Gå til innhold

Finnes det "buss simulator" ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
T.o.m CS er morsomt når du er overtrøtt, i alle fall for min del. Vel og merke, må være bra overtrøtt før jeg finner CS morsomt :p

Ovetrøtthet er redningen for mange elendige spill. Har spillet mange crapy spill i mine LAN dager, mitt på natta, for å holde meg våken. Og da endt opp i latter krampe.

6194078[/snapback]

Slik som 3D sex villa :tease: hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet
T.o.m CS er morsomt når du er overtrøtt, i alle fall for min del. Vel og merke, må være bra overtrøtt før jeg finner CS morsomt :p

Ovetrøtthet er redningen for mange elendige spill. Har spillet mange crapy spill i mine LAN dager, mitt på natta, for å holde meg våken. Og da endt opp i latter krampe.

6194078[/snapback]

6194221[/snapback]

Hva er det for noe da? :p
Skrevet

6194078[/snapback]

6194221[/snapback]

6195421[/snapback]

last ned å prøv. så finner du det fort ut.

Skrevet

6194078[/snapback]

6194221[/snapback]

6195421[/snapback]

last ned å prøv. så finner du det fort ut.

6195505[/snapback]

hvor får du lastet det ned??

Skrevet (endret)

jo :( On topic: Noen som gleder seg til vinteren 2006? :) for da kommer Bus driver :D

Noen som har prøvd vbus multiplayer? :tease:

Endret av vegis
Skrevet (endret)

3d sex villa er kongetøft! :woot:

For å ikke være HELT offtopic:

Du har jo alltids muligheten til å kjøre buss i GTA vice city da? eller evt. san andreas? :hmm:

Endret av Melkekartong
Skrevet

Du kan kjøre buss i Multiplayer Modden SA MP til San Andreas.

Der får du automatisk penger fra folk som sitter på..

Men er liksom ikke helt et buss spill..

Skrevet

Åh, hadde vært digg meg en bussimulator. Elsker å kjøre buss i spill. Husker jeg brukte å late som jeg kjørte buss i Midtown Madness 1 og 2, stoppet på busstop, fulgte trafikken/trafikklysene osv. :love:

Skrevet
Åh, hadde vært digg meg en bussimulator. Elsker å kjøre buss i spill. Husker jeg brukte å late som jeg kjørte buss i Midtown Madness 1 og 2, stoppet på busstop, fulgte trafikken/trafikklysene osv. :love:

6199107[/snapback]

Trodde jeg var den eneste som gjorde det :p

Bruker også å kjøre buss i GTA SA, helt til en eller annen dott bryter "vikteplikten", da stopper jeg ikke for noen...

Skrevet

6199107[/snapback]

Trodde jeg var den eneste som gjorde det :p

Bruker også å kjøre buss i GTA SA, helt til en eller annen dott bryter "vikteplikten", da stopper jeg ikke for noen...

6200235[/snapback]

bra at andre innrømmer det, for da kan eg også gjøre det :D

hihi, har alltid drevet med det dere beskrver no :w00t:, prøver vertfall å holde trafikk reglene så godt som mulig :)

Skrevet

6199107[/snapback]

Samme her! :love:
Skrevet
Det går jo også ann å laste ned busser til 18 Wheels of Steel spillene.

Så du kan jo cruise rundt freeride med de..

6202221[/snapback]

Link? :dribble:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...