Gå til innhold

Ødelegg ønsket leken!


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får en blå ballong, men grunnen til at den er blå er at den er fylt med BLÅSYRE! ÅNEI!

And.. then.. you died somehow. :ohmy:

 

Tragisk, really..

 

 

Anyhow, jeg ønsker meg en kviteringsskriver som aldri blir tom for papir, og som ber bordverset til meg.

Lenke til kommentar

Your word is my command!

Kviteringsskriver som aldri blir tom for papir, og som ber bordverset for deg er herved din!

 

Men det hadde seg slik at da du satt alene en lørdagskveld og skulle grille en grandis og tente levende lys bare for deg selv så var du uheldig og tippet lyset ned på din herlige nye herlighet så den uendlig lange kviteringslappen din tok fyr og brente opp kviteringsskriver`n som aldri blir tom for papir, og som ber bordverset til meg.

 

Tragisk, really..

 

Jeg ønsker meg et Turbovaffelgjern med diskokule, Toastfunksjon, mulighet for se tv på og med innebygget barberingsmaskin!

Lenke til kommentar

Svært trist historie dette her, SCV. Denne merkelige oppfinnelsen har nemlig noen småfeil ingen kunne forutse!

 

En dag i august bestemmer du deg for å arrangere et vaffel/disco-party med toast for de som skulle ønske det. Karaokemaskinen skulle selvsagt også kobles opp på apparatet, siden den har mulighet for å se på tv. Skjeggstubbene dine begynte også å bli tålig grove, så ei barbering var på sin plass aswell.

 

Nå startet problemene!

 

I det du heller vaffelrøre i vaffeljernet, starter discokula og du blir blendet. Dette fører til at du barberer over hovedpulsåra i halsen og blør stygt. I ren skrekk faller du bare sammen på gulvet mens "don't worry, be happy" spilles av på karaokemaskinen for full musikk. Toasten blir forøvrig svidd og det lukter ille.

 

THERE! HOPE YOU'RE HAPPY!

 

 

----

 

Jeg ønsker meg tolv hester med munnbind!

Lenke til kommentar

Håper det var bob marley sin version av dont worry, be happy som ble spilt, for da døde jeg som en lykkelig mann.

 

Du fikk tolv hester med munnbind! med din tante rigmor fra indre mongolia, men jeg hadde flybilett så jeg ble tolv hester rikere + tolv munnbind faktisk. Og du står igjen med tårer.

 

THERE! HOPE YOU`RE HAPPY!

 

Jeg ønsker meg en Ostehøvell.

Lenke til kommentar

Du fikk tolv hester med munnbind! med din tante rigmor fra indre mongolia, men jeg hadde flybilett så jeg ble tolv hester rikere + tolv munnbind faktisk. Og du står igjen med tårer.

 

THERE! HOPE YOU`RE HAPPY!

 

Jeg ønsker meg en Ostehøvell.

6612244[/snapback]

 

Ostehøvelen knekker ved første drag!

 

åja, ønsker meg en busk! :D

Lenke til kommentar
Du får en busk men det er en busk med kjøttetende planter, du forsvinner mystisk. :ohmy:

 

Jeg vil ha en eksploksjon i mitt hode, og jeg dør.

6612339[/snapback]

 

Du får ønsket oppfylt. Men det viser seg at du kommer til helvete, p.g.a ønsket selvmord.

 

Ønsker meg en mercedes benz slr, uten nøkler, siden bare jeg kan åpne, starte og slå den av. Bilen tåler alt og bilen spretter ikke i alle kanter fordi den tåler alt ved kræsjing. Jeg blir ikke eggepunsj inni!. BILEN GÅR ALDRI TOM FOR BENSIN. Bilen vil alltid virke. :cool:

Endret av Sindre1001
Lenke til kommentar
Du får en busk men det er en busk med kjøttetende planter, du forsvinner mystisk. :ohmy:

 

Jeg vil ha en eksploksjon i mitt hode, og jeg dør.

6612339[/snapback]

 

Du får ønsket oppfylt. Men det viser seg at du kommer til helvete, p.g.a ønsket selvmord.

 

Ønsker meg en Mercedes Benz SLR Mclaren, uten nøkler, siden bare jeg kan åpne, starte og slå den av. Bilen tåler alt og bilen spretter ikke i alle kanter fordi den tåler alt ved kræsjing. Jeg blir ikke eggepunsj inni!. BILEN GÅR ALDRI TOM FOR BENSIN. Bilen vil alltid virke. :cool:

6612380[/snapback]

Lenke til kommentar

du reiser 6 dager frem i tid og men du finner hva som skjer om 6 dager så tar du selvmord siden din fremtid ville bli ditt personlige smertehelvete.

 

 

jeg vil at ALLE som har postet i denne tråden skal bade med sementtøfler(ja,inkludert meg og de som vil ha den stengt)

Endret av Campin carl
Lenke til kommentar
du reiser 6 dager frem i tid og men du finner hva som skjer om 6 dager så tar du selvmord siden din fremtid ville bli ditt personlige smertehelvete.

 

 

jeg vil at ALLE som har postet i denne tråden skal bade med sementtøfler(ja,inkludert meg og de som vil ha den stengt)

6612631[/snapback]

 

Ser ut til at alle inkludert deg fikk tøfler laget av en spesiell type sement, som har mindre tetthet en vann. Dermed flyter dere og ender ikke opp med døden.

 

Mitt ønske er at tråden skal fortsette til 200 sider, og stoppe der....!

Lenke til kommentar
Den stoppet på 200 sider, men så kom det noen og ødelagte alt...

 

 

Jeg ønsker ATV :D

6612743[/snapback]

 

 

Det visste seg at atven veltet på e18 og traileren bak kunne ikke stoppe. Nasty sight...

 

Jaja, ønsker meg fortsatt at tråden fortsetter til 200 sider, og at den stopper der.

Endret av Sindre1001
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...