Gå til innhold

Instancer og gear før lvl 40


Anbefalte innlegg

Heisann,

 

En kompis av meg sa at man ikke trenger å gå i instancer og at man ikke trenger gear før lvl 40. Selvfølgelig MÅ man ikke, men hallo? Er det virkelig sånn? For meg høres det helt merkelig.

 

NB. Startet å spille for et par uker siden, så jeg har ikke så mye erfaring. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja jeg tenker ikke ta mange instancer mange ganger, det er unødvendig. Men jeg synes det både et kjekt (de jeg allerede har tatt) og så er det jo kjekt å ha noelunde greit gear på veien oppover. Det er som tidligere nevnt mye xp og hente, både på å drepe mobs og for questene. Og siden dette er første charen min, prøver jeg å ha det mest mulig morro, slik at jeg ikke blir lei med en gang. :)

Lenke til kommentar

For meg som levler min første char rundt 40, har jeg droppet flere instancer. Spiller alliance, og har hatt varierende fokus på deadmines, gnomeregan, razorfen kraul, razorfen downs og scarlet moneastery. Flere av dem jeg bare har tatt én gang, mens deadmines og SM har blitt tatt flere ganger for litt gear upgrades. Er hunter, så over 40 bør jeg bytte store deler av gearet over til mail, så det blir en del instances for meg rundt der (derfor SM).

Lenke til kommentar

Vennen din har på en måte rett, spiller du for å komme til level 60 fortest mulig kan du nærmest springe rundt i greens fra level 20. Men skal du PvP eller ta "utfordrende" quester, er instancer et must.

 

Bare et tips: Aldri gjør Uldaman untatt hvis du er med en gruppe som vet hva de driver med, den blir rett og slett for "vanskelig" for tullingene.

Lenke til kommentar
Vennen din har på en måte rett, spiller du for å komme til level 60 fortest mulig kan du nærmest springe rundt i greens fra level 20. Men skal du PvP eller ta "utfordrende" quester, er instancer et must.

 

Bare et tips: Aldri gjør Uldaman untatt hvis du er med en gruppe som vet hva de driver med, den blir rett og slett for "vanskelig" for tullingene.

6179540[/snapback]

Vel, jeg vil jo komme meg så fort som mulig til lvl 60, men vil også lære meg skikkelig spillet opp mot lvl 60 og ikke hoppe rett i det. Er som sagt ny, og det var derfor jeg ikke kjøpte en brukt account. Så jeg synes både det er mye å hente både av xp og morro i instancer, men ville bare lage en tråd her og se hva andre mente om saken.

 

Men som de sies her, å gå flere ganger i samme instancer er bare tull, med mindre det er snakk om instancer med gode drops.

Lenke til kommentar

Ta alle instancer du kan.

Det vil lære deg å spille karakteren din i grupper samt gi deg erfaring.

Ikke minst gir det xp på en rask og god måte og det er gøy :)

 

Gjør du en bra jobb i instancer vil andre spillere som regel legge deg på social lista. Er du og fornøyd med det de har gjort skapes det relasjoner til senere instancer. Har to karakterer og jeg prioriterte instancer før quester, synes et instance gir mye mer enn å løpe rundt solo.

Lenke til kommentar
konsiderere

6179359[/snapback]

Hihi :)

På norsk sier vi "vurdere".. er du engelsktalende, eller lider du av samme syndrom som meg (liker å fornorske engelske ord)?

6179487[/snapback]

 

Jeg liker og fornorske engelske ord. Snakker engelsk til vanlig når jeg er hjemme :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...