Gå til innhold

Ti dagers trial - Hjelp til alt


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Du skal vel ikke starte 10-dagers trail'n før eksamen?

 

Btw: du kan bare bli maks lvl 20, du kan ikke sende post, bruke auksjon huset, joine guild og masse slikt på en trail account. Så ikke vær redd for at det er masse du ikke rekker :p

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du skal vel ikke starte 10-dagers trail'n før eksamen? :p

 

Btw: du kan bare bli maks lvl 20, du kan ikke sende post, bruke auksjon huset, joine guild og masse slikt på en trail account. Så ikke vær redd for at det er masse du ikke rekker :p

6287108[/snapback]

 

 

Men etter dem 10dagene kan han fortsette på trial accounten hvis han vil.

Må betale 100kr mnd. som alle andre da. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Men etter dem 10dagene kan han fortsette på trial accounten hvis han vil.

Må betale 100kr mnd. som alle andre da. :)

Det stemmer, men du må kjøpe spillet også.

Lenke til kommentar
Likte godt han Undead-fyren der, da han ikke så så beinete ut som jeg fryktet, og har sett før. Har ikke lyst på en sånn figur som kommer rett fra helvete, hvis dere skjønner hva jeg mener. Kan man selv bestemme hvor beinete og dau man vil ha sin Undead?

 

For å ta det notoriske problemet er det ikke collector's boks tror jeg. Den er papp og det er en blågrå dame med blått hår på frånten samt en gnom/dverg (elns) med en hagle (w00t?). Man kan åpne den foran og se litt om spillet, men uten å komme inn til CDene.

6287106[/snapback]

 

 

Hvis du ser oppe på boksen, så er det klaffer du skal bare åpne. No problem.

Derheter trekker du ut et cover.

Lenke til kommentar
Likte godt han Undead-fyren der, da han ikke så så beinete ut som jeg fryktet, og har sett før. Har ikke lyst på en sånn figur som kommer rett fra helvete, hvis dere skjønner hva jeg mener. Kan man selv bestemme hvor beinete og dau man vil ha sin Undead?

6287106[/snapback]

 

Man kan bare velge ansiktsuttrykk og farge på skjellet :)

Lenke til kommentar

Fikk opp boksen nå. ^.^

 

Har mer eller mindre bestemt meg for spille Troll og Mage. Takker mye for all hjelp dere har gitt hittil, jeg gleder meg stort til onsdag/fredag.

 

Sånn foresten, er det noen her som begynte med en trial for å så bli hektet? Er litt redd for at dette skal skje med meg. :p

 

EDIT: Om jeg bestemmer meg for å fortsette, må jeg kjøpe spillet, eller bare betale månedsavgift?

Endret av Zlimy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Fikk opp boksen nå. ^.^

 

Har mer eller mindre bestemt meg for spille Troll og Mage. Takker mye for all hjelp dere har gitt hittil, jeg gleder meg stort til onsdag/fredag.

 

Sånn foresten, er det noen her som begynte med en trial for å så bli hektet? Er litt redd for at dette skal skje med meg. :p

 

EDIT: Om jeg bestemmer meg for å fortsette, må jeg kjøpe spillet, eller bare betale månedsavgift?

Bra du begynner etter eksamen da. :p

 

De fleste som prøver trial av wow kjøper nok spillet ja. Men ikke en kompis av meg, han spilte til lvl 20 på 3 dager men kjøpte ikke spillet for det var "for bra", han har vært hektet på MMORPG før og det var visst nok.

 

Skal du fortsette så må du kjøpe hele spillet ja.

 

PS: husk at det er mye som du ikke kan gjøre i trail versjonen som går an med hele spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Ingen måte å unngå å kjøpe klienten hvis jeg fortsetter? Etter dette samt alt det gode jeg hører om WoW er jeg redd jeg må brenne trial-kortet mitt. ^.^

6287406[/snapback]

Du må nok kjøpe spilelt ja, for du må ha en key for å få laget deg en account. Ikke brenn kortet, det er verdt å prøve spillet. :p

Lenke til kommentar
Menne Øyvind, trial accounten, da følger det jo med key? han trenger vel bare betale 100,- ~ give or take, for å forsette på den?

6288029[/snapback]

Nei.

 

Det følger med en guest pass key. Ikke en ordentlig key. Han ha en key som følger med et nytt spill for å kunne fortsette guest passet.

Lenke til kommentar
da så... det var ett spørsmål... ikke nødvendig å virke høvisk ovenfor andre av den grunn... hadde holdt med nei.

6288078[/snapback]

 

 

pug (eller Mith som jeg kjenner han som) er sånn *vinke til* :tease:

6290531[/snapback]

Blir vel slik når jeg svarer på åpenbare ting :whistle:

Lenke til kommentar

Ta en shaman, dem er imba, faen så lei jeg er av å bli one-shotta av dem..

 

Går ofte slik:

 

<shaman> gains two extra attack through windfury.

<shaman> HITS you for 1000.

<shaman> HITS you for 1300.

<shaman> CRITS you for 2100.

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
Ta en shaman, dem er imba, faen så lei jeg er av å bli one-shotta av dem..

 

Går ofte slik:

 

<shaman> gains two extra attack through windfury.

<shaman> HITS you for 1000.

<shaman> HITS you for 1300.

<shaman> CRITS you for 2100.

6290649[/snapback]

 

<shaman> can't windfury because he used all his mana on healing himself

 

eller

 

<shaman> heals tank for 1000

<shaman> heals tank for 1000

<shaman> heals tank for 1000

<shaman> heals tank for 1000

<shaman> heals tank for 1000

<shaman> heals tank for 1000

<shaman> heals tank for 1000

<shaman> heals tank for 1000

<shaman> heals tank for 1000

<shaman> heals tank for 1000

<shaman> heals tank for 1000

<shaman> heals tank for 1000

<shaman> heals tank for 1000

<shaman> heals tank for 1000

 

<tank> dies

Lenke til kommentar

Spiller undead warlock og det er konge og spille i end game instanser. og undeads har en bra racial benefit som heter will of the forsaken som gjør at man kan bryte fear som har reddet meg mange ganger.

 

Prest/mage er som regel decurserer i high end instanser hvor shammyene og druidene som regel bare healer mens jeg durer på med spells som bare det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...