Gå til innhold

Instancer og gear før lvl 40


Anbefalte innlegg

Ta alle instancer du kan...Ikke minst gir det xp på en rask..

6181202[/snapback]

Det går raskere å queste dersom du planlegger questinga litt.

6181440[/snapback]

 

Etter du klipte og limte i innlegget mitt fikk du det til å bli til, at instancer gir raskere xp en quester.

Om du leser det om igjen, var det egentlig det jeg skrev?

Jeg omtalte på ingen måte at instancer ga raskere xp enn quester, bare at instancer gir deg god erfaring med gruppespill, og at det er mere morro enn å queste solo. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ta alle instancer du kan...Ikke minst gir det xp på en rask..

6181202[/snapback]

Det går raskere å queste dersom du planlegger questinga litt.

6181440[/snapback]

 

Etter du klipte og limte i innlegget mitt fikk du det til å bli til, at instancer gir raskere xp en quester.

6181822[/snapback]

Det har jeg aldeles ikke fått det til bli, så vidt jeg ser? Jeg forstår hva du mener, men jeg bare påpeker at dersom du er ute etter høyest mulig xp/h bør du heller queste enn å ta instances.

 

Jeg er forøvrig enig med deg i at instances både er moro og lærerikt, samt at det skaffer deg godt gear (som igjen booster xp/h) :) Dette gjelder særlig dersom du har en god gruppe.

Lenke til kommentar
Det kommer helt ann på hvordan du vil spille, og om du vil til 60 raskest mulig, jeg tok for.eks alle instancer opptil flere ganger med min først char, mens på den neste raste jeg bare fortest mulig til 60, uten en eneste instance.

6182554[/snapback]

Jeg vil selvfølgelig bli 60 (helst før BC), bli kjent med mappet, og bli kjent med alt spillet har å by på opp til lvl 60. Men det som irriterer meg er at det er veldig mange "noobs" i de low-level instancene jeg har vært i hittil. Har vært i mange grupper der alle bare begynner å skyte og alle puller, eller at en priest tanker. Jeg sier ikke noe annet enn at jeg er noobs selv, men jeg har sett såpass lenge på alle vennene mine som spiller at jeg skjønner hva man skal gjøre. Er det andre som har/har hatt dette problemet?

Lenke til kommentar

Droppet en god del når jeg levlet opp Ljå og Suture. Hovedsakelig fordi jeg stort sett hadde det beste gearet tilgjengelig, men også fordi jeg ikke orket å kaste bort tid i instancer med randoms. Med Suture var det WC en gang med alle questene, en kjapp boost gjennom BRD og SM for loot, en gang gjennom ST for warlock-questen og en tur gjennom BRD for å bli attuned til MC (og rett i MC to timer etter jeg dinget 60).

 

For nybegynnere, derimot.. ta alle instancer du kan. Ikke bare for loot og XP, men også erfaring med hvordan en gruppe funker, og hvordan de forskjellige klassene jobber sammen. At en char er lvl60 betyr ikke nødvendigvis at vedkommende vet hvordan klassen sin skal spilles, noe du får smertelig erfare på de evinnelige turene i UBRS når den tid kommer. Der har man tanker som klasker løsker på én mob med 2h, mens healeren har tre stykker på seg etter første heal.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Med Suture var det WC en gang med alle questene, en kjapp boost gjennom BRD og SM for loot, en gang gjennom ST for warlock-questen og en tur gjennom BRD for å bli attuned til MC (og rett i MC to timer etter jeg dinget 60).

Dæven, det gikk unna. ^^

Lenke til kommentar
Med Suture var det WC en gang med alle questene, en kjapp boost gjennom BRD og SM for loot, en gang gjennom ST for warlock-questen og en tur gjennom BRD for å bli attuned til MC (og rett i MC to timer etter jeg dinget 60).

Dæven, det gikk unna. ^^

6185069[/snapback]

 

hm, jeg måtte vente 24 timer fra jeg dinget 60 til jeg var på mitt første MC run back in the days jeg :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...