Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

jeg har bestilt en N73 hvit og rød på amentio.

 

jeg skal bestille hvitt bakdeksel til den, da blir den jo helt hvit! Mchvit! hihi

6592813[/snapback]

 

Kult :thumbup: jeg lurer på om jeg skal velge min egen farge kombinasjon jeg også men det er en ting jeg lurer på. Hvis man bytter bak dekslet så mister man jo garantien, fordi så vidt jeg vet så har ikke N73 utskiftbar deksel, ikke sant? Hva koster det da å bytte bak deksel hos en merke verksted? (sånn at man ikke mister garantien)

6592967[/snapback]

 

ahh.. du tenkte bare på batteri dekslet.. Jeg tankte på hele bak dekslet (som også er en del av siden på telefonen)

6593186[/snapback]

blir stygt som f... om man bare skifter batterideksel til hvit :no:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oh Yeah nå er endelig min N73 på vei :D  :w00t: Den er i Bergen nå sendt fra GSM.no, kommer vel inn til oslo Postterminal i  morgen. Så da har jeg den på torsdag på mitt postkontor :dribble:

  :woot:  :green:

6596143[/snapback]

 

 

bah, ser ut som at jeg hadde kommet til å fått min N73 tidligere hos gsm.no alikavel da..

Lenke til kommentar

KristianP: Da er vi samme båt ;) N73 On the way :D

 

Mens jeg/vi venter på N73, hva er abseloute MUST programmer jeg må instalere på N73 ?? Jeg digga FulScreeenCaller og PowerLock. Noen andre som er arig å bra??

 

Det må vel være symbian 3rd Editon ? ? Eller går det ann å instalere prog som funker med de andre OS 60s ?

Funker prog som funka N70 på N73 f.eks? :hmm:

Lenke til kommentar

KristianP: Da er vi samme båt ;) N73 On the way :D

 

Mens jeg/vi venter på N73, hva er abseloute MUST programmer jeg må instalere på N73 ?? Jeg digga FulScreeenCaller og PowerLock. Noen andre som er arig å bra??

 

I samme båt ja... Hadde vært gøy å sett Oslo Post-terminal i morgen tidlig.. da skal pakken oppsøkes :D

 

Kanke du raskt forklare fullscreencaller og powerlock? Bare nysgjerrig:)

Lenke til kommentar

Fullscreencaller : Når noen ringer f.eks moren din, kommer det et bilde av henne som dekker hele skjermen, og ikke bare et lite. Det kommer også ønsket info.

 

Powerlock: Gjør at Keypad låser seg automatisk etter ønsket tid. + At du får stor Klokke og kalender som skjermbeskytter som dekker hele skjermen + en del andre funksjoner. :)

Lenke til kommentar

Hvor er den bekreftet til 8.8 frøken SUPER? Ser Amentio har skøvet den til frem til det, men står ubekreftet. Blæh, er jo bare venting på rød/hvit, skal det være så vanskelig å få inn to (tre om du vil) forskjellige farger av en mobil.

 

UtenAbonnement.no har nå dukket opp i prisguiden enda en 100-lapp billigere enn Amentio. Er jeg virkelig så gnien at jeg skifter fra Amentio til UA? Da blir det tredje bestilling/avbestilling :!:

Lenke til kommentar
Hvor er den bekreftet til 8.8 frøken SUPER? Ser Amentio har skøvet den til frem til det, men står ubekreftet. Blæh, er jo bare venting på rød/hvit, skal det være så vanskelig å få inn to (tre om du vil) forskjellige farger av en mobil.

 

UtenAbonnement.no har nå dukket opp i prisguiden enda en 100-lapp billigere enn Amentio. Er jeg virkelig så gnien at jeg skifter fra Amentio til UA? Da blir det tredje bestilling/avbestilling  :!:

6599468[/snapback]

 

 

virker som det tar litt tid å få ting gjordt på Amentio, selv om de lovte meg at den skulle bli sendt dagen etter jeg bestilte den har den enda ikke blitt sendt..

 

Ordre status: Behandlet

 

må si at det er første gang jeg har handlet med Amentio så vil dette si at pakken er sendt kanskje? noen som vet hvor jeg kan finne sporings nr på Amentio?

 

edit:

 

leste fra mailen jeg fikk: Bestillingen vil bli prosessert med en gang. Lagervare blir normalt sendt samme eller neste arbeidsdag.

Du kan sjekke ordrestatus, inkludert tracking nummer, ved å logge inn på http://www.amentio.no/Default.aspx.

 

så enten jeg jeg blind eller , ja ikke vet jeg..

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Jeg har også fått status som Behandlet hos Amentio men har jo bestilt rød/hvit så jeg forventer ikke at det skjer noe før den er på lager. Best dem ikke har trukket penger.

 

EDIT: Ser MPX.no har den bekreftet til 8.8, fy så lenge til...

Endret av pdiddy
Lenke til kommentar
Jeg har også fått status som Behandlet hos Amentio men har jo bestilt rød/hvit så jeg forventer ikke at det skjer noe før den er på lager. Best dem ikke har trukket penger.

6599602[/snapback]

 

 

pengene er trukket fra min konto, når du logger inn på deres hjemme side, drar på min konto og statistikk så ser du hvilken ordre status de har.

 

Til godkjenning

Til behandling

Behandlet

Levert

Kanselert

 

når jeg så dette fikk jeg trua på at den har blitt sendt.. noe som kan tyde på at den kommer til molde by i morra.. men jeg finner ikke det forbanna tracking nr :wallbash:

 

 

edit:

 

fant hvor Trackingnummer skal stå.. problemet er at det jeg ikke har fått et enda:(

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Er sannsynligvis ikke sendt siden det ikke er dukket opp noe Trackingnummer på Ordre-siden. Ved siden av Status - Behandlet ser du en kolonne for Tracking. Dukker vel mest sannsynlig opp i morgen når de får sendt den med posten?

Endret av pdiddy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...