asad Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Hadde en liten samtale med en kompis av meg, som påstår at han kan skru pvp på eller av på Emerald Dream serveren. Han er bombesikker på at det er sånn det er. Dvs, at man kan velge å ha det av og aldri bli ganka. Har reglene forandret seg eller loker han noe jævlig?
wonnim Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Hadde en liten samtale med en kompis av meg, som påstår at han kan skru pvp på eller av på Emerald Dream serveren. Han er bombesikker på at det er sånn det er. Dvs, at man kan velge å ha det av og aldri bli ganka. Har reglene forandret seg eller loker han noe jævlig? 6242343[/snapback] Hvis Emerald Dream er en PvE-server så stemmer det, men hvis det er en PvP-server så tar han feil.
asad Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Skrevet 4. juni 2006 Emerald Dream (RPPVP) er den han spiller på. Noen som kan forklare dette her for meg?
neoman Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 da kan ha få bank som på en hver annen pvp server.. men dere blir ikke ganka i start omeråder .. hordene kan ike angripe dere der.
Dxbb Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 (endret) Emerald Dream er PvE. Edit: Emerald Dream US er RPPVP thought. Endret 4. juni 2006 av Dxbb
Martindani Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 ja det stemmer at man kan slå av og på PvP på en Normal server.. men skjønner egentlig ikke vitsen med det.. hvis man møter en fiende, må man jo vente til han har angrepet før man kan angripe selv, eller har jeg tatt feil?
Psy Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Om du vil bli angrepet på en PvE realm må du selv sette på PvP mode først (angriper du vakter blir du automatisk satt i PvP mode). Om du ikke gjør det kan du ikke bli ganket.
FLuAA Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Jeg spiller på silvermoon som er en PvE server, og da blir man kun flagga om man angriper en som er flagga, eller ved å skrive /pvp. Det er utrolig greit når man prøver å queste i felwood hvor det er rank 14 warriorer som alltids syns det er gøy å ødelegge for en lvl 55.
Martindani Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 (endret) Jeg spiller på silvermoon som er en PvE server, og da blir man kun flagga om man angriper en som er flagga, eller ved å skrive /pvp. Det er utrolig greit når man prøver å queste i felwood hvor det er rank 14 warriorer som alltids syns det er gøy å ødelegge for en lvl 55. 6243164[/snapback] Aldri skjønt hvorfor folk velger PvE servere når de skal ranke 14 Endret 4. juni 2006 av xabeR
Dxbb Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Jeg spiller på silvermoon som er en PvE server, og da blir man kun flagga om man angriper en som er flagga, eller ved å skrive /pvp. Det er utrolig greit når man prøver å queste i felwood hvor det er rank 14 warriorer som alltids syns det er gøy å ødelegge for en lvl 55. 6243164[/snapback] Aldri skjønt hvorfor folk velger PvE servere når de skal ranke 14 6243191[/snapback] Får ikke mye mer honor for outdoor pvp.
Ickz Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 PVP server: hvis man er f.eks Horde i et Horde area (eks: mulgore, tirisfal, durotar) kan bare hordes attacke alliance, alliance kan ikke attacke horde om ikke horden attakerte først, hvis man har blitt pvp enabla av å attakere en alliance så tar det 5 min før du ikke er pvp enabla lenger. I contested territories kan alle attacke alle, dvs. store sjanser for å bli ganka. I alliance områder er det det motsatte for horde områder, alle kan attacke deg og du kan ikke attacke noen uten at de attacker deg først. For Alliance blir alt dette motsatt. PVE server: Her er alle typer områder like, ingen kan attakere noen uten at de har gjort seg pvp enabled, har noen gjort seg pvp enabled ved å enten skrive /pvp, eller attakere en annen pvp enabled npc eller player kan du attakere han men da blir du også pvp enabled selv. PvP går av igjen etter 5 min, det hjelper ikke å skrive /pvp igjen. Her kan fu altså gå i hele verden uten å bry deg om å bli drept av noen av motsatt faction.
Martindani Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 (endret) Jeg spiller på silvermoon som er en PvE server, og da blir man kun flagga om man angriper en som er flagga, eller ved å skrive /pvp. Det er utrolig greit når man prøver å queste i felwood hvor det er rank 14 warriorer som alltids syns det er gøy å ødelegge for en lvl 55. 6243164[/snapback] Aldri skjønt hvorfor folk velger PvE servere når de skal ranke 14 6243191[/snapback] Får ikke mye mer honor for outdoor pvp. 6243216[/snapback] Nei, men kan ikke tenke meg at det er mange i BG, for de som velger PvE server, gjør vel det for å drive med PvE ? Endret 4. juni 2006 av xabeR
Dxbb Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Jeg spiller på silvermoon som er en PvE server, og da blir man kun flagga om man angriper en som er flagga, eller ved å skrive /pvp. Det er utrolig greit når man prøver å queste i felwood hvor det er rank 14 warriorer som alltids syns det er gøy å ødelegge for en lvl 55. 6243164[/snapback] Aldri skjønt hvorfor folk velger PvE servere når de skal ranke 14 6243191[/snapback] Får ikke mye mer honor for outdoor pvp. 6243216[/snapback] Nei, men kan ikke tenke meg at det er mange i BG, for de som velger PvE server, gjør vel det for å drive med PvE ? 6243226[/snapback] Tja...nei det tviler jeg på at de gjør, tenker dei heller velger PvE for å spille i fred.
ArchEnemY Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Emerald Dream EU er en PVE server. Der er PvP flagging valgfritt.
FLuAA Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 (endret) har prøvd å komme inn i av i 2 uker nå, men er alltid så mye kø at jeg har aldri komt inn. Vil tro det er en viss pågang når ventetid er rundt 8 timer i snitt. Endret 4. juni 2006 av FLuAA
.Marcus Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 har prøvd å komme inn i av i 2 uker nå, men er alltid så mye kø at jeg har aldri komt inn. Vil tro det er en viss pågang når ventetid er rundt 8 timer i snitt. 6243493[/snapback] Kommer inn med en gang jeg, du spiller nok på feil faksjon gitt Valgfri flagging av PvP er greit nok det ja.
Tåkefyrste Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 PvE server hadde vært tingen å levla på, men jeg fatter å begriper ikke at folk orker å spille lvl60's på PvE. Om man vil prøve seg på world pvp så går det ikke, huff
Dxbb Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 PvE server hadde vært tingen å levla på, men jeg fatter å begriper ikke at folk orker å spille lvl60's på PvE. Om man vil prøve seg på world pvp så går det ikke, huff 6244286[/snapback] Har ikke sett noe mer World- Pvp siden BG's kom..
Amon Amarth Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 PvE server hadde vært tingen å levla på, men jeg fatter å begriper ikke at folk orker å spille lvl60's på PvE. Om man vil prøve seg på world pvp så går det ikke, huff 6244286[/snapback] Har ikke sett noe mer World- Pvp siden BG's kom.. 6244829[/snapback] Talnivarr arrangerte raid på Crossroads her om dagen, det gikk unna
qu3st Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 PvE server hadde vært tingen å levla på, men jeg fatter å begriper ikke at folk orker å spille lvl60's på PvE. Om man vil prøve seg på world pvp så går det ikke, huff 6244286[/snapback] Har ikke sett noe mer World- Pvp siden BG's kom.. 6244829[/snapback] Da må du nok se bedre etter, ser raids stadig vekk jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå