Gå til innhold

Gave fra Netcom

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen andre som også har fått reiseladeren fra Netcom ?

Smart liten universal sak som lader mobilen din fra ett AA batteri.

Thank you Netcom :thumbup:

Endret av Spartan
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen andre som også har fått reiseladeren fra Netcom ?

Smart liten universal sak som lader mobilen din fra ett AA batteri.

Thank you Netcom  :thumbup:

6272680[/snapback]

Hehe, ja fikk den en uke etter jeg sa opp mitt abonnement der :D Den var fin den.

SD

Skrevet

Jeg og vil ha reiselader! Urettferdig! hehehe.. Er den av noe bra kvalitet da eller er det sånn billigplastikk ting?

- hsds

Skrevet (endret)
hva gjorde dere for å få den? vil ha en jeg og.

6273207[/snapback]

Den er ihvertfall for eksisterende kunder.

Selve laderen er litt større enn ett AA batteri, rund og overflaten er dekket i sølvmetalik look. På toppen av et gjennomsiktig plastdeksel kobler du til de ulike ledningene ettersom hvilken mobil du har. Når laderen lader så blinker en diode på toppen.

Fikk den i går så jeg har dessverre ikke rukket å teste "kvaliteten" ennå, men antar det varierer med batteritypen.

Utseende er bra :thumbup:

Endret av Spartan
Skrevet (endret)

Ja har fått gaven, trodde dette hadde noe med Trådløs Familie å gjøre, står vertfall reklame på laderen for d, og jeg har trådløs familie.

Endret av EldarHelseth
Skrevet

Ja dette er en gave fra Netcom til alle Trådløs-familie-kunder. Vet dog ikke om alle som er tilknyttet Trådløs familie får det, eller bare den som står som ansvarlig for sitt "familienettverk".

Skrevet
Ja dette er en gave fra Netcom til alle Trådløs-familie-kunder. Vet dog ikke om alle som er tilknyttet Trådløs familie får det, eller bare den som står som ansvarlig for sitt "familienettverk".

6279832[/snapback]

Det er bare jeg (ansvarlig) i vår trådløse familie som har fått den, og ja den virker bra den :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...