Gå til innhold

De der homofile, altså.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg nevner verken tråd eller bruker, og inkluderer heller ikke kommentar. Jeg poster kun sitatet, og lar dere kommentere det. Jeg sier kun at personlig så lo jeg høyt.

 

Homofili er ikke riktig. Det er ikke sunt for noen og de er til INGEN nytte for samfunnet.

6180526[/snapback]

:!:

Lenke til kommentar
Haha.

 

Disse usunne homsene altså.

 

Mauro: Gratulerer med dagens mest toskete innlegg.

6182676[/snapback]

Back at you :)

 

Syns det er dårlig gjort å henge ut folk slik. Det er bare å kopiere sitatet, lime det inn i "søk", så ser man hvem som skrev det.

Lenke til kommentar
Haha.

 

Disse usunne homsene altså.

 

Mauro: Gratulerer med dagens mest toskete innlegg.

6182676[/snapback]

Back at you :)

 

Syns det er dårlig gjort å henge ut folk slik. Det er bare å kopiere sitatet, lime det inn i "søk", så ser man hvem som skrev det.

6183244[/snapback]

Eller å lese det i den originale tråden. Nå må vi huske at vi ikke henger ham ut, da han står for meningene sine. Det jeg har gjort er å velge ut det latterligste innlegget, slik at vi kan samle oss her for å le, gråte og frykte ignorante mennesker. Han har skrevet innlegget selv, han må kunne stå for det.

Lenke til kommentar
Er heterofile mer til nytte for samfunnet enn homofile?

Visste ikke at de har målt slikt..

Utrolig hvor trangsynte folk kan være selv i år 2006  :!:  :!:  :!:

6180879[/snapback]

Det er snakk om nytteverdien av homofili, og ikke homofile ;)

 

Dersom vi følger herr Darwin slavisk vil hvertfall historien vise at homofili ikke er riktig. Det er et avvik i genene som forårsaker det i de fleste tilfeller (enkelte faker homofili for å få oppmerksomhet e.l.), og dette avviket i forhold til normalen gjør at det er mye vanskeligere å reprodusere seg.

 

Jeg ser egentlig ikke hva som er galt i det sitatet, annet enn at det strider mot PK-mafiaens mening om hva man skal kunne ytre?

Det som er pussig er at ingen av dere som ler av dette sitatet kommer med noe annet enn ukvemsord, altså foreløpig ser jeg en argumenttørke hos dere.

Lenke til kommentar
Disse usunne homsene altså.

6182676[/snapback]

Det er forskjell på 'usunt' og 'ikke sunt' på samme måte som det er en forskjell på positivt og ikke-negativt, eller negativt og ikke-positivt.

På hvilke måter er homofili sunt? (jeg har ikke tenkt nøye gjennom det, men jeg kommer heller ikke på noe, kanskje med unntak av at man i en overbefolket verden vil se familiekjeder stoppe ved ledd som utvikler seg til å bli homofile)

Lenke til kommentar
Men forsvar at han kaller det for usunt.

6183380[/snapback]

Det er forskjell på 'usunt' og 'ikke sunt'.

6183379[/snapback]

Jeg ser ingen hensikt i å forsvare noe som aldri har blitt sagt (a.k.a. stråmenn). Jeg ser heller at du nevner hva som er sunt med homofili, dersom du har lyst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...