Gå til innhold

Half-Life 2: Episode One lanseres i dag (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får ikkje kjøpt det over steam eg, det går ikkje ann å skrive æ ø å i Steam og infoen blir då ikkje 100 % identisk med det som står på VISA kortet. Nokon som veit om det går ann å fikse det?

Skrevet (endret)

Herlig spill. Måtte bare rive meg vekk for en pause og mat. Ikke et kjedelig øyeblikk og liker de små bitene av historien her og der.

Endret av TCi
Skrevet

syns ikke dette var noe serlig, den første timen løper man bare rundt i citadel med gravgun, veldig kjedelidg, så tok det seg litt opp også ble det kjedelig igjen, har bare spillt i 90 min da. så kanskje det blir bedre etter på

Skrevet
Skuffende hastighet på Steam, nesten aldri over 300kbps  :thumbdown:

6224830[/snapback]

da må det være at serverene er overbelastet. Min steam oppgir forøvrig hastighetene i KB/s og ikke kbps og hvis du har blingset på forskjellen er det ikke så verst å vake rundt 300..

Skrevet
Skuffende hastighet på Steam, nesten aldri over 300kbps  :thumbdown:

6224830[/snapback]

da må det være at serverene er overbelastet. Min steam oppgir forøvrig hastighetene i KB/s og ikke kbps og hvis du har blingset på forskjellen er det ikke så verst å vake rundt 300..

6225438[/snapback]

får rundt 30KB/s jeg... mulig det er porter som ikke er åpnet i routeren, men har ikke tilgang på den her jeg er.

Skrevet

Hehe, gleder meg noe helt sinnsvakt. Har knapt hørt en negativ tilbakemelding, hverken fra forumbrukere eller bekjente. Morsomt hvordan Valve gang på gang viser at de er best til å lage skytespill.

Skrevet
Steam er ikke akkurat kjapt da...9.4kbps.

6229402[/snapback]

Du er sikkert ikke den eneste som laster ned via Steam heller da. Er jo flere millioner som bruker Steam.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...