Gå til innhold

Ny kaffekanne. Trenger tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gå til anskaffelse av en ny kaffekanne, da min gamle ikke holder

særlig lenge på varmen.

Er det noen som har tips til kaffekanner som holder lenge på varmen, men som ikke koster 1000,-?

Mmmmmmmm.. kaffe :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stor termos. Trenger ikke dyre saken for at den skal holde kaffen rimelig varm tilstrekkelig lenge. Eller trenger du en ny kaffekanne å bruke i selskaper o.l.?

Skrevet

Kjøpte en stålkanne til foreldrene mine i julegave. Har plass til 10 kopper (1,2L ca), og kaffen man kokte til frokost, er varm når man kommer hjem fra jobb.

Kostet rundt 300,-.

Skrevet

Hei du

Jeg jobber i en jernvarekjede og vil anbefale deg enten tigerkanner eller thermos.

Unngå for all del kanner under literen. Enkelt og greit; Fordi et badekar ville vært varmt lengre enn ett lite glass med vann i. Jo mere mengde, jo mere energi.

Skrevet
Hei du

Jeg jobber i en jernvarekjede og vil anbefale deg enten tigerkanner eller thermos.

Unngå for all del kanner under literen. Enkelt og greit; Fordi et badekar ville vært varmt lengre enn ett lite glass med vann i. Jo mere mengde, jo mere energi.

6260774[/snapback]

Takk for tipset! :)

Skrevet

De nøytrale hvite fra nille(og andre sjapper) er jo gyselige. Jeg ville ikke engang brukt de om jeg hadde en uteligger på besøk. :p

Skrevet

At Nille-kanna mi er stygg kan jeg være enig i, men at utseende på kanna har noe som helst påvirkningskraft på kaffekvaliteten betviler jeg på det sterkeste.

Skrevet

Kjøp en hvit fra nille, og sett på en rød sløyfe hvis du får finere besøk ;) Gjesten burde være glad til om det får kaffi, hehe :D

Skrevet

hehe, er vel kanskje ikke utseendet som er det viktigste, for meg ihvertfall!

det er at den kan holde på varmen og aromaen på kaffen som er viktigst!

skal stikke innom nille og sjekke ut kannene der! :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...