Gå til innhold

De der homofile, altså.


Anbefalte innlegg

Dere snakker om menneske verd... Hva får dere til å tro at dere er bedre enn meg? "Vi tror ikke vi er bedre og mer verdt enn deg", sier dere som forsvar nå, garantert. Men det må dere jo tro dere er, eller hva.

6225534[/snapback]

 

Feil. Jeg tror faktisk jeg er mye mer verdt enn deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere snakker om menneske verd... Hva får dere til å tro at dere er bedre enn meg? "Vi tror ikke vi er bedre og mer verdt enn deg", sier dere som forsvar nå, garantert. Men det må dere jo tro dere er, eller hva.

6225534[/snapback]

 

Feil. Jeg tror faktisk jeg er mye mer verdt enn deg.

6226164[/snapback]

Jeg mener også at Nemo er mer verdt enn deg, men det har vi faktisk en egen tråd til. Det er faktisk en av de debattene hvor det ikke var en klar politisk korrekt løsning. Personlig var jeg på den siden som mente at de menneskene som er personlig eller samfunnsmessig bidrar med noe til å gjøre andre menneskers liv bedre på en eller annen måte, er bedre enn de som hater, forpester, ødelegger og generelt er uhyggelige.

Lenke til kommentar
Dere snakker om menneske verd... Hva får dere til å tro at dere er bedre enn meg? "Vi tror ikke vi er bedre og mer verdt enn deg", sier dere som forsvar nå, garantert. Men det må dere jo tro dere er, eller hva.

6225534[/snapback]

 

Feil. Jeg tror faktisk jeg er mye mer verdt enn deg.

6226164[/snapback]

 

Ja, nettopp, så hvorfor kan ikke jeg si at homofile er mindre verdt!?

 

Jeg liker ikke homser, ferdig med det. Jeg syns de er ekle og sjuke i hue.

Endret av BonFireMan
Lenke til kommentar

Jahahahaha, elsker folk som er så trangsynte å misliker homoseksuelle! De lever i 1955. Hva er det egentlig som er galt med dem? Kan ærlig si at jeg ikke liker SUPER gays, men de er bare ikke min type. Der er homoer som er som deg og meg, synes ikke det skal ha noe å si egentlig.. men men..

Lenke til kommentar
Jahahahaha, elsker folk som er så trangsynte å misliker homoseksuelle! De lever i 1955. Hva er det egentlig som er galt med dem? Kan ærlig si at jeg ikke liker SUPER gays, men de er bare ikke min type. Der er homoer som er som deg og meg, synes ikke det skal ha noe å si egentlig.. men men..

6226322[/snapback]

 

Er jeg trangsynt fordi jeg misliker menn som blir kåte på andre menn?

Lenke til kommentar
Jahahahaha, elsker folk som er så trangsynte å misliker homoseksuelle! De lever i 1955. Hva er det egentlig som er galt med dem? Kan ærlig si at jeg ikke liker SUPER gays, men de er bare ikke min type. Der er homoer som er som deg og meg, synes ikke det skal ha noe å si egentlig.. men men..

6226322[/snapback]

 

Er jeg trangsynt fordi jeg misliker menn som blir kåte på andre menn?

6226341[/snapback]

Kun per definisjon.

Lenke til kommentar
Ja. det vil jeg si! Hva er argumentet ditt? Takler ikke tanken på at de ser på meg som deilig? Hva har det egentlig å si?

6226350[/snapback]

 

Jeg sier jeg syns de er ekle som liker andre menn.

 

Skal dere forandre på MINE meninger? Dere rakker ned på meg som om jeg skulle vært den største nazisten i hele verden! Ta dere sammen... Jeg sier bare at jeg ikke liker homser.

Lenke til kommentar

Ja, men det folk har problemer er det faktum at hvorfor du misliker dem? Det ser ikke ut til at det kommer noen argument fra deg. Det er bare, jeg hater de derre homoene.. Å hva i FA** får deg til å si ''homser'' ? Har du noen gang blitt kjent med en? Har du egentlig noen grunn til å mislike dem, bortsett fra det du blir fora gjennom amerkikanske filmer der de løper rundt i trange skinnklær å tanga?

 

I en ideel verden hadde folk åpnet øynene å tenkt: Jepp, de liker andre gutter. Sånn er det bare. DEAL WITH IT.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Ja, men det folk har problemer er det faktum at hvorfor du misliker dem? Det ser ikke ut til at det kommer noen argument fra deg. Det er bare, jeg hater de derre homoene.. Å hva i FA** får deg til å si ''homser'' ? Har du noen gang blitt kjent med en? Har du egentlig noen grunn til å mislike dem, bortsett fra det du blir fora gjennom amerkikanske filmer der de løper rundt i trange skinnklær å tanga?

 

I en ideel verden hadde folk åpnet øynene å tenkt: Jepp, de liker andre gutter. Sånn er det bare. DEAL WITH IT.

6226400[/snapback]

 

Rull inn puppen a... Er ikke noe å hisse seg opp over. Jeg liker ikke homser fordi jeg er ikke homo... Og siden jeg ikke er homo så syns jeg det er ekkelt at 2 gutter skal kysse hverandre og ha sex med hverandre. Det er ikke slik det skal være. Og hvis du følger med på discovery så er det noe i hjernen som er annerledes som gjør de til homser. Jeg kaller det en hjerneskade.

 

Og hva FAEN som får meg til å si "homser"? Hva er det med at jeg skal si homofile hele tiden da? Homser er vel ikke et nedverdigendes ord? Det visste isåfall ikke jeg. Og når ikke jeg vet det allerede, så er det ikke så viktig.

Lenke til kommentar

Jo, jeg blir faktisk litt hissig (holdt på å skrive opphisset) av folk med meninger som deg! Det er bare så sykt lavpanna å idiotisk at du aner det ikke. Og den beste delen er at du ikke ser det selv! Du kaller det en hjerneskade ja? Hehehe, akkurat hvem som har en hjerneskade kan jo diskuteres her! ..

 

PS: har en følelse av at denne diskusjonen ikke kommer til å ende her, så jeg tror vi bare sier at vi er enige om at vi er uenige.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Jo, jeg blir faktisk litt hissig (holdt på å skrive opphisset) av folk med meninger som deg! Det er bare så sykt lavpanna å idiotisk at du aner det ikke. Og den beste delen er at du ikke ser det selv! Du kaller det en hjerneskade ja? Hehehe, akkurat hvem som har en hjerneskade kan jo diskuteres her! ..

 

PS: har en følelse av at denne diskusjonen ikke kommer til å ende her, så jeg tror vi bare sier at vi er enige om at vi er uenige.

6226472[/snapback]

 

Ikke kast dårlig bensin på bålet :(

Lenke til kommentar
Jo, jeg blir faktisk litt hissig (holdt på å skrive opphisset) av folk med meninger som deg! Det er bare så sykt lavpanna å idiotisk at du aner det ikke. Og den beste delen er at du ikke ser det selv! Du kaller det en hjerneskade ja? Hehehe, akkurat hvem som har en hjerneskade kan jo diskuteres her! ..

6226472[/snapback]

 

Jeg driter i homser. De får smøre så mye bæsj på tissen sin som de bare klarer for min del. Men jeg liker de ikke uansett hva du sier.

 

Har jeg egentlig sagt at jeg ikke liker de som person her? Jeg har sagt jeg ikke liker at de er homser. Dere snakker som om homser var et folkeslag og at jeg ikke liker det folkeslaget. Men jeg sier jeg ikke liker homser... Hvorfor har jeg sagt tusen ganger minst nå.

 

"Ikke liker" vil ikke automatisk si at jeg hater de og slenger dritt til de og at jeg vil de skal dø, slik som dere tror.

 

De får holde på som de vil, men jeg liker dem ikke!!

Lenke til kommentar

Flott BonFireMan, du virker som en gutt med kaliber!

 

1-Om du ikke liker å se andre menn kysse, så er det fair nuf! Synes selv det ser litt "feil" og snodig ut, men det er jo bare å la vær og se. Kanskje vil du oppleve en slik situasjon på gaten. Da kan du bare snu deg vekk. Det samme om du ser det på TV. Homse sex på 3.rd base vil du nok ikke oppleve å se så fremt du ikke oppsøker det, hverken på gaten eller tv. Eneste gangene du da vil få nærkontakt med slik utfoldelse er kun når du selv fantaserer om det-din grisegutt!

 

2-Jeg tillater meg å kalle homofile for homser. Den retten har ikke du, da du tillegger ordet en negativ betydning. Ser du forskjellen? Og ikke kom å prøv å bullshit deg med at du ikke gjør det nå. Når du sier "jeg hater homser" så fremkommer det ikke som et jubelord!

 

3-Homser har ikke hjerneskade. Ihverfall ikke mer enn hva mennesker med "abnormal" personlighet har. Nevner foreksempel særdeles glade mennesker, sjenert mennesker, energiske mennesker osv.

 

4-Nazistenes agenda var å kvitte seg med jøder, sigøynere, funksjonshemmede, homser mm. Hvorfor ville de det da?-kan du spør deg selv om. Personlig vil jeg sterkt anta at Hitler etc. ikke likte de særlig godt av ymse årsaker. Å kalle deg nazist er jo ikke så langt ute på viddene? Ser du koblingen?

 

5-Jeg vet om en homse som er en av de mest ufordragelige mennesken jeg vet om. Jeg kjenner også en homse som er en forbanna trivelig kar. Så homser er altså ikke fellesnevneren for en drittsekk. Da konkluderer jeg med at jeg må gir homsene en fair sjanse før jeg bestemmer meg for å synes bra eller dårlig om de! Synes du det virker urimelig?

 

SEX-håper en dag du blir tatt i to'n av en feiende flott skrulle og at du liker det. Tenker jeg heller vil ha en til homse gående løs enn en trangsynt gutt! :tease:

Endret av js79
Lenke til kommentar

Er ikke noen forskjell mellom homser og hetero. Tror selv at mennesker kan forelske seg i begge kjønn, om en bare er åpen nok i sinnet.

 

Vi lever i adskilte byer, hvor de skiller menn fra kvinner. Vi opplever å ha to partnere, og vi har faste rutiner på hvilken partner vi får lov å tillbringe tid sammen med. Det er til nytte for samfunnet, om vi skiller kjønnene.

 

Humans - Robert J. Sawyer beskriver denne verden, som finner sted en tid langt frem i tiden. (i en sci-fi bok altså)

 

Dagens samfun, er fortsatt trangsynt. Vi vokser opp i et samfunn hvor man lærer at menn og kvinne skal ha sex sammen, det er jo det mest normale. Vokser vi opp i et samfunn hvor det er normalt å ha sex sammen uansett kjønn, tror jeg vi ville oppleve flere bifile, hvertfall bi-seksuelle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...