brucelee.will Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 jeg har en karakter på lv19 orc warrior, mangler penger, vet noen hvor man kan skaffe gul
Edstro Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 (endret) Å kjøpe gold er ulovelig i følge blizzard EULA. Ikke gjør det! Du får farme hvis du trenger mer. Endret 2. juni 2006 av eddielie30
~~Undertaker~~ Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Tror ikke han nevnte at han ville kjøpe da? Skaffe kan du ved å gjør litt instances. Wailing Caverns par ganger og så selger du items du få og ikke bruker. Gjør quests, drep folk og SELG ALT du kommer over.
Edstro Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Ja det er en god måte. Tror eg tolket spørsmålet hans litt feil.
Chrynarx Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 når du dreper noe, husk også å ta alt de dropper å selg det til vendor!! det tjener du mye på
brucelee.will Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 har ikke tenkt å kjøpe, finne i spille, men vet ikke hvor
brucelee.will Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 men vet noen hvor man kan skaffe litt mer en det som er i de døde dyrene...
Morgh Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 det er ikke meningen å få lett tjente penger i wow. bare ha litt mer tolmodighet å spill videre så får du råd til det du vil ha til slutt. og uansett kan det vel ikke være så utrolig viktig å kjøpe seg bra gear på lvl 19? du får jo bedre gear om et par lvler uasnett
2rst1 Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 om du har skinning så kan du seller alt leatheren på AH... tjener fett på det Farme Yetia.. dei er humanoids +at du kan skinne dei !! Om du finner noe bra items som requires level 19.. så kan du selle bra på de på AH, fordi det er mange folk som bruker sykt med penger på lowlevels PVP characters Ellers kan du gjøre det som de andre her foreslår, å selge alt du kommer over til en vendor
Lycantrophe Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Det vil du merke etterhvert som du får spilt litt. De to-tre første characterene er bare lære-seg-spillet-characters. På min første rundet jeg ikke 1g før... 25 tror jeg det var Med min andre rundet jeg det på level 12. På min tredje hadde jeg 1g før jeg kom til Razor Hill... I dag er det min main forresten.
MrLee Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 (endret) jepp. hvis du har venner som spiller, se om du kan skaffe deg stooore bags fort. Da kan du dra med deg ALT av loot, uten å måtte gå tilbake til byen hver gang for å selge. Og gjør som de andre sier, selg ALT. Skaff deg en god loot addon som lootlink (eller er det itemlink?) og evt. auctioneer, så ser du litt mer hva ting er verd. Min alt startet med 4x 16 slot bags, og jeg har aldri måttet kaste NOE. edit: det andre du må huske på er at du aldri, aldri må kjøpe items. Det er simpelthen ikke vits. Du får like gode eller bedre items av å gjøre quests gratis, og da får du ofte pengebonus på toppen. Og i den levelen "vokser" du fra items på null komma nix. Det er heller ikke vits å begynne med crafting skills i lav level. Få deg 2 gathering professions, som Herbalism, mining og skinning. Det kan du tjene fedt på!. Kombinert med store bags, kan du håve inn penger ( en stack med copper bars går jo for nesten en gull på enkelte servere... ) senere (lvl 60) hamstrer du bare mats, skifter den ene professionen til en crafting du vil ha og skiller som en gal Endret 2. juni 2006 av MrLee
b-real Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 jeg har en karakter på lv19 orc warrior, mangler penger, vet noen hvor man kan skaffe gul 6229716[/snapback] Du kan begynne med å lese denne threaden
Theoneask Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Lag deg og ein til person til bank. Denne personen lar du då stå i mainbyen der bank og ah er. Send ting til han so fikser du alt sånt med den personen.
Arinomi Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Om du er tålmodig, og har en del fishing skill, gå og fisk i vannet rett utenfor instanceinngangen til Wailern Caverns. Her får du Deviate Fish, og de er verdt en hel del.
Candyluv Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Jeg har mining/skinning på en av mine alter,og jeg runda 5g på lvl 12. Copperbars selges som hakka møkk på servern min ihvertfall. Og da har jeg ikke solgt noe leather (sender det til en annen alt som har leatherworking for å supplere), så det er kun mining, quests og generell grinding som får inn penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå