Gå til innhold

Pulle Drakki - hvordan?


Anbefalte innlegg

Kita Drakki så sent som et par timer siden.

 

Etter 1.10 (eller var det 1.09  :hmm:) så ble UBRS 10 mann, mao har man gjerne bare 2 warriors med seg. Litt vanskelig å ha en warrior til å tanke både en add og Drakki.

6192802[/snapback]

 

Selv i 15mann så var det ofte 2 warrs, var jo bare og ta en liksom tank som kunne tanke den som ble nuka først..

6192855[/snapback]

 

Hadde Drakki Conflagiration før 1.10 også? Det som fearer tanken, for så og gå etter healeren. Når man bruker taktikken med å kite Drakki har man to tanker klar, fordi begge addsa er tatt med. Slik at hvis den ene får Conflagiration så er den andre klar til å ta over.y

 

Jamen, hva skjedde med chainfear da? Er det dét de har fjerna da? Jeg skjønner ikke hva som er problemet med å gjøre encounteret i Drakkisath sitt rom, er det så mye bedre å bruke masse tid og krefter på å kite dem til Beast sin hule?

 

Edit: For å klargjøre meg selv: jeg får meg liksom ikke helt til å tro på at Blizzard MENTE at folk skulle begynne å kite ham rundt halve instancen?

6193202[/snapback]

 

Kanskje grunnen til at chainfear ble droppet til fordel for kiting kan være at med 10 mann har man ikke dps nok til å få addsene ned fort nok. Hvis hunteren er dyktig har man vell tilnærmet "ubegreset tid" på å drepe de. Men med chainfear må kanskje 2-3 stykker time sine fears ganske bra for å holde han konstant fearet. Har aldri vært med på å chainfeare han. Før en 1.10 brukte vi 3 tanks (så vidt jeg kan huske) og etter 1.10 kiter vi. Når jeg sier vi så mener jeg de gruppene jeg har vært sammen med.

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv brukt litt forskjellige taktikker. I started var det vanligvis en lock som chain-feara den venstre adden, en warrior tanka deg høyre og en tanka drakki.Først drepte vi den høyre adden, så den venstre, og så tok vi ned søte lille Drakki.

 

Nå i det siste er det blitt mer vanlig med hunter-kiting. Tror det er p.g.a. man får litt lite healing på tanks under den første fasen, noe som gjør at man begynner med litt for lite mana i fasen der Drakki skal ned.

Lenke til kommentar
Hadde Drakki Conflagiration før 1.10 også? Det som fearer tanken, for så og gå etter healeren. Når man bruker taktikken med å kite Drakki har man to tanker klar, fordi begge addsa er tatt med. Slik at hvis den ene får Conflagiration så er den andre klar til å ta over.

6193243[/snapback]

Conflagration (skillen til dragonkin, må ikke forveksles med destrospellen til locks) er ingen fear, det er en confuse-effect. Den gjør at du i ti sekunder løper rundt og angriper alt du kommer over (også fiender), mens du tar heftig fire-damage (FR works). Den kan ikke countres, så tanken er lost i ti sekunder, punktum. Drakkisath og storebror Razorgore gjør dette.

Lenke til kommentar

Det vi pleier å gjøre når jeg er der er at en hunter kiter drakki til rend sitt rom ( distracting shot, cheetah arcane shot, feign death hos ren.

Vi tanker begge addsa mens party dreper den ene og så den andre.

Når drakki kommer tilbake er det en easymode razorgore hvor to tanks tanker han, når den ene får conflagate tar den andre aggro.

Lenke til kommentar

Før patchen så pleide de gruppene jeg var med å sleepe en i stedet for å chain-feare siden det som regel funker ganske dårlig (pga masse resist, som Seian sier). Den kite tingen har jeg aldri prøvd, men det høres ganske utfordrende ut for en pug :S.

 

EDIT: Funker det å sleepe dem etter patchen btw?

Endret av Tethrix
Lenke til kommentar
Før patchen så pleide de gruppene jeg var med å sleepe en i stedet for å chain-feare siden det som regel funker ganske dårlig (pga masse resist, som Seian sier). Den kite tingen har jeg aldri prøvd, men det høres ganske utfordrende ut for en pug :S.

6194814[/snapback]

har enda tilgode å være i en PUG som kommer oppdit :hrm: . Men hvis man i det hele tatt gjør det er det ikke ofte det er 2 dr00ds med... og enda sjeldnere at de faktisk holder sleepen...

Lenke til kommentar
Før patchen så pleide de gruppene jeg var med å sleepe en i stedet for å chain-feare siden det som regel funker ganske dårlig (pga masse resist, som Seian sier). Den kite tingen har jeg aldri prøvd, men det høres ganske utfordrende ut for en pug :S.

 

EDIT: Funker det å sleepe dem etter patchen btw?

6194814[/snapback]

 

Har aldri vært i en gruppe der vi ikke har kita så skjønner ikke hvorfor så mange ikke har hørt om det.

 

ja det funker å sleepe etter patchen.

Lenke til kommentar

beste mest sikkre hunters trick jeg har gjort og annbefaler

er *om du har* aimed shot---> aspeckt of a cheetah -->løp-->poison arow+arcane shot-----> løp heeelt bakerst .send pet på fegin deadh.

 

 

som han over her skrev skulle du ikke ha amied shot bruk distrackting shot :yes:

Endret av usæl-gesæl
Lenke til kommentar
Apropos med chain-fear, ikke forvent at en lock skal klare å chain-feare den. Prøvde selv for en måned siden. Eneste som dukka opp på skjermen var resist, resist, resist osv. Og ja, jeg hadde CoS på han.

6194725[/snapback]

 

Har opplev dette selv flere ganger at jeg ahr får charin resists men jeg fearet addsen. Men funker å feare han i 7 av 10 ganger jeg har gjort det. Jeg bruker å summone voidwalker for å hindre at jeg eller priests får aggro om han resister...

Om du er MD så er det jo kjappt å få opp en ny void sammtidig som du har en Deathcoil på lur...

 

Så det som brukes oftest på de UBRS runsa jeg har vært på er Fear kiting av addsa.

Lenke til kommentar
Hadde Drakki Conflagiration før 1.10 også? Det som fearer tanken, for så og gå etter healeren. Når man bruker taktikken med å kite Drakki har man to tanker klar, fordi begge addsa er tatt med. Slik at hvis den ene får Conflagiration så er den andre klar til å ta over.

6193243[/snapback]

Conflagration (skillen til dragonkin, må ikke forveksles med destrospellen til locks) er ingen fear, det er en confuse-effect. Den gjør at du i ti sekunder løper rundt og angriper alt du kommer over (også fiender), mens du tar heftig fire-damage (FR works). Den kan ikke countres, så tanken er lost i ti sekunder, punktum. Drakkisath og storebror Razorgore gjør dette.

6193768[/snapback]

 

Javell? Så jeg skal tolke svaret ditt som at Drakki hadde Conflagiration før 1.10 også? I og med at du quoter meg..

 

Før patchen så pleide de gruppene jeg var med å sleepe en i stedet for å chain-feare siden det som regel funker ganske dårlig (pga masse resist, som Seian sier). Den kite tingen har jeg aldri prøvd, men det høres ganske utfordrende ut for en pug :S.

 

EDIT: Funker det å sleepe dem etter patchen btw?

6194814[/snapback]

 

Hvorfor skulle det være noe vanskeligere å kite enn å sleepe i en PUG? Det er jo bare hunteren som må gjøre litt mer arbeid på Drakki, nemlig å kite.

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar

I vår guild kiter hunter drakki med seg inn i beast rommet. Dette funker alltid om hunteren er god. Vi tar ned 1 av hans to hjelpere før han kommer tilbake. Så tanker MT drakki, mens OT tanker den siste hjelperen. vi dreper hjelperen før alle går på Drakki. Dette funker alltid bra. Men vi begynner å bli rimelig godt geara for UBRS uansett da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...