Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

 

Savner forøvrig stoppeklokke og nedtellingsur :hrm: , noen som har noe for N73, selv har jeg en for gamle symbian som jeg ikke har testet ennå.

6600627[/snapback]

 

Hæ?!? Har den ikke det? Det må vel være mulig å laste ned, sånt kan man ikke klare seg uten!

 

Ellers takk for kjempebra tilbakemelding om telefonen, nå gleder jeg meg enda mer!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har også fått status som Behandlet hos Amentio men har jo bestilt rød/hvit så jeg forventer ikke at det skjer noe før den er på lager. Best dem ikke har trukket penger.

6599602[/snapback]

Helt sykt at forumet blir brukt til sporingsdiskusjon o.l.Lag heller et forum for posten Norge,der hadde det passet inn og diskutert forsendelser etc.

 

 

pengene er trukket fra min konto, når du logger inn på deres hjemme side, drar på min konto og statistikk så ser du hvilken ordre status de har.

 

Til godkjenning

Til behandling

Behandlet

Levert

Kanselert

 

når jeg så dette fikk jeg trua på at den har blitt sendt.. noe som kan tyde på at den kommer til molde by i morra.. men jeg finner ikke det forbanna tracking nr :wallbash:

 

 

edit:

 

fant hvor Trackingnummer skal stå.. problemet er at det jeg ikke har fått et enda:(

6599630[/snapback]

 

Jeg har det akuratt likt. Bestilte på mandag...

Kommer til å ringe å sjekke idag. Må ha den før helga!

6600538[/snapback]

6601390[/snapback]

Helt sykt at forumet blir brukt til sporingsdiskusjon o.l.Lag heller et forum for posten Norge,der hadde det passet inn og diskutert forsendelser etc.

6601423[/snapback]

Kanskje en ide og lage et eget emne som omhandler posten og savnede telefoner.
Lenke til kommentar
Helt sykt at forumet blir brukt til sporingsdiskusjon o.l.Lag heller et forum for posten Norge,der hadde det passet inn og diskutert forsendelser etc.

6601423[/snapback]

 

Folk gleder seg, ærre så vanskelig å skjønne?! Er en følelsesladet prosess dette!

Lenke til kommentar
Helt sykt at forumet blir brukt til sporingsdiskusjon o.l.Lag heller et forum for posten Norge,der hadde det passet inn og diskutert forsendelser etc.

6601423[/snapback]

 

Kanskje en ide og lage et eget emne som omhandler posten og savnede telefoner.

6601446[/snapback]

 

 

helt utrolig.. her quote du din egen reply..

 

desuten heter posten Nokia N73 diskuter den her.. så om vi diskuterer om nett plasser som selger den telefonen så er det vel fint at andre som skal kjøpe den kan lese om litt erfaringer fra div butikker.

 

edit: vist du leser hva folk skriver så snakker vi ikke om posten norge men at en butikk ikke klarer å få sendt unna en pakke i løpet av 3 dager.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

virker som det tar litt tid å få ting gjordt på Amentio, selv om de lovte meg at den skulle bli sendt dagen etter jeg bestilte den har den enda ikke blitt sendt..

 

Ordre status: Behandlet

 

må si at det er første gang jeg har handlet med Amentio så vil dette si at pakken er sendt kanskje? noen som vet hvor jeg kan finne sporings nr på Amentio?

 

edit:

 

leste fra mailen jeg fikk: Bestillingen vil bli prosessert med en gang. Lagervare blir normalt sendt samme eller neste arbeidsdag.

Du kan sjekke ordrestatus, inkludert tracking nummer, ved å logge inn på http://www.amentio.no/Default.aspx.

 

så enten jeg jeg blind eller , ja ikke vet jeg..

6599587[/snapback]

 

Du skulle ikke ha avbestilt mobilen hos GSM.no, min skal jeg hente på mitt postkontor seinere i kveld :w00t::thumbup: :!:

Lenke til kommentar

SUPERJANNE: Konge at du går å venter på MacBook, Rød/Hvit står nok veldig bra til den! Vet jeg hadde veldig lyst på rød/hvit men silver/plum står nok mye bedre til min kommende MacBook Pro :)

 

Fikk mail fra Amentio at de hadde byttet bestllingen til silver/plum fargen og at de skulle sende den i dag! Håper ikke det sykdomsgreiene ødelegger da!

 

Jeg har også savnet nedtelling og stoppeklokke på 6680, noen som har slike programmer liggende på lur?

Lenke til kommentar

de 2 siste nokia telefonene jeg har hatt hadde ikke nedtelling og stoppeklokke, så har vel blitt vant med å ikke ha det..

 

må si meg meget skuffet over Amentio. de har lovet at det skulle bli sendt på tirsdag, onsdag og at jeg skulle få den til fredag.. jaja.. blir nokk siste gangen jeg handler hos de.. og ser ut som om at jeg må dra på ferie uten mobil:(

Lenke til kommentar
har hatt den engang, var en dag, synes den var så bøggete... om den er forbedret vet jeg ikke... tar det når jeg får min N73 jeg.

 

akurat nå sitter jeg å venter på tnt og min nye MacBook som er out to delivery!  :dribble:

6600611[/snapback]

 

Jeg har/brukt den nyeste versionen jeg har funnet av Fullscreencaller på N70.

Haddet ikke noe problem med at den var bøggete. :hmm:

Den funket utmerket, hente at noen ganger at bilde kom 1 sekund litt seinere.

Jeg hadde version : 3.02.

Jeg anbefaler programmet :thumbup:

 

Noen andre som veit om noe nytte å artige Programmer, som anbefales ?

Lenke til kommentar

Kan jo bare svare på spørsmål angående lyd på N73, det er vel det beste jeg har hørt på noen mobil til nå, det burde EGENTLIG vært mulig å justere lydstyrken enda et hakk lavere enn det som nå er mulig. Kjempeklar, sterk og tydelig lyd. En fryd å bruke handsfree over høytalerene.

 

Ser forresten at den kan bestilles fra Elprice til 2395,- med fri 120.

 

Angående batteri så var min fulladet 0230 natt til tirsdag. Nå er den nede på halv.........har ringt rimelig mye, har 38 meldinger, 34 bilder. Satser på at den holder til i morgen kveld.

 

Dette var første lading, Nokia anbefaler å lade opp og ut noen ganger før optimal batterikapasitet oppnås, så nå skal den tømmes.

Lenke til kommentar

Jeg har nå min N73 i hende, men sliter med wap/mms/3g og slikt. Har chess abb, men den veiviseren deres har ikke n73 innebygget. Forsøkte n70 og n80 og begge la seg fint inn på tlf, men de fikk ikke kontakt med noe :| Noen andre med chess/n73 som har fått kontakt med omverdenen? Skulle gjerne ha synchet telefonen mot zyb.com også.

Lenke til kommentar
Kan jo bare svare på spørsmål angående lyd på N73, det er vel det beste jeg har hørt på noen mobil til nå, det burde EGENTLIG vært mulig å justere lydstyrken enda et hakk lavere enn det som nå er mulig.  Kjempeklar, sterk og tydelig lyd.  En fryd å bruke handsfree over høytalerene.

 

Ser forresten at den kan bestilles fra Elprice til 2395,- med fri 120.

 

Angående batteri så var min fulladet 0230 natt til tirsdag.  Nå er den nede på halv.........har ringt rimelig mye, har 38 meldinger, 34 bilder.  Satser på at den holder til i morgen kveld.

 

Dette var første lading, Nokia anbefaler å lade opp og ut noen ganger før optimal batterikapasitet oppnås, så nå skal den tømmes.

6602855[/snapback]

 

Fulladet 2.30? Når satte du den til ladinga da?

 

Så det holder med å lade mobilen til den er fullladet, å ikke lader mer? Den skal ikke stå i FULLADET i flere timer ? ? ?

Lenke til kommentar
trodde dette med følelsesladede øyeblikk hadde noe med vielse,barnefødsel osv osv å gjøre jeg

har jeg mista no :blush:

6601605[/snapback]

 

Jeg bare gruet meg til fødselen og var bare slapp da det var over og bryllupet var bare en praktisk og koselig ting, som et vanlig selskap. Å vente på min N73 ER faktisk mer følelsesladet for meg. Kan ikke la være å sjekke her og på Nokia, leser meg sårøyet på info og hoppet i været da jeg fikk sms fra posten i sted om at den er fremme. Barnslig? :yes:

 

Bare syndt at jeg ikke er hjemme fra Spania før om 1,5 uke :(

Lenke til kommentar

 

Dette var første lading, Nokia anbefaler å lade opp og ut noen ganger før optimal batterikapasitet oppnås, så nå skal den tømmes.

6602855[/snapback]

 

Fulladet 2.30? Når satte du den til ladinga da?

 

Så det holder med å lade mobilen til den er fullladet, å ikke lader mer? Den skal ikke stå i FULLADET i flere timer ? ? ?

6602996[/snapback]

 

 

 

Det har ikke noen mening å la den stå i laderen etter at den er fulladet, da går den bare over på vedlikeholdslading. Den skal BRUKES, tømmes, og deretter lades opp igjen, og igjen, og igjen, og igjen, og ig.......

Lenke til kommentar

Må si meg enig med "Joa 6", tidligere i denne tråden.

Tidligere i denne tråden, har jeg her skrevet:

 

"Hm....

Bare spør...

Er det interessant hvor de forskjellige telefonene er til de forskjellige brukerne av forumet?

Hvor langt de har kommet i forsendelsen osv....

Er ikke dette totalt utenfor interesse da?"

 

Med fare for å virke for seriøs.....

Disse elektronikkleketøyene her virker litt for mye som kosedyr, for enkelte.

Ser nesten ut som brorparten ikke har forlatt 10 - 12 årsstadiet.

Er det ikke mulig å gjøre forumet litt mer diskusjonsvennlig da.

Bitte litt seriøst. Men samtidig bevare entusiasmen og gleden.

Innlegg av typen hvor man "limer inn" sporingsiden fra posten, kan da ikke ha nyhetsverdi?

Ser også at enkelte ikke kan skrive forståelig grammatikk engang.

Nekter nemmelig å tro det finnes så mye folk med dysleksi.

Da tror jeg heller det har noe med alder og gjennomførte skoleår å gjøre.

 

Ok. Jeg provoserer vel skikkelig.

Det er vel bare meg, som er for gammel og "satt".

 

Bare det at jeg og har ny tlf....og gjerne skulle hatt faktaopplysninger å diskutere om. Ble så inderlig lei av disse lidenskapsinnleggene uten noe substans. (Skulle kanskje ikke brukt det siste ordet)

Endret av rag-fo
Lenke til kommentar

Det er vel bare meg, som er for gammel og "satt".

 

 

6603241[/snapback]

 

 

Tar vare på det viktigste i innlegget ditt jeg, men hvem er gamlest tro....

 

Kan ikke noe for at jeg syntes det er spennende med mobil. For meg er det et verktøy i job, og på reiser med jobb. Bruker ALT som er på N73, og bare må ha det beste kameraet for å lage dokumentasjon. :innocent::cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...