Gå til innhold

Ti dagers trial - Hjelp til alt


Anbefalte innlegg

Ta en shaman, dem er imba, faen så lei jeg er av å bli one-shotta av dem..

 

Går ofte slik:

 

<shaman> gains two extra attack through windfury.

<shaman> HITS you for 1000.

<shaman> HITS you for 1300.

<shaman> CRITS you for 2100.

6290649[/snapback]

 

Det skulle jeg så gjerne ha sett. video/screen plx. Men, uansett så blir windfury nerfa i patchen. Så da trenger du ikke whine mer :)

 

 

men, uansett om du lager en shaman så trenger du jo svarten ikke å være en healbot.

Mekk ihop gear fra alle battlegrounds og rank 7-10 gear :)

Endret av KillerX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ser mange her som sier "velg ditt, velg datt, fordi det er mye kulere i endgame". Tror ikke du skal tenke på det på de 10 dagene du har på å bli lvl 20.

Lenke til kommentar
Ser mange her som sier "velg ditt, velg datt, fordi det er mye kulere i endgame". Tror ikke du skal tenke på det på de 10 dagene du har på å bli lvl 20.

6290855[/snapback]

Planen min er som Øyvind delvis sier; å bli ferdig med WoW på ti dager. Har ingen planer om å bli avhengig eller noe. ^.^ (Jeg skjønner egentlig at det ikke er mulig.) Uansett, jeg har bestemt meg for spille Mage som Troll, så dere kan hjelpe meg med denne feilmeldignen istedet:

The installer was unable to read the file "<unknown>". This error may be caused by problems with the media or drive at --for example, a scratched or dirty CD-ROM/DVD-ROM, hard drive corruption, or a networking problem while downloading the installer. (The data being read was "Repack-MPQ\Data#terrain.MPQ\World\Maps\Kalimdor\Kalimdor_39_29.adt", and the error code was 38.) If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (MPQFile::Read)

Har kontaktet Blizzard, men må levere tilbake diskene i dag eller i morgen så hvis de er nødvendig kunne det vært greit med et svar nå.

 

Har prøvd flerfoldige ganger og har kopiert CDene til HDD før install uten hell. Prøvde å defragmentere over natten men det gav heller ikke resultat. Jeg har forøvrig til fredag med å fikse dette, så det burde være overkommelig.

 

Takker for alle svar hittil og på forhånd for kommende.

Lenke til kommentar
Ta en shaman, dem er imba, faen så lei jeg er av å bli one-shotta av dem..

 

Går ofte slik:

 

<shaman> gains two extra attack through windfury.

<shaman> HITS you for 1000.

<shaman> HITS you for 1300.

<shaman> CRITS you for 2100.

6290649[/snapback]

 

Det skulle jeg så gjerne ha sett. video/screen plx. Men, uansett så blir windfury nerfa i patchen. Så da trenger du ikke whine mer :)

 

 

men, uansett om du lager en shaman så trenger du jo svarten ikke å være en healbot.

Mekk ihop gear fra alle battlegrounds og rank 7-10 gear :)

6290719[/snapback]

 

ps! det var på cloth. Men uansett, det blir ikke nerfa, dem får nytt talent som gjør det igjen litt marginalt bedre enn det er nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...