Gå til innhold

Ghost Recon: Advanced Warfighter, Chapt. 2 kommer


Anbefalte innlegg

Dette er andre kapittel i «Advanced Warfighter», og distribueres via Xbox Live. Oppdateringen betyr blant annet nye våpen, fire nye oppdrag og tolv nye kart.

 

Innholdet skal være klart til slutten av juni, pris er foreløpig ukjent.

 

Les mer på spillmagasinet sine hjemmesider

 

her er det bare å glede folkens :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gleder meg. jeg kommer nok desverre ikke til å kjøpe det. har allerede brukt 500 ms points bak ryggen til foreldrene mine.:/

 

Men vet nå at jeg droppet fifa world cup for en POWERBALL. Bestilte den i dag. :) blir kult. ;)

 

 

edit: avbestilte powerballen. :blush:

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar
Hvis du sier det er så veldig bra, så trenger du vel ikke å kjøpe poeng for penger når det er så bra fra før!

 

Var det bra elr? Blir det eller farcry for meg.  :dribble:

6277848[/snapback]

 

Hvis spillet er så bra at det er verdt å bruke mer penger på det.

 

Offtopic:

Det var sinsykt kult. Beste krigsspillet jeg har prøvd. Lett å lære seg i forhold til andre sånne spill jeg har prøvd. Mye dramatisk action og stemmene til soldatene og folka i "vinduene" hever seg når det blir action og man skynder seg og blir stressa. Det var kult det. :dribble::dribble::dribble:

Lenke til kommentar
Å du milde alpakka! Vil det ikkje hakke noe jævlig da? Merker jo slowdowns med 16 spiller av og til jo :hmm:

6334871[/snapback]

 

Det kommer jo veeeeldig an på den som host'er sin server da ;)

 

Noen kan holde opp til 16 spillere, mens andre ikke kan hoste for mer enn 4-5.

 

En bot sitter ikke på nett og vil derfor ikke sinke gameplayet. I G.R.A.W spiller jeg veldig ofte co-op elimination med 5-6 spillere og unlimited med "fiende bots". Ofte opp imot 100 stk.

 

Så nei, det vil ikke hakke :)

 

Når vi spiller clanmatch (8-12 spillere) har vi alltid lag-test før vi starter. Om det lagger (hakker) velger vi en ny server (host). Det hakker ofte lettere på de største mapsene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...