Gå til innhold

Savner du et produkt i prisguiden? Post her!

Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Skrevet

Jeg savner Saitek Eclipse II jeg. Har ikke sett det i prisguiden. :)

Skrevet
X1900XT 256mb og 512mb ligger på samme siden. Så 512mb kortet sin pris blir prisen til 256mb kortet, som blir helt feil.

Mvh fUzZy^

6845477[/snapback]

Har alt sagt det men de hører ikke !!"

Skrevet
Skjønner ikke hvor vanskelig det skal være for mods å regelmessig sjekke denne tråden og fikse ønskene til folk.... :/

6837395[/snapback]

Moderatorer og prisguidefolk er to forskjellige grupper. Det er bare et fåtall som er begge deler. Ellers så skal jeg si i fra så kanskje det får litt fart på sakene.

Skrevet
Skjønner ikke hvor vanskelig det skal være for mods å regelmessig sjekke denne tråden og fikse ønskene til folk.... :/

6837395[/snapback]

Moderatorer og prisguidefolk er to forskjellige grupper. Det er bare et fåtall som er begge deler. Ellers så skal jeg si i fra så kanskje det får litt fart på sakene.

6845832[/snapback]

Åja, hehe, usikker på hvem som styrer med dette. Prisguide-folka jeg mente hvertfall.

Skrevet

Som prisguidemedarbeider kan jeg ikke annet enn å beklage dårlig oppfølging. Det er mye her som angår områder i prisguiden jeg rett og slett ikke har peiling på, men jeg vet at det er noen andre som har det.

Skal ta dette opp internt og komme med svar. :)

Skrevet

Nei, synes det er litt dårlig at det ikke har blitt gjort noe enda med X1900XT, lager litt trøbbel når man lager handlekurv, for man får jo prisen til 256MB kortet når man velger 512.

• Opprett ny...