Gå til innhold

Addons som warlock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi har joCountDoom sier ifra hvor lenge det er igjen av dots/fear/banish ect.

Shard tracker, noen forskjellige versjoner finner du her.

Og flere addons finner du her

6173757[/snapback]

Petter, my bodl. You are a hero :love:

Skrevet (endret)
Shardtracker er en fin erstatning for necrosis :)

6180733[/snapback]

Enig, liker ikke necrosis.

Endret av johnny Bravo
Skrevet

Locken min er ikke akkurat så høyt level foreløpig,men så langt virker Necronomicon ganske grei.

Det er en rewrite av necrosis LDC.

Fremdeles under utvikling,så alt er ikke ferdig enda,men det er ikke så langt unna.

Spell timerne og SS advarsel funker fint så langt for meg ihvertfall,det er stort sett det jeg bruker den for.

Skrevet
Locken min er ikke akkurat så høyt level foreløpig,men så langt virker Necronomicon ganske grei.

Det er en rewrite av necrosis LDC.

Fremdeles under utvikling,så alt er ikke ferdig enda,men det er ikke så langt unna.

Spell timerne og SS advarsel funker fint så langt for meg ihvertfall,det er stort sett det jeg bruker den for.

6187278[/snapback]

Jeg takker jaffal for dette tipset, Necronomicon er absolutt alt man trenger uten dilldall. Ikke bugger den, sånn som Necrosis, og ikke tar den særlig mye minne heller.

Skrevet (endret)

denne her er sykt grei å ha i store raids...

alle som sender med med whisper "hs" eller "healthstone" får automatisk en healthstone (så lenge jeg har addonet på)

Endret av Icluz
Skrevet
denne her er sykt grei å ha i store raids...

alle som sender med med whisper "hs" eller "healthstone" får automatisk en healthstone (så lenge jeg har addonet på)

6193832[/snapback]

eller bare sett macro "trade me for healthstone" og når noen åpnet vinduet trykker du bare på healthstone på necrosis og trader :>

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...