Gå til innhold

TEST: AMD Athlon 64 FX-62 og Intel Pentium EE 965


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var det bare meg eller slo FX62 EE 965 på alle testene (14) uten om 4 tester?

6300711[/snapback]

Det var ikke bare deg, men de fleste av oss hadde kanskje forventet at AMD skulle gjøre rent bord, noe jeg vil si at ikke var tilfelle. Jeg vil si at veldig mange av "seierene" til AMD her går under kategorien "ikke merkbare" og jeg hadde vel også forventet en større differanse i effektforbruk. Det skal bli veldig spennende å se hva Conroe kan gjøre, mye tyder vel på at FX62 ikke er nok.

Lenke til kommentar
...med litt flaks så har jeg en Conroe til test iløpet av 7 til 10 dager. Det ser jeg frem til  :D

6300963[/snapback]

 

Kødder du?! :ohmy::scared::omg:

 

Bra test forresten. Resultatet ble i og for seg som forventet fra min side.

6300978[/snapback]

 

Nei. Men er en stund siden jeg har lekt meg med Intel, så forventer ikke noe veldige resultater. Men morro å leke seg litt uansett. Kommer selvsagt til å legge ut resultater så fort jeg har fått testet, men kan ikke love noen dato enda. Lager en post når den tid kommer.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Er Conroe som er tingen nå da. Hadde jo aldri kjøpt noe annet nå ihvertfall. Snakket litt med min kontakt hos Intel her i Skandinavia idag, å med litt flaks så har jeg en Conroe til test iløpet av 7 til 10 dager. Det ser jeg frem til  :D

6300963[/snapback]

 

Bestill en til meg også er du snill, Jim. :!:

Lenke til kommentar
Kan dere ikke få til noen skikkelig måte å måle temperaturen på? Dere måler altså kun ved hjelp av hovedkortets sensorer? :roll: Da er det stort sett ubrukelig egentlig...

6300372[/snapback]

Har du et eksempel på en bedre måte å måle den på?

6300466[/snapback]

 

Alle seriøse nettsteder med reviews måler jo med noe slags prope, det som hovedkortet oppgir er kun ment som en liten indikasjon(i hvert fall når man ser hvor feil mange oppgir). Man må vel feste den nærmest mulig kjernen(?), men jeg har da aldri brukt slikt selv :p

6300578[/snapback]

Enig, hovedkortsensoren oppgir aldri riktig temperatur uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...