Gå til innhold

BenQs nye harding


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er synd BenQ legger ut pressebilder bare av den blå/hvite når den svarte/grå versjonen ser så mye bedre ut:

m81_black.JPG

(ligner litt på gode gamle S45 fra siden..)

 

Jeg tror kort-typen er Micro-SD. At det står RS-MMC i spesifikasjonene skyldes nok at det er en copy/paste av S75... typisk Siemens å slurve slik.

Lenke til kommentar

Lurer på hvor de har fått inspirasjon til sin menyknapp :)

 

sie_m81_l.jpg02_5500sport_lowres.jpg

 

Ellers fint at B-S fortsetter som Siemens, dog M75 virker langt mer gjennomført og solid enn denne, ut i fra designet som jeg ser.

 

Håper de kommer med en bedre modell og, for teknisk er jo ikke denne noen konkurrent til Nokia 5500.

Lenke til kommentar
Meny-knappen er den samme som på tidligere Siemens-mobiler, det burde da du vite også :)

 

Nokia har kanskje kopiert, men har en knapp inni også. Dessuten er den rundere enn de originale fra Siemens :)

6305851[/snapback]

Hehe, tenkte meg jeg burde undersøkt litt bedre før jeg skrev det :p Gikk inn på GSMarena, som funket dårlig. Tok visst feil jeg da :)

 

edit: Tok meg en tur inn på Club-Siemens. Ikke første gang de bruker denne menyknappen nei.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Telefonen er laget for å tåle støt og støv, men er ikke sprutsikker, selv om det står i omtalen. Det vil si at den har IP50 standard, og ikke IP54 slik som M75/M65 hadde. Men den tåler uansett sprut bedre enn vanlige telefoner.

Gummien vil ikke flasse av slik som den gjorde på M75. Og FW v47 (første versjon) er stabil etter min erfaring så langt etter 2 uker.

 

Bortsett fra den nye bunnkontakten er dette en ren Siemens telefon med åpent filsystem. Og en av de få telefonene med A2DP profil (musikk over blåtann) :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...