Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var jeg helt ferdig med å gå gjennom Stargate for i år.

Omtrent en måned og to uker til sammen (da regner jeg ikke med den lange pausen jeg tok mellom sesong en og to av SG-1.

At jeg klarte SGA på under en uke er jeg nesten litt stolt av, hadde lite tro på at jeg skulle klare det for en uke siden. :p

Da var det bare å gå i seng i 3-4 timer og stå opp for å få med meg Air. :)

Skrevet (endret)

Veeeeeenteeeeeer. Kom an.

EDIT 05.47:

Var veldig så sent det var da. Det sluttet for 47 min siden. :(

EDIT 06.07:

Så kjipt, ikke ute i HD enda. Men jeg orker ikke å vente... What to do?

Endret av Groening
Skrevet

Helt sykt bra. Glimrende skuespill fra de fleste skuespillerene, med untak av han svarte. Irriterende dårlig.

Vi får heller ikke vite hvem som angrep dem. Destiny ser konge ut.

Skrevet (endret)

Da var det bare å vente på den, så skal det bli kos om kvelden. Jeg mener morningen. :)

EDIT:

Argh, Dragen!

Jeg skulle jo være først i tråden. :p

Endret av Groening
Skrevet

På vei, men har så mye annet å gjøre, så blir ikke på en stund. Kanskje se 4-5 episoder omgangen. Det er jo en god start på en forhåpentligvis god serie :)

Skrevet
er dette en sesong du kan bjunne å se uten å følgt med på de tidligere sesongene eller seriene?

Det er jo en ny serie, så er ingen tidligere sesonger.

Vil også tro at man kan se Universe uten å ha sett de andre. Men har du ikke sett de andre så anbefaler eg å få rævva i gir! :)

Skrevet (endret)

Du kan se SGU uten å se SG-1 og SGA, men jeg anbefaler det sterkt. Det er kongeserier, og du er faktisk en del referanser (selv om de sa det ikke skulle være det).

Endret av Groening
Skrevet

Må si jeg er positivt overrasket over de første episodene. Interessante karakterer(Dr Rush spesielt) og tempoet er også passende. gleder meg allerede til nest episode

Skrevet

Enig, Dr Rush kan bli en fantastisk karakter i serien :) Det ser også ut til at Young er av general kaliber :p. Når det gjelder plot så var det ganske interessant også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...