Gå til innhold

Age of Conan Guild


Anbefalte innlegg

På hvilken nivå vil denne guilden spille?

6227915[/snapback]

 

 

 

Spørs hvordan du definerer nivå. Vi vil prøve å holde enn så høy aktivitet som mulig i både PvP og PvE events. Men vi krever ikke at alle våre medlemer er hardcore gamere, det er et spill, og medlemmer i guilden skal få lov til å ha et liv utenom. Men som sagt, vi vil ha et ganske høyt nivå på flere måter, ikke nødvendigvis bare e-penis måten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg blir med deg Goz, men er det skandinavisk eller europeisk guild ? Siden du skriver på engelsk er det vel europeisk ?

 

Jeg skal skrive ett lite inlegg på forumet deres når jeg kommer hjem.

 

Blir vel å skifte fra Lineage 2 til Age Of Conan.

 

*Glede seg*

Lenke til kommentar
Jeg blir med deg Goz, men er det skandinavisk eller europeisk guild ? Siden du skriver på engelsk er det vel europeisk ?

 

Jeg skal skrive ett lite inlegg på forumet deres når jeg kommer hjem.

 

Blir vel å skifte fra Lineage 2 til Age Of Conan.

 

*Glede seg*

6266767[/snapback]

 

 

Er et internasjonalt guild, vi vil spille på en euopeisk server, men folk fra hele verden er velkommen.

Lenke til kommentar
Kan godt hende at jeg vil prøve meg. Synes dog det er for tidlig til å være sikker på det enda. Mesteparten av spillet er jo singleplayer uansett. Er ikke før mot slutten av historien at man får bevege seg inn på nett - skal man tro FunCom.

6280590[/snapback]

 

Det er bare de 20 første levlene som er singelplayer. Som tar, ifølge Funcom 15 til 20 timer å fullføre.

De neste 60 spiller man sammen med de andre som spiller Online.

Lenke til kommentar
Kan godt hende at jeg vil prøve meg. Synes dog det er for tidlig til å være sikker på det enda. Mesteparten av spillet er jo singleplayer uansett. Er ikke før mot slutten av historien at man får bevege seg inn på nett - skal man tro FunCom.

6280590[/snapback]

 

Det er bare de 20 første levlene som er singelplayer. Som tar, ifølge Funcom 15 til 20 timer å fullføre.

De neste 60 spiller man sammen med de andre som spiller Online.

6283690[/snapback]

 

ok, så det er ikke et slikt evigvarende spill som World of Warcraft eller? siden du sier de neste 60 timene på nett

Lenke til kommentar
Kan godt hende at jeg vil prøve meg. Synes dog det er for tidlig til å være sikker på det enda. Mesteparten av spillet er jo singleplayer uansett. Er ikke før mot slutten av historien at man får bevege seg inn på nett - skal man tro FunCom.

6280590[/snapback]

 

Det er bare de 20 første levlene som er singelplayer. Som tar, ifølge Funcom 15 til 20 timer å fullføre.

De neste 60 spiller man sammen med de andre som spiller Online.

6283690[/snapback]

 

ok, så det er ikke et slikt evigvarende spill som World of Warcraft eller? siden du sier de neste 60 timene på nett

6285620[/snapback]

 

 

mente neste 60 levler :p det er ialt 80 levler.

Det skal være veldig varrierende spill, ganske ulikt World of Warcraft. Man trenger skills istede for tid som i WoW : p

Lenke til kommentar
Kan godt hende at jeg vil prøve meg. Synes dog det er for tidlig til å være sikker på det enda. Mesteparten av spillet er jo singleplayer uansett. Er ikke før mot slutten av historien at man får bevege seg inn på nett - skal man tro FunCom.

6280590[/snapback]

 

 

De 10-15 første timene er single-player, de resterende 500+ er multiplayer. :)

Lenke til kommentar

Je, man kjøper spillet, spiller igjennom 10-15 timers singleplayer del som tar en til lvl 20 så kan man avansere til selve mmorpg delen hvis man vil ønske det. Så det appelerer både til mmorpg og singleplayerfolk, siden de fleste singleplayer spill sjeldent varer mer enn 12-15 timer nå for tiden uansett.

 

Slike forhåndslaga guild pleier ikke ha så mye aktivitet før release, annet enn å bestemme guildstruktur, hvem som har lyst å spille hva osv. Som da kommer i takt med informasjon som dev legger fram, men for all del. Bra initiativ :thumbup:

Lenke til kommentar
Første delen av Age of Conan etter som jeg har forstått spilles ikke på internett i det hele tatt, derfor tror jeg ikke det blir noen måndelig belastning for denne tiden.

6291170[/snapback]

 

 

Du betaler ingenting før du slipper ut i "online verdenen". dvs etter de 20 første levlene. Så da tror du riktig :p

Lenke til kommentar

Du betaler ikke, men du må aktivere med et gyldig kredittkort før du kan begynne å spille single-player delen. Og jo, alt foregår på internet, også single-Player delen, du vil ha mulighet til å kommunisere med andre spillere, både spillere som spiller single-player og spillere som er i MMO'et.

 

Planene om dette guildet er desverre avlyst. Det var veldig lite aktivitet og jeg har bestemt meg for å bli med et annet guild som sikkert klarer lederjobben mye bedre enn meg uansett. Vist noen fortsatt ønsker å finne et guild til AoC så er jeg medlem av Snowhawk Clan som fortsatt er åpen for rekrutering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...