til forventningene :(

6313261[/snapback]

Kva er det du trur ikkje vil leve opp til forventningene?

 

Som Bertelsen var inne på, det er om å gjere og ikkje ha for høge forventninger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er bare å sjekke den tyske E3 videoen av spillet som ligger et sted på nettet. Ser mye bedre ut enn det bildet der. Vet egentlig ingen ting om hva som kommer i spillet, men skulle jeg dømme ut fra filmen så har de dynamiske dag-natt sykluser (med himmel som ser sinnsykt bra ut), real-time soft shadows m.m.

 

Bryr meg egentlig ikke så mye om grafikken da jeg garantert ikke klarer sette settingsene spesielt høyt på min pc. Er spent på hvordan RPG-delen av spillet blir.

 

Edit: Fant en direct link til filmen:

Stalker 190mb ingame film med tysk kommentator

 

-TwiiK

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar
Vet egentlig ingen ting om hva som kommer i spillet, men skulle jeg dømme ut fra filmen så har de dynamiske dag-natt sykluser (med himmel som ser sinnsykt bra ut), real-time soft shadows m.m.

Du kan vente deg dette med meir :) Om utviklarane lykkes vil Stalker ha eit levande økosystem, med både dyr og mennesker.

 

Er spent på hvordan RPG-delen av spillet blir.

Dei har kutta ned på RPG-delen. Det er ikkje godt å seie kor mykje som blir igjen når spelet kjem ut.

Lenke til kommentar

Jeg kan umulig tro at utviklerne har gjort noe revolusjonerende når de har jobbet så mange år med spillet. De begynner sikkert å bli "passe" lei av spillet nå. Jeg gleder meg til at det blir lansert, ikke for at jeg skal kjøpe det men vil se responsen til folk. Dette kommer til å bli så sinnsykt slakta og utviklerne vil bli mobbet i lang tid framover.

Lenke til kommentar
Jeg kan umulig tro at utviklerne har gjort noe revolusjonerende når de har jobbet så mange år med spillet. De begynner sikkert å bli "passe" lei av spillet nå.

6321445[/snapback]

Dei har begynnt på Stalker 2, så dei kan sikkert holde på ei stund til.

 

Jeg gleder meg til at det blir lansert, ikke for at jeg skal kjøpe det men vil se responsen til folk. Dette kommer til å bli så sinnsykt slakta og utviklerne vil bli mobbet i lang tid framover.

Dei fleste som har prøvd det til no er godt fornøyd. Men du veit sikkert betre enn ein samla spelpresse. Vil gjerne ha ein grundig gjennomgang av kvifor Stalker vil bli «sinnsykt slakta og utviklerne vil bli mobbet i lang tid framover.»

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...
Har ikke fulgt noe særlig med på dette spillet, så kan noen si noe kort om hva som skal bli bra med dette spillet? :p

6841100[/snapback]

F.eks.:

Spelet skal vere veldig åpent.

Spelverda skal vere levande (dyr jakter/sover ol.)

AI både hos mennesker og dyr skal vere veldig god (f.eks. så vil dei vurdere om dei har ein sjans til å slå deg for så å angripe/stikke av).

Grafikken er ikkje så alt for gale.

Historia virker brukbar.

Mange forskjellige avslutninger (8 vart sagt tidlegare, men dette kan endres).

 

Dette var i alle fall noko av det eg ser fram til ved spelet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...