Gå til innhold

Overratede filmer på IMDb's Top250


tjalla

Anbefalte innlegg

Masse folk som nevner Casablanca, Strangelove, Der Untergang, 2001, osv - men jeg er den eneste som blir hetset. :cry:

6678691[/snapback]

 

Jeg har aldri hatt lyst til å se de fleste av de filmene men jeg har sett Der Untergang og synes den var ganske bra. Du kan jo alltids joine meg, pesonelig synes jeg nemlig Olivr Stones "Platoon" er en av de fem beste filmene noensinne laget, og synes den slår både Acopolypse Now og Full Metal Jacket når det gjelder titellen "Beste Vietnam Film", jeg synes forøvrig Acopolypse Now er den dårligste av de tre :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2001: A space odyssey - En helt idiotisk film som kanskje var litt bra i 1968, men elendig idag..

6307834[/snapback]

 

Jeg må si meg fullstendig enig. Og til de som er uenige: Nei, jeg skjønte kanskje ikke filmen, men man kan da seriøst ikke si at 10 minutter med pene farger på slutten er "dypt"? En av filmene jeg har sett der jeg bare satt og ventet på at den skulle ta slutt.

6307955[/snapback]

 

Dere har sett filmen feil. Den er ment å skulle ses på LSD. :wee:

Lenke til kommentar
Synes The Matrix hører til der. Å se den på broren min sitt nyinnkjøpte anlegg for noen år siden er en av mine beste filmopplevelser.

6680256[/snapback]

Den er allerede på 34. plass

6680266[/snapback]

 

Jeg mente at i motsetning til trådstarter som ikke synes den hører til der mener jeg at den gjør det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...