Gå til innhold

Verdens mest irriterende spill!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som husker det flashspillet som var så populært for en stund siden ? Laget av en norsk gjeng og det var om å fly lengst mulig etter du hadde blitt skutt ut. Spillet hadde en ganske kul techno låt som gikk sånn som dette "BEEP BEEP, You can reeeeaaaachhhh the skyyyyyy aiiiiii " Veldig bra spill ! Ble hekta !

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Noen som husker det flashspillet som var så populært for en stund siden ? Laget av en norsk gjeng og det var om å fly lengst mulig etter du hadde blitt skutt ut. Spillet hadde en ganske kul techno låt som gikk sånn som dette "BEEP BEEP, You can reeeeaaaachhhh the skyyyyyy  aiiiiii " Veldig bra spill ! Ble hekta !

6222291[/snapback]

Der du ble skutt ut av en katapult og skulle fly lengst mulig nord... :hmm: Han brukte en rosa drakt eller noe...?

Edit: Glem det, tenkte nok på feil spill... :hmm:

Endret av Fennris
Skrevet
GRR JEG FLYR I TAKER SNART! :blsuh: dritt spill!! :realmad:

6222361[/snapback]

Hvis du syntes det der var irriterende, ALDRI prøv golf i virkeligheten.

Det er enda værre enn det lille spillet der.

MYE værre.

Skrevet

Jupp men blir du god nok kan du få millioner av kroner bare på å være MED i store turneringer. Jeg har aldri skjønt hvordan de greier å styre den bittelille ballen mange hundre meter og treffe nesten ved hullet hver gang.

Skrevet

Final score 9868 :w00t:

Startet med hole in one på den første :w00t: Nå må jeg prøve om jeg kan få det til på Tiger Woods Pga Tour 04 på PS2

Inn på 119 plass totalt!!

Skrevet
Noen som husker det flashspillet som var så populært for en stund siden ? Laget av en norsk gjeng og det var om å fly lengst mulig etter du hadde blitt skutt ut. Spillet hadde en ganske kul techno låt som gikk sånn som dette "BEEP BEEP, You can reeeeaaaachhhh the skyyyyyy  aiiiiii " Veldig bra spill ! Ble hekta !

6222291[/snapback]

Mener du sesam katapult?? her er det:

http://www.sesam.no/spill/katapult/

Skrevet

*Lyse forbannelser over trådstarter*

Hvorfor?? Hvorfor?

(må si meg enig, det her er såpass irriterende men samtidig vanedannende siden du blir så hekta uten at du egentlig forstår hvorfor)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...