Gå til innhold

Tråden om Battlefield 2 : Reality MOD (v.1.32)


Anbefalte innlegg

Battlefield 2 : Reality MOD

 

prmm03sig.gif

 

What is this?

Project Reality is a modification for the Battlefield 2 engine. The developer's aims are to rework the original game engine developed by Digital Illusions of Sweden (Dice) to recreate a realistic combat environment. This includes adjusting the game's various elements that include physics, visual effects and gameplay. Along with changes to how the game handles, the PR team intends to include additional factions such as the British Military, and add to or alter existing factions so that they resemble real life military elements found within their respective environments.

 

The name 'Project Reality' is not solely for the purpose of throwing around a catchy title. Project Reality's team has a group of dedicated individuals, several of whom have backgrounds in armed services. Whose sole task it is to provide researched findings and statistical information to the developers tasked with creating the mod itself. If you are looking for a fact based FPS shooter from the perspective of a Soldier, Project Reality will be there to cater to those needs.

"Battlefield is all about fun, action-oriented gameplay. We'll leave the truly realistic experiences to the mod teams who thrive on that type of action." (DICE, source)

 

"Battlefield will always be first about fun and secondly about realism. Realism implies complexity." (Sean Decker, source

 

Here are some very basic features that this mod will demonstrate once released.

 

- Kill Indicator Removed (e.g. Player A has killed Player B)

- Eliminate Friendly Indicator

- Realistic Ballistics (Bullet Drop, Speed, ROF)

- Longer Spawn Times (So hold on to your life)

- Realistic Damage (Goal is that damage to different hitboxes has different outcomes)

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

DownloadReleased.gif

 

We proudly present the following, to mark the release of our latest build we are taking the opportunity to unveil our new site layout created by our founder Requiem. We hope you like it!

 

And of course the news you've all been eagerly waiting to recieve, PRMM 0.3 is now officially ready for download! Major changes and additions include: New Maps, Weapons, Class Changes, Two new Gamemodes (including the all new Extraction game mode, exclusive to Project Reality), and many other enhancments and bug fixes to various elements of the game!

 

**Note: PRMM .3 is NOT a patch and will full install to an independant directory in the BF2 mods folder. However to prevent any possible conflicts we still highly recommend that you please remove all previous versions of PRMM before installing this new version.**

 

Thank you and as always, See you on the Battlefield!

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

- Reality Mod nettsiden (fra de som laget det)

- BF2 Reality Mod trailer side

- Last ned trailer direkte (right click/save as)

- Servere som kjører Reality MOD (oppdateres automatisk)

 

*********************************************************

Reality MOD FILER:

1. FULL install PRMM versjon 0.314 ( last ned her )

Dersom du har PRMM versjon 0.3 fra før kan du laste ned patch v. 0.314 her

 

UPDATE 12.september 2006: PRMM Patch versjon 0.32 sluppet, (krever BF2 1.4 og PRMM v0.314 fra før)

For all info om denne Patchen trykk på: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

eggman']Hey Folks,

 

It's been a long while since we've done a PRMM release and the v0.32 Map Pack Patch is finally here!

 

prmm032_promo_01_thumb.jpg

 

prmm032_promo_02_thumb.jpg

 

prmm032_promo_03_thumb.jpg

 

Here are the download links:

 

CLIENT PATCH @ 235mb

* requires BF2 1.4 and PRMM v0.31

TORRENT seeded by GloryHoundz and K-Clan:

http://www.gloryhoundz.com/bt/prmm_0322_patcher.exe.torrent

 

DIRECT courtesy of Planet Battlefield (USA):

http://planetbattlefield.gamespy.com/View....s.Detail&id=148

 

DIRECT courtesy of K-Clan (Germany):

ftp://85.25.134.72/prmm_0322_patcher.exe

 

CLIENT FULL @ 901mb

* requires only BF2 1.4

TORRENT seeded by GloryHoundz and K-Clan:

http://www.gloryhoundz.com/bt/prmm_0322_setup.exe.torrent

 

 

LINUX & WINDOWS FULL SERVER @ 105mb

DIRECT courtesy of GloryHoundZ (USA):

http://www.gloryhoundz.com/prmm/downloads/...0322_server.zip

 

DIRECT courtesy of K-Clan (Germany):

ftp://85.25.134.72/prmm_0322_server.zip

 

DIRECT courtesy of Planet Battlefield (USA):

http://planetbattlefield.gamespy.com/View....er.Detail&id=85

 

 

There are 4 new custom maps in this update:

EJOD Desert by [R-DEV]Thomazz

- USMC vs MEC in a battle over a city in the desert

 

Mao Valley by [R-CON]xtrm2k

- USMC vs PLA infantry combat in a jungle setting

 

Hongshangu Winter by GA-KnomboeBoy

- USMC vs PLA infantry combat in a snowy valley

 

Goods Station by [R-CON]spfreak

- USMC vs MEC infantry combat in a tight industrial setting

 

This update also includes Project Reality support for Road to Jalalabad. In addition Songhua Stalemate makes a return after some Reality tweaks have been applied.

 

CP Abadan and Muttrah City maps have been updated with some minor tweaks and some fixes to address a couple of glitches.

 

While there are no new features in ths update, some minor bug fixes are included:

- fixed supply drop height; supply drops should now arrive closer to where you requested them and should take about 90 seconds to descend

- altered BF2 1.4 "no vehicles" mode so that all vehicles EXCEPT Jeeps and Transport helos are ommitted. This can be changed by editing the /mods/pr/gamelogicinit.con file

- changed round start delays to 90 seconds for all game modes

- removed Operation Nightshift due to unresolvable CTD issues

- added back in a default map rotation list that includes game mode switching and the new v0.32 maps

- worked around a BF2 server crash bug. PRMM servers should crash significantly less frequently now

- fixed the issue where single player conquest was not working properly

 

We hope you enjoy these new maps while the team works on v0.4.

 

As always, thanks for your continued support of Project Reality!

 

egg

*********************************************************

 

For flere nedlastnings muligheter kan du se battlefield 2, Reality Mods downloads side

 

Vi er er for øyeblikket en liten gjeng som spiller samme nesten hver eneste dag...

 

For mer info kan besøke oss på følgende nettsider Aurora-Warzone,

eller min nye BF2 Reality Squad .: HELIX:.

 

HeliX hoster en kraftig 32 slots server:

 

84.49.16.9:16567.jpg

Det er forløpig den eneste norske serveren

 

Hyggelig om dere kommer med ønsker og tilbakemeldinger

 

Vanlig stats fungerer ikke i Reality, men du har et alternativ nemlig ABR

 

Eksempel:

43780168_3.png

 

prsig4ku.gif

 

EDIT: Diverse :whistle:

Endret av R@ge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beste Mod EVER!

 

Av key features kan nevnes, ingen hit indikator, ingen kill indikator, ikke noe crosshair, realistisk bullet drop og skade fra våpnene, lengre spawntider på HW, zoom på APC og Tanks inkl. varmesøkende raketter, HW tåler mindre, HW er raskere, nye mer realistiske lyder på alle våpen, en kan ikke kaste medicpacks, revive fører til gjenoppliving med halvt liv igjen, reseten må heales med medpack, flag-by-flag, noe som på enkelte maps sammen med kraftigere våpen ofte fører til noen vanvittige stillingskriger, ++++

 

MYE av denne modifikasjonen er ting som jeg savner i vanlilla BF2.

Spesielt det at ødelagte kjøretøy (som tanks-vrak) ikke forsvinner med det første, og at man har mindre granater, men de er mere kraftige.

 

I neste patch kommer det til å bli ENDA bedre.

Da skal de ta for seg poengsystemet, slik at man får mere poeng for å ta ut de mere viktigere folkene, som tanks, heli, og det man får mest poeng av er å ta ut et fly.

Man får også en del poeng for flagcapture.

 

I denne mod'en er Teamwork ALT! Det som er så SINNSYKT genialt.

 

 

PRMM :love:

Lenke til kommentar
I neste patch kommer det til å bli ENDA bedre.

Da skal de ta for seg poengsystemet, slik at man får mere poeng for å ta ut de mere viktigere folkene, som tanks, heli, og det man får mest poeng av er å ta ut et fly.

Man får også en del poeng for flagcapture.

 

I denne mod'en er Teamwork ALT! Det som er så SINNSYKT genialt

6064670[/snapback]

Dette virker jo lovende, bla poenggivingen for flag captures :) Må lastes ned og testes... Er der mange servere oppe og går?

Lenke til kommentar

Det har kommet opp en del flere servere siden det først kom ut..

Commando Nord - warserver var faktisk en av de første 4 til å sette opp en slik server ^^

Men tror ikke det skal være noe problem nå mere å finne en server med folk nei.

 

Det skaper heller ingen problemer for Vanilla BF2 ved å installere MOD'en.

Og JA, selvfølgelig kan man spille Online med den.

 

kosetafs Steina

Lenke til kommentar
For de som bryr seg om stats, mods blir ikke ranka :roll:

6066585[/snapback]

 

Rank-horer er gledesdrepere... ^^

6066652[/snapback]

Det kuleste med stats er å se hvor mange timer man har sløst vekk på å ikke gjøre en dritt i det virkelige liv....

 

heheh...

 

oppdaterte første post en del, tenkte det var like greit, siden det åpenbart var nytt her inne...

Lenke til kommentar
For de som bryr seg om stats, mods blir ikke ranka :roll:

6066585[/snapback]

Haha.. Sier han som poster 2 poster etter hverandre.. "post-count-hore" :p

 

Men jo, denne mod'en er også ranka :p

Ikke alle servere er det, men det er mulig å fikse, og vi holdt på å fikse det på en server vi "hadde", men så "ombestemte" vi oss.

Kan ikke gå nermere innpå hvorfor vi ikke ranket den, men det finnes ranka servere, bare at man må se dem fra en spesiell side.

Dessuten vet jeg egentlig ikke hvordan man ser om en server er ranket eller ikke.

Man må vel bare lese server-infoen.

 

However, we have been the first mod to adopt the ABR ranking system, a 3rd party product which has a professional team and offers it services unconditionally. We have been using this system since PRMM 0.2 and you will receive promotions in-game, can create stats signatures as well as view the same amount of information & detail as the official ranking system. What's even better is that we can create our own awards, which in the long-run means we will create more team-oriented ranks & awards. Perfect for PR.

.. copy\paste fra http://www.bf2.se/page.php?id=588

Endret av Steina
Lenke til kommentar

Fy faen, etter å ha sett traileren, gleder jeg meg som en unge til jeg får prøvd det i morra! Heldigvis er jeg syk, så jeg får på en måte hele dagen på meg. :D

 

Rått med scope på tanks, no-hud osv.

 

Jeg gleder meg egentlig helt utrolig mye. :dontgetit::D

Lenke til kommentar
Pussig at dere ikke hadde hørt noen ting om dette her inne...

 

Jeg pleier alltid få kjeft som "SØK FØR DU POSTER" osv....

6070858[/snapback]

Hørt og hørt.

Er vel heller det at det ikke har vært noen forum-horer som gidder å skrive om alle mods.

Men det skal bli slutt på nå, nå som jeg er tilbake :wee:

Lenke til kommentar
Pussig at dere ikke hadde hørt noen ting om dette her inne...

 

Jeg pleier alltid få kjeft som "SØK FØR DU POSTER" osv....

6070858[/snapback]

Hørt og hørt.

Er vel heller det at det ikke har vært noen forum-horer som gidder å skrive om alle mods.

Men det skal bli slutt på nå, nå som jeg er tilbake :wee:

6070904[/snapback]

Er så mange mods at det er helt sykt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...