Rescue me Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Kjøpte meg Morrowind i dag. Orket ikke å bestille en pakke hvor du fikk med begge expansion pakke siden det var over dobbelt så dyrt og da måtte jeg bestille, så jeg kjøpte meg bare morrowind hvor det var en TES construction set cd med. Men nå til spørsmålet: hva nytt får du av Morrowind sine expension pakker??
simes Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 (endret) Ekstrapakkene gir deg nye "eventyr". Tribunal lar deg få en ny by på kartet som er plassert innpå landet i Morrowind, og ikke på Vvardenfell. Bloodmoon gir deg en ny øy øverst til venstre for Vvardenfell. De gir deg bare mer spilletid. Det er ikke noe behov for å kjøpe disse hvis du ikke er lei av Morrowind mener nå jeg. Det skal uansett sies at ekstrapakkene er et must hvis du er Morrowind-fan. Edit: Høyre, venstre? Oppi der iallfall. Endret 6. juni 2006 av simes
Akira Kurosawa Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Du bør ihvertfall kjøpe Tribunal siden den gir deg en mye bedre oversikt over journal.
Mompen Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 (endret) Kjøpte selv Morrowind med begge tilleggspakkene på Elkjøp til 99,- Anbefales Edit: Og da følgte Construction Set med Endret 9. juni 2006 av mompen
Rescue me Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Skrevet 9. juni 2006 Kjøpte selv Morrowind med begge tilleggspakkene på Elkjøp til 99,- Anbefales Edit: Og da følgte Construction Set med 6273798[/snapback] har jo morrowind, men ikke expension pakken, men jeg kjøper bare den med begge expension pakkene hvis jeg finner siden den er så billig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå