Gå til innhold

Hvordan sette punktum; et spill du begynner å hate


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om man gamer WoW så er man automatisk en person uten et liv som må komme seg ut i sola, uansett om man bare spiller 3-4 timer hver dag. Slik jeg har oppfattet det. Latterlig. Sorry for ot.

 

Frister litt å slutte med wow ja. Har vell en 80+ dager played med alle chars jeg har liggende.

Men om jeg slutter med wow så havner jeg fremfor et annet spil uansett og det tror jeg de fleste her vil gjøre.

 

edit: kult at du knuste joint ops, dritspill imo. :D

Endret av KillerX
Lenke til kommentar
NEEI!

Hvorfor?..

Joint Operations er et supert spill.

Bare synd det har blitt så få som spiller det..

Hvorfor valgte du å bytte?

6300715[/snapback]

Jeg syntes også Joint operation var et supert spill...

 

Men for å gjøre en lang historie kort, så er måten Novalogic behandler kundene sine helt forkastlig.

 

Vi spillte forøvrig en MOD av Joint Operation, kalt reality mod, og det var redningen for oss....

 

Men Novalogic manglende evne/vilje til å løse problemer ble for mye.....

 

Game over

 

Jeg valgte å spille BF2 fordi jeg ikke hadde noen andre alternativer... Vi begynnte å spille BF2- Reality mod fordi det var mer realistisk enn vanlig BF2.

 

EDIT: miljøet ble også for lite ja... så det ble liksom ingen vitts..

Endret av R@ge
Lenke til kommentar

Vel, BF2 er jo buggete som faen. EA/DICE sin evne til å hjelpe sine kunder er ikke all verden, den heller. I tillegg til at de er så evneveike som ikke kalrer å gi ut et i det hele tatt halvferdig spill, kommer de med patcher som "fikser" neon få problemer, og legger til ti nye bugs som er enda verre enn de som vi hadde før! I tillegg legger de til features som INGEN vil ha! Dette med no squad jumping, hvem faen fant på det? Forbanna idioter.

Jeg spiller i en BF2-klan, og det har jeg gjort helt siden BF2 så dagens lys, så jeg vil påstå at jeg vet ALT om frustrasjonen klanspillere verden over må tåle. Det er tragisk, mildt sagt.

 

Reality Mod liker jeg forøvrig også godt. Fint å se at moddere kan lage noe ferdigere og mer brukbart enn utviklerne, som atpåtil får på tusenvis av $ for sitt "gode arbeide".

Lenke til kommentar

BF2. Joda. SAtt på hybelen her i vinter...patching failed rett som det var og alt det andre pisset. Eg tok fat på coveret og la i DVD`en og var nesten på vei ut døra for å grave det ned i snøen ut. eg Var så forbanna på de idiot patchene at eg nesten måtte felle ei tåre :cry:

 

Men nu er det BF2 for alle penga sånn no og så :cool:

Lenke til kommentar
Reality Mod liker jeg forøvrig også godt. Fint å se at moddere kan lage noe ferdigere og mer brukbart enn utviklerne, som atpåtil får på tusenvis av $ for sitt "gode arbeide".

6302904[/snapback]

 

Reality mod var grunnen til at jeg gikk å kjøpte meg en ny BF2 cd..

 

Jeg var nemlig en av dem som nesten satt i kø 23.juni i fjor for å sikre meg en kopi.... Hadde forhåndbestillt i månedsvis før lansering, og nærmest sitret av spenning....

 

Når jeg endelig fikk spillet syntes jeg det var en GIGANTISK skuffelse, og solgte det på QXL.NO etter en uke...

 

Reality mod er ganske så anderledes, og mye mer realistisk game play...

 

men lett skal jeg ikke påstå at det er... :p

Lenke til kommentar

Hvis du tror BF2 er bedre så får du tro om igjen. BF2 er i mine øyne CS bare som krigssimulator. Folk syter og klager og krangler om kjøretøy hele tiden. Ingen som samarbeider og alle tenker på stats. Helt tragisk miljø.

 

Jeg ville heller ha begynnt med Americas Army som er uten tvil det beste krigsspillet noensinne. Ironisk nok så er det gratis.

Lenke til kommentar
Hvis du tror BF2 er bedre så får du tro om igjen. BF2 er i mine øyne CS bare som krigssimulator. Folk syter og klager og krangler om kjøretøy hele tiden. Ingen som samarbeider og alle tenker på stats. Helt tragisk miljø.

 

Jeg ville heller ha begynnt med Americas Army som er uten tvil det beste krigsspillet noensinne. Ironisk nok så er det gratis.

6339624[/snapback]

 

Og AA har også ett tragisk miljø. det eneste som er verre er CS. eneste som er dumt med BF2 er de jævlene som står med APC ved hotel på karkand.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke helt å like vanlig BF2, og føler at mye av argumentasjonen mot BF2 ikke passer helt når vi snakker om en MOD.

 

Ikke er det rankede servere (som jeg vet om i hvert fall), og man blir tvunget til å sammarbeide...

 

Det er min erfaring så langt... men halloo.. jeg er jo suuper n00b da...

 

Hva EA foretar seg har jeg ikke funnet ut av enda, men jeg er i hvert fall glad for å være kvitt Novalogic.. Så får vi erfare hvordan gresset er på EA siden ja..

 

Squad up teams !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...