Gå til innhold

HW-Lan 06: Hvordan vite hvem som er hvem?


DE1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis jeg skal dit kommer jeg nok ikke til å stresse med slikt. Satser på at folk kjenner meg igjen fra avatarnen min som jeg har her på forumet. Ser du en fyr på 18 med langt hår og briller så er det meg ;)

6240064[/snapback]

*finne parykk, briller og fake ID*

 

Hoho! Nå er det meg også!

Lenke til kommentar

Det hadde jo vært meget bra hvis hw.no kunne fått til et samarbeid med en t-skjorte -fabrikk, og at vi kunne bestille t-skjorter med kallenavn og avatar, gjennom hw.no og at vi da betalte hw.no som igjen betalte til fabrikken. Nå går det jo ann å lage det selv, men det er ytterst få som har den muligheten og gidder å styre med det. Men hvis hw.no kunne fått til en slik avtale hadde det blitt enklere for alle å skaffe til veie en t-skjorte. Jeg synes ideen er meget god og at dette er noe Dahl skal ta opp med resten av lan-styret.

Lenke til kommentar
Jeg synes ideen er meget god og at dette er noe Dahl skal ta opp med resten av lan-styret.

6246492[/snapback]

WHY YOU LITTLE :mad:

 

Jeg synes dette er en god idé, men vi legger det på is inntil videre. Det er en million ting som står høyere på prioriteringslista per i dag.

Lenke til kommentar

Er det ikke du som er den som leser på dette forumet av de i styret da? Har ikke sett noen av de andre spankulere rundt her. Og siden du er pressesjef, anser jeg deg også som vårt sendebud.

 

Men ok, da vekker jeg denne ideen til live igjen om 1-2 måneder så får vi se da :) .

 

EDIT: I tillegg valgte jeg deg fordi du er gulosting... :p

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Er det ikke du som er den som leser på dette forumet av de i styret da? Har ikke sett noen av de andre spankulere rundt her. Og siden du er pressesjef, anser jeg deg også som vårt sendebud.

6246541[/snapback]

Nå må du ta humoren min da. :--)

Lenke til kommentar

Joda, tok den, se forøvirg redigeringen av innlegget mitt...

 

Kom forresten på noe ekstra, vi må merke t-skjortene med "gulosting" eller "hvitosting"... :D

Ser for meg heftige putekriger mellom de to valgene.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Hvis dette er noe flere vil være med på er det rett og slett enklere at hw.no hjelper oss med det. På den måten er det mange flere som kommer til å gå til anskaffelse av en slik t-skjorte, og min egen mening er at det hadde vært veldig fint om de fleste gjorde dette. I tillegg kunne man da fått hw -logoen på t-skjorten. Hw.no, kunne også kanskje fått en bitteliten ekstrainntekt på det også, ved å for eksempel sette prisen per t-skjorte 30 kroner dyrere enn det selskapet vil ha. Jeg tror dette er noe som virkerlig hadde blitt meget godt mottatt bant forumbrukerne. Og jeg mener det hadde blitt enklere for alle parter.

 

De som da har gode muligheter til å lage en fin t-skjorte selv gjør selvfølgelig det.

 

Har du forøvrig tenkt deg på lanet B|Real?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...