Gå til innhold

HW-Lan 06: Hvordan vite hvem som er hvem?


DE1

Anbefalte innlegg

Vi kan ta den polske metoden:

 

1:Spritusj

2:En som er flink til å skrive

3:Nerd sin panne.

 

Bingo. Da er det bare å lese over øynene til personen du vil snakke til. Der står navnet. :lol:

(Det var en polak som var så lei at vi ikke kunne navnet hans)

 

 

Ellers kunne man bare enkelt laget til noen klistre lapper der det står:

 

Hei mitt navn er ______________.

 

Om der er noe krise at du må kunne navnet på alle på HW-LAN'et.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Morn!

 

Jeg synes at vi burde finne ut en måte å kjenne hverandre igjen fra forumet. F.eks ha avatar-bilde foran på en t-skjorte og nick bak. Eller bare ha et navneskilt der det står nick og navn.

 

Hva synes dere?  :)

6239951[/snapback]

 

 

Er helt enig med deg der, burde ha slik som de hadde på TG i år, logon bak, og plass til å skrive nicket forand :D det hadde vært knall :D:D

Lenke til kommentar
Er helt enig med deg der, burde ha slik som de hadde på TG i år, logon bak, og plass til å skrive nicket forand  :D  det hadde vært knall  :D  :D

6420469[/snapback]

Unnskyld, men de t-skjortene var stygge. :whistle:

 

 

Nå kommer jo administrasjonen til å trykke opp flotte t-skjorter til den flotte sum av 150,- der det skal være plass til nick/navn.

Lenke til kommentar

De fleste bestilte vel HW t-skjorter sist det ble laget... Er da bare å kjøpe sånn printesakgreie, printe ut nicket (og eventuelt avataren), og stryke på HW plagget man har fra før... da kan man putte nicket foran, og avataren bak på ryggen under www.hardware.no skrifta.

Lenke til kommentar
Jeg vet. :) Crew får sannsynligvis skjorter da. :whistle:

6394606[/snapback]

Det var snakk om at jeg ikke fikk ha navn på t-skjorten min, fordi jeg skal sitte i infodesken. Planen var egentlig å forklare at "toalett har vi ikke, men vi har et bøttetilbud som jeg anbefaler" til stakkars tissetrengte unge gutter, men det var ikke så populært. Kanskje jeg bare skal bli veldig aktivt i RPP i ukene før LANet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Du går bort til den persjonen du lurer på hvem er, og spør: Unskyld.. Hvem er du?

6562480[/snapback]

 

 

enig :) d er den normale måten å gjøre d på :)

6562773[/snapback]

Det er normalt for deg å gå opp til vilt fremmede og spørre "hvem er du?". Jeg frykter sånne som deg.

6565230[/snapback]

Det er enklest sånn :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...