Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

DC Direct connect


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel, jeg vet ikke om jeg ville anbefale dc++, da fler og fler huber banner dc++ brukere..

og jeg ser heller ingen grunn til å være på fler servere samtidig, men det er da min mening :smile:

og trenger IKKE å diskuteres :razz:

 

var bare et tips :smile:

Lenke til kommentar

Det er veldig få hubber som banner DC++ brukere. I såfall er det ikke scandinaviske hubber. Men tilbake til spørsmålet så er dc enkelt å bruke. Du trenger bare å bli kjent med kordan det fungerer. Husk å dele mye greier fra harddisken men ikke installerte programer eller spill for da får du tilgang til mye.

Lenke til kommentar

Å bruke DC++ krever bare litt vett fra brukeren som å ikke koble seg opp til 100 hub'er og å ha EN slot åpen. Et par-tre hub'er med 2-3 slots per hub skulle vel være OK.

 

Ser personlig bare fordeler med DC++ så lenge man passer på hvordan man bruker det. Enkelt er det også og det man trenger å vite finnes i hjelpefunksjonen.

Lenke til kommentar

Hmmm

 

1. DCPlusPlus er bedre enn Neo-modus, fordi neo-modus har problemer med at det ikke er mulig å laste ned fra enkelte (aner ikke hvorfor... har bare opplevd det på LAN).

 

2. Grunnen til at DCPlusPlus bannes fra servere, er på grunn av muligheten til å koble til flere servere samtidig, men hadde server adminsa bare prøvd DCPP, så hadde de skjønt at den faktisk er bedre.

 

Men uansett er det ingen grunn til å koble til flere servere, hvis du bare velger hvilken server du vil koble til med omhu.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke opplevd at DC++ har vært bannet fra servere, men jeg har opplevd at DC(den fra neo-modus) har vært bannet. Årsaken til denne var visstnok at selve programmet er dårlig/ustabilt. Dvs jeg gikk over til DC++ og angrer egentlig ikke på det; mer praktisk/enklere i bruk, stabilt og flere muligheter mht søk. Det eneste som er viktig er at man holder oppe nok sloter til de forskjellige hubene, er man pålogget 2 hub'er som krever minimum 2 slot'er må man åpne 4 slot'er etc. Dette sier vel seg selv, andre hub'er igjen godtar ikke at man er pålogget på mer enn 1 hub om gangen. Dog fungerer alltid DC++, man må bare passe på å overholde disse reglene.

Lenke til kommentar

DC++ er mye bedre. DEFINITIVT!!

 

Men; Er det noen som har problemer med linjene når de bruker DC?? Jeg får sterkt redusert linje når jeg har DC åpen, selv om jeg ikke laster ned noe (eller opp for den saks skyld).

 

Har Telenor ADSL (704)..

 

----------------------------------------

Penger og Kunnskap = MAKT (hvis brukt riktig :smile:

 

http://www.penger-og-kunnskap.tk

 

[ Denne Melding var redigert av: Starten på 2002-10-09 11:09 ]

Lenke til kommentar

I tillegg til DC++ finnes Opera DC++ (oDC++) som er en videreutvilking av DC++ v0.181. Denne er under utvilking og ikke alle nye funksjoner er helt bug-frie enda, men den kan ANBEFALES.

oDC++ finnes på: http://gempond.com/odc/download.php

 

Når det gjelder hvordan få bra hastighet med spesielt ADSL henviser jeg til et tidligere innlegg:

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=57173&forum=61

ID: 6 og 15

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...