Gå til innhold

Samling av billige og gode utenlandske webshoper


Anbefalte innlegg

Oi! 20 kroner per stykk inkludert frakt. Det er jo knallbillig!

 

Jeg er egentlig veldig skeptisk ovenfor PayPal men nå frister det virkelig å opprette en konto der bare for å få kjøpt 4 stk av den. IDE raidkontrollere er jo billige saker nå for tiden så det trenger jo ikke bli veldig dyrt.

 

Likevel tror jeg det er mulig å få tak i ennå billigere. De koster neppe mer enn 5 kroner å produsere. Ellers så hadde det vært ennå bedre om det hadde vært SATA. (PATA er jo på full vei ut så det er ikke sikkert man får brukt den på fremtidige PCer)

 

Selv om det koster 5kr og produsere så er ikke teknologien som noen fant opp like billig, og 20 kr er ikke mye uansett om den er laget til 5kr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.gumdirect.com/ Mye billig godteri og andre ting til slike "maskiner" i tillegg til "maskiner"

Har tenkt å bestille 9,7kg tyggis derfra hvis de sender til norge :w00t: Bare 120 kroner + porto

Genial side jo! Takker for tipset :D

 

Noen som har fått svar på om de sender til Norge? Jeg sendte mail, men fikk ikke svar..

 

:roll:

Noen andre som gidder å lete opp et sted man får kjøpt "Jelly Been`s", ikke kopier, men den orginale Jelly Belly`en :love:JellyBelly.Com for mere info

 

De koster jo 3-400kr.pr.KG her i Norge, jeg satt å googla litt og fant ut at man kan få de til en brøkdelen i USA og andre steder.. nå er klokka 03.30 og jeg orker ikke sitte mere foran dataen.. ikke så rart da man satt 12 timer tidligere i dag foran en.. hehe Og nå er jeg godtesjuk :cry:

post-15715-1215999009_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Gjelder denne tråden bare elektrisk utstyr?

 

Ellers så har man jo:

 

www.strawberrynet.com (for jentene)

www.lookfantastic.com

www.dress-for-less.com

 

Osv.

 

Noen som vet om gode butikker som selger sko/klær/klokker til Norge?

Finnes det muligens en annen tråd som dette, bare med ikke-data tema?

Lenke til kommentar
Gjelder denne tråden bare elektrisk utstyr?

 

Ellers så har man jo:

 

www.strawberrynet.com (for jentene)

www.lookfantastic.com

www.dress-for-less.com

 

Osv.

 

Noen som vet om gode butikker som selger sko/klær/klokker til Norge?

Finnes det muligens en annen tråd som dette, bare med ikke-data tema?

 

Disse er lagt til nå. Fint om det kommer inn flere tips til sider med slike og andre typer billige produkter. Grunnen til at det er kommet mest linker innen data, er nok at det er en stor interesse for flertallet i dette forumet. Vet ikke om andre slike tråder.

 

En del som savner linker til greie klesforettninger, så håper noen kommer med gode forslag snart.

Skal snart rydde litt i rekkefølgen på butikkene, slik at de kommer mer i kattegorier..

 

:roll:

Lenke til kommentar
Kan noen anbefale noen webshop butikker med billigste parfyme? Om den skal bestilles fra utlandet så hvor mye skal jeg betale for moms, toll osv.

 

Sniken_123, takk.

Her er en. http://eu.strawberrynet.com/main.aspx?region=NO Er ikke helt inne på parfymepriser så vet ikke om det er noe billig eller ikke. (Priserne står i NOK)

Om det er over 200kr så er det vel 25% av prisen du må betale, tror jeg ivertfall

Lenke til kommentar

Hvis du sender en kopi av regningen til strawberrynet for toll eller mva refunderer de beløpet.

 

Ebay er bra plass for parfymer, finner det meste og det er mange selgere med enormt mange salg bak seg så det er trygt.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tittet litt på ASICS sko. Finner dem for halve prisen enkelte steder. Etter hva jeg har forstått, er sko tollfritt inn til Norge. Men har ikke funnet noen nett shopp som selger ut av eget land. Er det noen som er kjent med om ASICS ikke tillates å sendes over landegrensen?

Kan en evt bruke ett transportbyrå?

Noen som er kjent med dette, eller holder en seg unna dette?

Beklager at emnet er litt utenfor hardware, men ...........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...