Gå til innhold

gilde pølser? er de trygge og spise?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Norge har vel kanskje verdens strengeste lovgivning og kontroll på kjøtt. I Norge er det trygt å spise, inkl. kjøtt. Det er ikke veldig mange land dette er tilfellet, og enda mindre i ikke-vestlige- og u-land.

 

PS. Du kunne ha bruk for en leksjon i og/å-regelen.

Endret av skag1
Lenke til kommentar
Norge har vel kanskje verdens strengeste lovgivning og kontroll på kjøtt. I Norge er det trygt å spise, inkl. kjøtt. Det er ikke veldig mange land dette er tilfellet, og enda mindre i ikke-vestlige- og u-land.

6306366[/snapback]

 

 

Men allikevel har vi hatt salmonell og e.coli i maten vår..rart ikke sant ?

 

edit: for min del ble jeg irritert da de kuttet ut salamien, da det bare var barn som ble smittet.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
hva er det de bruker for og lage pølser? det er sikker mye rart! etter at jeg  har hørt fra noen som har jobbet dær så klarer de ikke og spise pølser!

6306270[/snapback]

 

Kanskje det er fordi de er såpass drittlei pølser? :p

 

Tror nok det er helt trygt å spise de, steking/koking tar knekken på det meste. Og tenk hvor mange som spiser pølser, men som ikke blir syke.

Lenke til kommentar
hva er det de bruker for og lage pølser? det er sikker mye rart! etter at jeg  har hørt fra noen som har jobbet dær så klarer de ikke og spise pølser!

6306270[/snapback]

 

Kanskje det er fordi de er såpass drittlei pølser? :p

 

Tror nok det er helt trygt å spise de, steking/koking tar knekken på det meste. Og tenk hvor mange som spiser pølser, men som ikke blir syke.

6306724[/snapback]

 

ja, men det har jo blitt en del salmonela utbrudd! og det kom jo fra gilde! eller du vet, som de sier på reklamen; gilde, det kjennes på smaken :!:

Lenke til kommentar
ja, men det har jo blitt en del salmonela utbrudd! og det kom jo fra gilde! eller du vet, som de sier på reklamen; gilde, det kjennes på smaken :!:

6306751[/snapback]

Det har vel vært ETT salmonellautbrudd nå nettopp. Gudene vet hvor lenge det er siden sist gang. Litt svinn må man regne med tross i verdens strengeste kontrollrutiner.

Lenke til kommentar
ja, men det har jo blitt en del salmonela utbrudd! og det kom jo fra gilde! eller du vet, som de sier på reklamen; gilde, det kjennes på smaken :!:

6306751[/snapback]

Det har vel vært ETT salmonellautbrudd nå nettopp. Gudene vet hvor lenge det er siden sist gang. Litt svinn må man regne med tross i verdens strengeste kontrollrutiner.

6306794[/snapback]

 

 

nåjah! det er nå ikke så lenge siden!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...