kunchun Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Noen forslag til Addons jeg bør bruke? Har brukt diverse mods, men har slitt med at pet baren blir borte:(
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Necrosis anbefaler jeg sterkt!
Cerb89 Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Vi har joCountDoom sier ifra hvor lenge det er igjen av dots/fear/banish ect. Shard tracker, noen forskjellige versjoner finner du her. Og flere addons finner du her
ugotabanana Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Bruker selv Necrosis storartet addon som er verdt ta en kikk på
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Vi har joCountDoom sier ifra hvor lenge det er igjen av dots/fear/banish ect. Shard tracker, noen forskjellige versjoner finner du her. Og flere addons finner du her 6173757[/snapback] Lenge siden jeg har spillte på lock'en men jeg tror Necrosis inneholder alt dette......
J@cob Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Vi har joCountDoom sier ifra hvor lenge det er igjen av dots/fear/banish ect. Shard tracker, noen forskjellige versjoner finner du her. Og flere addons finner du her 6173757[/snapback] Petter, my bodl. You are a hero
Cerb89 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 (endret) Shardtracker er en fin erstatning for necrosis 6180733[/snapback] Enig, liker ikke necrosis. Endret 26. mai 2006 av johnny Bravo
Talwin Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Locken min er ikke akkurat så høyt level foreløpig,men så langt virker Necronomicon ganske grei. Det er en rewrite av necrosis LDC. Fremdeles under utvikling,så alt er ikke ferdig enda,men det er ikke så langt unna. Spell timerne og SS advarsel funker fint så langt for meg ihvertfall,det er stort sett det jeg bruker den for.
JoeDohn Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Locken min er ikke akkurat så høyt level foreløpig,men så langt virker Necronomicon ganske grei.Det er en rewrite av necrosis LDC. Fremdeles under utvikling,så alt er ikke ferdig enda,men det er ikke så langt unna. Spell timerne og SS advarsel funker fint så langt for meg ihvertfall,det er stort sett det jeg bruker den for. 6187278[/snapback] Jeg takker jaffal for dette tipset, Necronomicon er absolutt alt man trenger uten dilldall. Ikke bugger den, sånn som Necrosis, og ikke tar den særlig mye minne heller.
akarno Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 (endret) denne her er sykt grei å ha i store raids... alle som sender med med whisper "hs" eller "healthstone" får automatisk en healthstone (så lenge jeg har addonet på) Endret 28. mai 2006 av Icluz
chokke Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 denne her er sykt grei å ha i store raids... alle som sender med med whisper "hs" eller "healthstone" får automatisk en healthstone (så lenge jeg har addonet på) 6193832[/snapback] eller bare sett macro "trade me for healthstone" og når noen åpnet vinduet trykker du bare på healthstone på necrosis og trader :>
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå